Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

swap na R6 omega b


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
213 odpowiedzi na ten temat

#161 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 września 2012 - 22:04

Witam wszystkich po dłuższym czasie. Mam problem typu obrotomierz. Miałem licznik z 2.0 i świrował, to kupiłem wkońcu od v6 i nadal świruje... :masakra: Już nie mam pomysłów jak go ogarnąć.Podłączyłem zielony przewód do zielonego przewodu w kostce od cewki tak jak każdy mi kazał i nic. Pomóżcie :)

 


#162 OFFLINE   KRZYSZTOF MV6

KRZYSZTOF MV6
  • 70 postów
  • Dołączył: 05-02-2010
  • Skąd: Dobryń Mały

Napisany 04 maja 2013 - 20:36

Witam powiem jedno ma prawo świrować kolor może i pasuje ale w silniku c30se sygnał na obrotomierz idzie z cewki (analogowy) a w nowszych idzie z ECU silnika (cyfryzacja)
należało by skleić ze sobą dwa liczniki od r6 i v6.
Jak do teściowej OB 2.5v6 zapakowałem z OA C20NE miałem to samo ale zrobiłem hybrydę licznika i wskazówka się przemieszcza normalnie dokładność nie wchodziła w grę bo i tak kobiecina nie śmiga po obrotach ale lepiej dla oka to wygląda.
pozdrawiam

#163 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 maja 2013 - 21:11

Krzysztof dobry kotlet :D
Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#164 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 września 2013 - 22:48

kolejny kotlet :D
ale pasi w temat ;)

http://allegro.pl/si...3510931470.html

3,0 turbo z senatora ;)

#165 OFFLINE   krzysiek123232

krzysiek123232

    Redukcja, But i odcięcie!

  • 168 postów
  • Dołączył: 04-04-2011
  • Skąd: CGD

Napisany 04 września 2013 - 11:14

kolejny kotlet :D
ale pasi w temat ;)

http://allegro.pl/si...3510931470.html

3,0 turbo z senatora ;)


o kuźwa :jump: ciekawe ile za to normalnie bya chcial bez licytacji

#166 OFFLINE   transbol

transbol
  • 62 postów
  • Dołączył: 30-05-2010
  • Skąd: LJA

Napisany 04 września 2013 - 16:11

Wychodził ten silnik w oryginale uturbiony? Bo pierwszy raz widzę xD

#167 OFFLINE   VeRay

VeRay

    Polar Sea Blue

  • 670 postów
  • Dołączył: 26-07-2009
  • Skąd: KaLIfornia

Napisany 04 września 2013 - 17:07

Tak seryjnie było rozwiercone C30SE do 3,6 litra i dostało 2 turbosprężarki Garett'a. Inaczej wszystkim dobrze znany Lotus Omega C36GET 377KM.
Jednak oryginalnie 3.0 R6 24V 206KM z Omegi A i Senatora B nie miało turbosprężarki, były wersje które miały około 230KM.

#168 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 września 2013 - 18:07

kolejny kotlet :D
ale pasi w temat ;)

http://allegro.pl/si...3510931470.html

3,0 turbo z senatora ;)

To jest C30SET by Ilku :) Myślę że to wystarczająca rekomendacja dla potencjalnych chętnych :ok:

#169 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 04 września 2013 - 19:22

Dokładnie. Silnik ma symboliczny przebieg, a robiony był z największą starannością.
Sam rozrząd jest warty 2000zł (oryginał GM) a biorąc pod uwagę, że nieda już się go kupić jest prawie bezcenny ;)
Silnik ma wszystko, co niezbędne pod turbo czyli: odprężenie, natrysk oleju, powiększona pompa oleju.
Po zestrojeniu na delikatnym 0,5 bara powinno być ok. 300KM i jakieś 500Nm

#170 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 września 2013 - 20:21

ilku na ile to wyceniasz ? :>

#171 OFFLINE   transbol

transbol
  • 62 postów
  • Dołączył: 30-05-2010
  • Skąd: LJA

Napisany 04 września 2013 - 22:32

Tak seryjnie było rozwiercone C30SE do 3,6 litra i dostało 2 turbosprężarki Garett'a. Inaczej wszystkim dobrze znany Lotus Omega C36GET 377KM.
Jednak oryginalnie 3.0 R6 24V 206KM z Omegi A i Senatora B nie miało turbosprężarki, były wersje które miały około 230KM.


