Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

LPG do 3.2L


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
154 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Sołtys

Sołtys

    streetfighter

  • 894 postów
  • Dołączył: 24-09-2007
  • Skąd: Kostrzyn WLKP
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 maja 2010 - 09:49

a co do instalacji: mijają kolejne dni i działa jak by jej nie było więc obecnie jestem zadowolony.:D

ja swoją BRC zakładałem na 189000km a teraz mam 254000km i niemam żadnych problemów poza jednym,rok temu jeszcze na gwarancji padł komp-1 tydz. czekania wymiana i znów bez problemowo :D
Oczywiście tak jak przysługuje -przeglądy według książki :D

Żeby był weselej to 2 lata temu w Czaplinku na 1/4mili zapomniałem przełączyć na pb i leciałem na lpg :p
efekt-tylko ;) drugie miejsce

#62 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 czerwca 2010 - 07:04

Po przeczytaniu postów związanych z tematyką LPG śmiem stwierdzić ilu użytkowników tyle opinii,dalej mnie dręczy ciągle jedno pytanie i nigdzie nie padło stwierdzenie czy jest jakiś reduktor który trzyma ciśnienie znaczy się spadki nie są aż tak drastyczne (Nie każdy gazownik jest w stanie poprawić reduktor). Zastanawiałem się nad Skorpionem GT, KME GOLD lub Zavoli Zeta S, Jeszcze polecano mi Tomasetto Artic. Najbardziej skłaniał bym się ku Skorpionowi GT lub KME Gold, ale sam już nie wiem. Jeszcze przez myśl przebiegło mi 1 reduktor na głowicę, z chęcią bym poczytał rad osób które z tym walczą na co dzień. Co do BRC to zostawiam go w spokoju i On mnie nie interesuje. Wymyśliłem sobie konfigurację Stag 300+ , wtrysk MagicJet, ale mam dylemat co z reduktorem.

#63 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 czerwca 2010 - 07:55

Wymyśliłem sobie konfigurację Stag 300+ , wtrysk MagicJet,

Moze pomysl o wtryskach Hana -teraz sa na topie i podobno lepsze od magijeta (niebrudza sie i sa trwalsze choc cala prawda o nich wyjdzie za jakis czas)

Moze red landi IG1 dwukomorowy ?? podobno bardzo dobry i u mnie np przy max bucie cisnienie leci z 1 bara na 0,9 (to najwiekszy spadek jaki udalo mi sie osiagnac).\

Jedyny minus tego red to cena cos ok 800zł

#64 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 czerwca 2010 - 08:39

Co dwie głowy to nie jedna - podobnie z parownikami. Układ oparty na dwóch będzie o wiele stabilniejszy. Nie bierz Tomasetto Arctic.

#65 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 23 czerwca 2010 - 10:37

A czemu nie Tomasetto? Ja nie rozumiem ludzi którzy psioczą na forach o tych reduktorach. Z wszystkimi ich wadami i zaletami to najbardziej niezawodne reduktory na rynku.

#66 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 czerwca 2010 - 11:47

Założyłem do 2,5L automat, wytrzymał 9 miesięcy i fajnie działał z początku, stopniowo słabł, później, tuż przed wymianą lada muśnięcie gazu powodowało spadek ciśnienia poniżej minimum oczywiście filtry czyste, parownik ciągle miał temperaturę silnika, przełączenie 30 stopni. Ja nie psioczę na Tomasetto, bo Alaska w małych autach jest nie do zajechania, ale Artcic ma parametry z kosmosu, do X20XEV to będzie latał, ale do V-ek już tego błędu nie popełnię.

#67 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 23 czerwca 2010 - 13:36

no dane producenta co do mocy reduktora są przesadzone, z tym sie zgodzę.

#68 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 czerwca 2010 - 18:39

Moze pomysl o wtryskach Hana -teraz sa na topie i podobno lepsze od magijeta (niebrudza sie i sa trwalsze choc cala prawda o nich wyjdzie za jakis czas)

właśnie mało informacjo na ich temat puki co niech sobie testują inni :p

Stag jeszcze nie puszcza kitów z Hana więc gwarancji nie dają gazownicy, nie wiem w ogóle czemu.

no dane producenta co do mocy reduktora są przesadzone, z tym sie zgodzę.

Nie tylko Wy macie taką opinie już kilku gazowników potwierdziło że są przesadzone.

Skorpion GT podobnież ma duże wahania ciśnienia, a KME Gold często się brudzi czy na odwrót nie pamiętam. a co do jednego red na głowicę to jakiegoś magic III czy coś innego


edit-19:51
A tak się jeszcze za pytam czytałem o niechlujnie założonych instalacjach, jak powinny iść przewody od butli w kole do reduktora, znaczy się jak powinny być zrobione ewentualne otwory, zapinki na miedź tak by nie korodowała karoseria, czytałem że przewody zasilające od red do wtrysków na obie głowice powinny być jednakowej długości, przy 2-ch reduktorach ma to znaczenie. hehe mam nadzieje że nie za dużo pytań ;)

#69 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 czerwca 2010 - 20:55

właśnie mało informacjo na ich temat puki co niech sobie testują inni

Stag jeszcze nie puszcza kitów z Hana więc gwarancji nie dają gazownicy, nie wiem w ogóle czemu.

Ustalasz z gazownikiem co chcesz zalozyc i jesli sie zgodzi to montuje instalke i masz gwarancje i nieinteresuje cie, czy to kit staga, skad gazownik ma wtryski itp.

Na forum gazowym maja bardzo dobre opinie hana, ale masz racje bo jak sie pojawily magicjety to tez je zachwalali.

