Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jak zmiescic rodzine w studio apartment.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 maj 2010 - 23:01

!
A ja glupi 2 bed szukam. Trzeba bylo kupic studio i nasza cala trojka by sie zmiescila. Ba, nawet cos mozna podnajac.
Czy naprawde sie rozwijamy czy moze niedlugo stierdzimy, ze zagrody dla psow u naszych dziadkow byly wieksze niz mieszkania... O luksusie jak garaz juz nie wspomne...

#2 OFFLINE   elscorpio

elscorpio

    happy new year ziomy

  • 54 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: londyn

Napisany 31 maj 2010 - 00:21

pomysly ciekawe, ale pytanie ile te zabawki kosztuja? moze jednak 2bed bedzie tanszy:D

#3 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 maj 2010 - 08:09

pomysly ciekawe, ale pytanie ile te zabawki kosztuja? moze jednak 2bed bedzie tanszy:D


Dla nowoczesnych i idacych z postepen Anglikow ( i nnych nacji tez) to nie gra roli. Zaplaca tyle co za 2 bed ale beda "nowoczesni".
To troche jak z Shared-ownership - kolezanka namawiala mnie na 3 bed house za 110 tys. Tylko, ze te 110 tys to 55% wartosci czyli dom jest wart cos kolo 200k, a taki na wolnym rynku mozna kupic za 160-180. Do tego Ty ponosisz wszystkie koszty, nie mozesz nic zrobic bez ich wiedzy (nie pozwalaja zreszta, zeby cokolwiek robic samemu), placisz mortgage i calkiem niemaly czynsz (czesto 20-30% raty) a przy sprzedazy biora ok 1% dla siebie plus polowe z tego co jest warty dom.
Wole zaniedbany 2 bed, ale w 100% swoj.

#4 OFFLINE   mrufff

mrufff

    znooowu V8 gaddemnetsiet

  • 171 postów
  • Dołączył: 23-02-2009
  • Skąd: walsall

Napisany 31 maj 2010 - 09:00

Dla nowoczesnych i idacych z postepen Anglikow ( i nnych nacji tez) to nie gra roli. Zaplaca tyle co za 2 bed ale beda "nowoczesni".
To troche jak z Shared-ownership - kolezanka namawiala mnie na 3 bed house za 110 tys. Tylko, ze te 110 tys to 55% wartosci czyli dom jest wart cos kolo 200k, a taki na wolnym rynku mozna kupic za 160-180. Do tego Ty ponosisz wszystkie koszty, nie mozesz nic zrobic bez ich wiedzy (nie pozwalaja zreszta, zeby cokolwiek robic samemu), placisz mortgage i calkiem niemaly czynsz (czesto 20-30% raty) a przy sprzedazy biora ok 1% dla siebie plus polowe z tego co jest warty dom.
Wole zaniedbany 2 bed, ale w 100% swoj.



a tu sie akurat z toba zgadzam shared ownership to zdzierstwo jakich malo

#5 OFFLINE   patryk0490

patryk0490
  • 349 postów
  • Dołączył: 20-04-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 maj 2010 - 09:00

podziwiam architektów którzy to wszystko zaprojektowali...mądre głowy musiały być

#6 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 maj 2010 - 09:20

podziwiam architektów którzy to wszystko zaprojektowali...mądre głowy musiały być


Smutne jest tylko to, ze jest coraz wiecej takich "mieszkan" gdzie te meble sa wymagane. Myslalem, ze za zlej komuny rodziny musialy sie cisnac w swoich M3, a tu prosze.
Jeszcze troche i bedzie reklama: Jak stylowo mieszkac w kartonie pod mostem...bezposredni dostep do natury, latwy dostep do wiekszosci wezlow komunikacyjnych, swieze powietrze, zycie w zgodzie z natura, "dom" z materialow ekologicznych i w 100% odnawialnych, latwa mozliwosc wymiany wnetrza lub zmiany na wiekszy "dom", dostepnosc wielu kolorow. Oferujemy rowniez wersje dla pieskow. Nasze domy do nabycia kolo wiekszosci super i hipermarketow. Domy dla rodzin prosimy szukac pod sklepami z AGD!
Tylko, ze teraz to i nawet w kartonie po telewizorze sie nie da mieszkac wygodnie, bo same plazmy...

#7 OFFLINE   mrufff

mrufff

    znooowu V8 gaddemnetsiet

  • 171 postów
  • Dołączył: 23-02-2009
  • Skąd: walsall

Napisany 31 maj 2010 - 11:23

juz widze siebie ze swoimi rozmiaram w kartonie po plazmie

#8 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 maj 2010 - 11:28

juz widze siebie ze swoimi rozmiaram w kartonie po plazmie


Dla Ciebie to minimum 60 cali ;) no i mieszkanie sponsorowane przez Sony Bravia!

#9 OFFLINE   elscorpio

elscorpio

    happy new year ziomy

  • 54 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: londyn

Napisany 31 maj 2010 - 15:34

jak juz bym mial wybierac karton to nie po plazmie tylko duzym CTR. bedzie miejsce na przedpokoj:D:D:D

#10 OFFLINE   mrufff

mrufff

    znooowu V8 gaddemnetsiet

  • 171 postów
  • Dołączył: 23-02-2009
  • Skąd: walsall

Napisany 31 maj 2010 - 21:31

Dla Ciebie to minimum 60 cali ;) no i mieszkanie sponsorowane przez Sony Bravia!

sam se mieszkaj w 60 calach
ale te nasze angielskie mieszkanka tez jakby coraz bardziej kartonowe

#11 OFFLINE   elscorpio

elscorpio

    happy new year ziomy

  • 54 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: londyn

Napisany 01 czerwiec 2010 - 07:46

w polsce jak budujesz dom to masz dozywotnia gwarancje, a tutaj co 5 -6 lat remonty. budowlanka ma zajecie:D

#12 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 czerwiec 2010 - 08:05

w polsce jak budujesz dom to masz dozywotnia gwarancje, a tutaj co 5 -6 lat remonty. budowlanka ma zajecie:D


Te czasy też się już skończyły... Teraz każdy ma firmę remontową, tylko jakości brak.

sam se mieszkaj w 60 calach
ale te nasze angielskie mieszkanka tez jakby coraz bardziej kartonowe

No to moze cos po amerykanskich lodowkach? ;)

#13 OFFLINE   elscorpio

elscorpio

    happy new year ziomy

  • 54 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: londyn

Napisany 01 czerwiec 2010 - 16:45

to jeszcze nie teraz !! popracowali w anglii i probuja zastosowac ten system w kraju. zrobic a potem remontowac i tak w kolko.