O C36GET to wiedziałem już od dawna, tylko byłem zdziwiony że to jest uturbione C30SE ;)

#172 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 05 września 2013 - 05:34

ilku na ile to wyceniasz ? :>

Licząc ile wszystko kosztowało to z 10k :)
Za ile sprzeda to obecny właściciel - nie wiem.

#173 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 września 2013 - 21:58

I po aukcji. Jeżeli Arti sprzeda silnik za tyle ile wylicytowano, to jakby go oddał za darmo :o

#174 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 25 października 2013 - 08:39

Uwaga R6 maniacy. Wypłynął prawdziwy rodzynek. C30XEI z EVO500 po remoncie.
Jest to unikat, z którego można naprawdę wiele wykręcić (seryjnie 230KM, w DTM 450KM wolnossące).
Silnik wisi na allegro - http://allegro.pl/si...3654847648.html
Poniżej krótki opis:
Specyfikacja DTM wymagala aby 500 egzemplazy aut wygladajacych jak te z toru oraz najwazniejsze by blok silnika wraz z walem i korbami dokladnie takie same jak w wyscigach byly sprzedane w rynku publicznym.
Dlatego ten silnik pomimo takiego samego wyglądu jak C30SE nie jest tym samym silnikiem.
Różni sie wspomnianym blokiem a dokladniej lekkimi pokrywami łożysk głównych, większymi i dłuższymi śrubami od ich przykręcenia oraz inną średnicą kanalow olejowych dla smarowania panewek.
Wal korbowy wyglada jakby ktoś mu pozabieral przeciwwagi ale taki wal wazacy jedyne 23 kg pozwolił w ostatnim roku startow Omegi DTM na uzyskanie wolnossacych szybkoobrotowych prawie 450KM. Wersja 21 kg byla za lekka i niszczylo 5 panewke. Korbowody do spolu z wałem sa wiec unikatowe.
Tloki to wersja kuta specjalnie wyprodukowana dla tego silnika do wersji cywilnej. Tak wiec ani seria ani DTM to nie jest. Tloki w tym egzemplarzu są nowiutkie zapakowane orginalnie wraz z plomba na kartonie. Pasowanie tlokow dla kazdego cylindra jest inne (inżynierowie pewnie długo to dobierali). Fakt jest taki ze dol silnika w tym egzemplarzu jest poskladany jak DTM przykazał według specyfikacji tylko dla tego silnika.
Glowica to już czysta seria poza obrobka kanalow dolotowych i wydechowych na swoj unikatowy ostry kształt, de facto inny niz robiono w 4,0.
Uszczelka pod glowica ori REINZ, plus upgrade a'la Lotus (wiecej kanalow wodnych)
Łancuchy oba sa nowiutkie, tak samo jak ślizgi dużego łancucha(ori) oraz zdobyczny nowy ślizg malego lancucha.
Uszczelka pokrywy zaworow wraz z przejsciami swiec nowe.
Calosc poskladana z doswiadczenia na dodatkowe magiczne srodki w plynie(zadne silikony, dirka i inne ustrojstwa) rodem z mechaniki okrętowej. Efekt silnik jest suchutki i takim dlugo pozostanie.
Calosc jak widac pomalowana.Blok najzwyklejszą farbą (140 C nie przekroczy wiec nie odpadnie) reszta piecowo (proszek).

#175 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 października 2013 - 15:33

na ile minimalna?:>

#176 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 25 października 2013 - 20:09

Dzwoń i pytaj ;)

#177 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 października 2013 - 20:25

nie mam już darmowych minut :D :D

#178 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 października 2013 - 08:35

nie mam już darmowych minut :D :D

to słabą ofertę masz :p


już jest 4k, hmmmm ciekawe ile osiągnie :)

#179 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 października 2013 - 11:26

tak czuje ze 8-10k z racji unikalnosci i tego pro remontu

#180 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 października 2013 - 17:38

tak czuje ze 8-10k z racji unikalnosci i tego pro remontu


za 10k zl to lsa mozna kupic a nie takiego pyrdka :)