#70 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 25 czerwca 2010 - 21:40

Pamietajcie Panowie o tym, że w Omedze V6 szczególnie wyposażonej w tempomat miejsca na reduktor jest mało.
IG1 wchodzi pięknie z luzem 0.00000000 mm w dobre miejsce (niemal pod zbiornikiem wyrównawczym na styk spodem z podłużnicą), ale wpakować dwa reduktory do V6 z tempomatem to juz jest poważne wyzwanie.
Dwa Magic'i-III sądzę, że by się zmieściły, ale z dwoma Zavolakami może być poważny problem.

Da sie włozyc 2xST do Omegi z tempomatem. Wszystko sie da jesli sie chce.
I to nie jest zadne wyzwanie 2 godziny roboty i załozone bez problemu.
Dopiero pozniej jak załozyłem puszke na pajaki to przełozyłem w/w reduktory przed alternator i pod puszke od powietrza. Bo przerabiałem caly dolot od listwy z dwoma filtrami Fl02.
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#71 OFFLINE   Ivo

Ivo
  • 240 postów
  • Dołączył: 07-07-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 13 lutego 2012 - 13:31

Witam,
niebawem kupuję kluchę 3.2 v6 i zacząłem się orientowac w kwestii LPG ... Jedna z firm zaproponowała mi elektronikę Stag 300 ISA 2, reduktor Lovato S-HP oraz wtryskiwacze Hana, koszt wraz z montażem to 3800zł.

Co wy na to?
Większośc z was na pewno lepiej się orientuje w temacie :)

Pozdrawiam.

#72 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 13 lutego 2012 - 14:30

ja poleciłbym Ci taki zestaw:
Stag 300 ISA 2
reduktor KME Gold
wtryskiwacze Hana H2000 zielone
miedź 8mm

Dodam jeszcze, że podaną przez Ciebie konfigurację można założyć w ZG taniej - 2900zł
Moja konfiguracja z montażem wyjdzie 3000zł

#73 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 lutego 2012 - 14:32

Witam,
niebawem kupuję kluchę 3.2 v6 i zacząłem się orientowac w kwestii LPG ... Jedna z firm zaproponowała mi elektronikę Stag 300 ISA 2, reduktor Lovato S-HP oraz wtryskiwacze Hana, koszt wraz z montażem to 3800zł.

Co wy na to?
Większośc z was na pewno lepiej się orientuje w temacie :)

Pozdrawiam.


Ziutek50 wkładał ostatnio do siebie podobny zestaw i z tego co wiem to nie narzeka.

Ja mam u siebie Stag300, wtryski Magic i pracuje :up: tylko reduktor mam jakiś do :pupa:

#74 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 13 lutego 2012 - 14:56

Stag300, wtryski Magic i pracuje tylko reduktor mam jakiś do


wtryski Magic Jet są OK , ale Hany ostatnio potaniały, więc warto dołożyć kilka złotówek.

#75 OFFLINE   Ivo

Ivo
  • 240 postów
  • Dołączył: 07-07-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 13 lutego 2012 - 15:36

ja poleciłbym Ci taki zestaw:
Stag 300 ISA 2
reduktor KME Gold
wtryskiwacze Hana H2000 zielone
miedź 8mm

Dodam jeszcze, że podaną przez Ciebie konfigurację można założyć w ZG taniej - 2900zł
Moja konfiguracja z montażem wyjdzie 3000zł


Gdzie dokładnie w ZG można za te pieniądze założyć? Pisałem do Krępy, ale jeszcze mi nie odpowiedzieli. Generalnie jestem z ZG, kiedyś byłem nawet na kilku spotach ale jeszcze starą kluchą :) Dla mnie nie ma problemu przyjechać do ZG montować LPG ale zastanawiam się jak później z serwisem gdy aktualnie mieszkam we WRO.
A to co proponujesz to dobry zestaw? Gdzie montowałeś do swojej?

#76 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 13 lutego 2012 - 15:56

Daj znać na PW co Ci Krępa odpisała. :)
Pamiętam, że z ZG jesteś dlatego napisałem.
To co podałem to moim zdaniem bardzo dobry zestaw i ja bym do swojej właśnie to założył.
Co do miejsca i cen to zapraszam na PW.

#77 OFFLINE   OmciaMV6

OmciaMV6
  • 27 postów
  • Dołączył: 15-02-2012

Napisany 16 lutego 2012 - 11:00

również polecam podobny zestaw:
Stag 300 plus
Scorpion GT
Hana H2000
miedź 8mm

#78 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 24 marca 2012 - 16:55

Witam wszystkich Przegladalem forum o instalacjach gazowych i juz zglupialem.Opel Omega BFL 2.6 V6 z 2000r wersja sedan z manualna skrzynia i tempomatem po wymianie walkow rozrzadu od silnika 3.0 V6 smiga jak ta lala.Nosze sie z zamiarem zalozenia instalacji gazowe od ktorej bronilem sie jak tylko moglem ale cena za pb95 osiaga pomalu 6zl wiec trzeba zainwestowac.Co byscie mi konkretnie polecili komponenty jakie od a do z .Jakies konkretne propozycje,zestawy.Dzieki

#79 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 24 marca 2012 - 23:40

np zestaw w poprzednim poście

#80 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 25 marca 2012 - 00:37

Patrz dosłownie post powyżej, możesz też zamienić na Staga 300 ISA2, albo Premium.
Z wtryskami Hana uważaj na kolory, bo przesadzisz, a reduktor może nie pozwolić zbić ciśnienia niżej i będą cyrki z mnożnikiem...