przepraszam, że wtrącam się ale chciałbym się dowiedzieć jak wygląda taka wymiana tulei bez demontażu wahacza?
Prościzna tylko trzeba się trochę namachać
• Odkręcamy dużą tuleję i opuszczamy wahacz do dołu(opuści się spokojnie tyle że da się wszystkie poniższe operacje wykonać bo tak robiłem więc wiem co piszę)
• Rozwiercamy do okoła gumę starej tulei i wywalamy środek
• Potem wybijamy przecinakiem resztki gumy z cienkim pierścieniem z blachy
• Zostaje duży stalowy kołnierz tulei w wahaczu który trzeba brzeszczotem przeciąć uważając żeby nie uszkodzić gniazda w wahaczu
• Wybijamy stalowy pierścień starej tulei
• Czyścimy gniazdo i smarujemy smarem który dostaliśmy do tulei PU
• Wkładamy tuleję PU z rdzeniem (trochę gimnastyki ale nie ma tragedii)
• I skręcamy śrubą która nam została ze starej tulei (nie ma potrzeby opuszczania auta przed dokręceniem gdyż konstrukcja tulei PU umożliwia jej swobodne ułożenie po dokręceniu)
Znając życie pewnie piła i młotek
no tak jak robi większość ludzi którzy nie mają prasy!!
nie każdy ma taki luksus