Wybór sprężyn obniżających
#41 OFFLINE
#42 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 13:43
Nie w tym aucie.
to chyba tylko w Twoim:)
gwint kw:
a do tego kilka innych sztuk w ktorych sie da:)
#43 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2010 - 22:12
#44 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 17:49
#45 OFFLINE
#46 OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 20:17
Przeglądając na allegro były oferty "pasuje kombi, sedan" i już zwątpiłem, czy były takie same czy nie?
#47 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 10:28
#48 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 14:32
#49 OFFLINE
Napisany 21 marca 2011 - 20:45
chce zapytac, czy ktos wie, jakie sprezynki obnizaja -20mm/-20mm, lub -25mm/-25mm. jakas konkretna firma, H&R, Weitec, czy jeszcze cos innego. obecnie mam -40mm/-40mm, albo i wiecej, i okazalo sie to duzo za duzo zglebowane jak dla mnie..
a -30mm/-30mm i tak by pewnie zeszlo do okolo -40mm/-40mm, dlatego pytam o takie wymiary.
chyba, ze ktos wie, gdzie dostac oryginaly sprezyny, lub ich odpowiedniki do omegi wersja sport czyli -15mm/-15mm
i czy moglby ktos zrobic foty jakies swoich aut, i podpisac odrazu, ile ma obnizone? to porownam do swojej.
mam -40mm/-40mm i oponki 205/55/16
#50 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2011 - 10:57
Możecie mi podać wysokość nowych sprężyn, standardowych stojących luzem na asfalcie? Chodzi o dobór sprężyn i porównanie wysokości od innego auta. np. sprężyna seryjna i wzmacniana od Astry F ma wysokość 300mm. Gdyby taką wsadzić do OB xev to wagowo powinna być odpowiednikiem obniżającej od OB. Tył tez można taki założyć Kwestia tego jaka jest wysokość i twardość sprężyn. Dla tego jak by ktoś mógł mi napisać jaką mają wysokość sprężyny przednie i tylne to OB w sedanie 2.0 to był bym dźwięczny a ia jak by ktoś mógł to zmierzyć średnicę zewnętrzna oraz grubość drutu to też była by przydatna informacja
Z góry dzięki za info
#51 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2011 - 13:20
#52 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2011 - 16:19
#53 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2011 - 06:25
tak ma się tył a przód nie wiem, bo nie zmieniałem
#54 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2011 - 14:45
w sedanie z tyłu sprężyny mają 275mm. 250m jest za niskie i nie ustawisz kątów kół na 300mm stoi jak kombi
tak ma się tył a przód nie wiem, bo nie zmieniałem
Zaraz zaraz, to jest tylko -25mm mniej i jest za nisko a +25mm to jak kombi, jak się daje sprężyny -35 to siedzi niżej a -50mm to wtedy pisza że za nisko, czegoś ja tu nie rozumie hmmmm O co chodzi?
Mówisz moze o normalnej miękkości sprężyny? Czy o utwardzanych? Czy jak by dac od innego auta?
#55 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2011 - 15:37
wzmocnienie sprezyn z zamiennika nie polega na zwiekszeniu twardosci materialu a na dodaniu do sprezyny dodatkowego zwoju
auto bedzie plywalo napewno bo i tak beda za miekkie
#56 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2011 - 16:19
I ile bys zaoszczedzil biorac takie od astry, w stosunku do omegi? Komplet obnizajacych uzywek to circa 300zl, a z astry?
#57 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2011 - 17:18
#58 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2011 - 19:07
Student nie kombinuj bo się przejedziesz. Są pewne rzeczy, które muszą być dedykowane do danego auta lub są takie same w innym aucie (np. tuleje wahaczy w omedze i E34). Wtedy można zakładać itp. Ale sprężyny to element, który ma duży wpływ na prowadzenie się auta a tym samym na bezpieczeństwo jazdy. To nie czasy maluchów, gdzie co poniektórzy "mądrzy" obniżali auto ucinając zwoje sprężyn. Tak jak napisał Dave, używki można wyrwać za 300zł a jak dobrze poszukasz lub poczekasz trafią się za mniejsze pieniądze
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#59 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2011 - 19:27
Ja wszystko rozumie, że można kupić urzywki bo pewnie takie kupię, ale pytać chyba można poza tym mówiłem o spręzynach utwardzanych od asterixa wersji kombi gdzie waga osylowała pomiedzy 1300 a 1600kg więc była przyblizona do wagi omegi Tomuś - I kto powiedział że nie pasują takie sprężyny tak jak tuleje od bmki??
nie mówię o najlzejszym 3 drzwiowym co ważył niespełna 1000kg bo to bez porównania Każda zmianka i założenie czegos od czegoś do innego auta jest juz nie bezpieczne pomimo że większoścui się tak wydaje.
nie mówie tylko o wysokości spręzyny, ale o ilości zwojów, o średnicy sprężyny i o grubości uzwojenia to przecież loginczne że nie założe sprężyny z połową zwojów , i z 1cm srednicą uzwojenia bo strzeli po opuszczeniu auta
Sorki poniosło mnie ale tekst typu "nie ośmieszaj się" jest nie na miejscu, jak ktoś coś kombinuje, myśli to się ośmiesza? Taki tekst to powinien sypnąć do Tuska za kolejne podniesienie cen paliw i zganianie tego na UE
Ale odchodzimy od tematu Z resztą po co cokolwiek pisać o swoich pomyśle jak i tak się zostanie zjechanym przez takich ludzi "wielce myślących" jak wy.
#60 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2011 - 19:42
Co nie michal? :D:D
moja wina ze do dwojki szesnastki nie robią tak niskich sprezyn jakie chciałem? , miałem chyba wszystkie modele na probe i lipa, musiałem obnizające sprezyny K.A.W dodatkowo obnizyc... swoją norme sprełniały bo były obnizające, twarde, tylko skrocone, auto zachowywało sie bardzo dobrze, dodatkowo były amory KONI z regulacją twardosci w połaczeniu miałem mega niski przod ktory uginał sie tylko na oponie ale to juz zasługa mega twardych amorów... ale auto sie trzymało i wygladało...