Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Czy to czujnik temperatury??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
82 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 15 lipca 2010 - 20:08

Sonda podłączona.Na wykresie pokazuje że chodzi.Musze zrobić wykresy,ale to jak się uporam po przeprowadzce.Teraz mam mnożnik 1,4.Może dlatego,że ciśnienie na parowniku pokazuje ponad 1,2.Może dlatego?Na porannym przełaczaniu na gaz jak akurat troszke przycisne na gaz SZARPNIE.

#82 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 lipca 2010 - 22:13

Cały czas mi się tu coś nie zgadza: sonda pracuje, dysze rozwierciłeś na 2,4mm, ciśnienie ciut za wysokie i mnożnik też=za dużo gazu. Dawkę zwiększasz prócz rozmiaru dysz zwiększeniem ciśnienia albo zwiększeniem mnożnika (czas wtrysku benzyny X mnożnik = czas wtrysku gazu). Odnośnie szarpania to zmień "Przełączenie cylindra" na np. 300ms.

Jeśli prawidłowo wszystko wybrane w programie, to ten wysoki mnożnik po autokalibracji to wynik: A=zbyt mało wydajnych wtryskiwaczy [zdarzyło mi się kiedyś, że na tych samych dyszach jedna listwa regenerowana po autokalibracji dała mnożnik początkowy 1,6-1,8, inna z mojej własnej Omegi 1,1 (silnie zużyta) a nówka sztuka 1,3 - cały czas ta sama temperatura gazu przy autokalibracji, silnika oraz te same dysze i ciśnienie gazu]. B=różnej długości wężyków od dysz do wkrętek, C=rozjechanych map wtrysku, trzeba by przed autokalibracją zrobić kilka dni wyłącznie na benzynie/zresetować kompem ECU benzyny*

*do wyboru

#83 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 17 lipca 2010 - 12:59

Jak zmniejszyć ciśnienie przy parowniku.A może odłączyć akumulator na jakiś czas i się skasuje ecu benzyny?Wężyki mam równe,wtryski nowe