swap na R6 omega b
#161 OFFLINE
Napisany 17 września 2012 - 22:04
#162 OFFLINE
Napisany 04 maja 2013 - 20:36
należało by skleić ze sobą dwa liczniki od r6 i v6.
Jak do teściowej OB 2.5v6 zapakowałem z OA C20NE miałem to samo ale zrobiłem hybrydę licznika i wskazówka się przemieszcza normalnie dokładność nie wchodziła w grę bo i tak kobiecina nie śmiga po obrotach ale lepiej dla oka to wygląda.
pozdrawiam
#163 OFFLINE
Napisany 04 maja 2013 - 21:11
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#164 OFFLINE
Napisany 03 września 2013 - 22:48
#165 OFFLINE
Napisany 04 września 2013 - 11:14
kolejny kotlet
ale pasi w temat
http://allegro.pl/si...3510931470.html
3,0 turbo z senatora
o kuźwa :jump: ciekawe ile za to normalnie bya chcial bez licytacji
#166 OFFLINE
Napisany 04 września 2013 - 16:11
#167 OFFLINE
Napisany 04 września 2013 - 17:07
Jednak oryginalnie 3.0 R6 24V 206KM z Omegi A i Senatora B nie miało turbosprężarki, były wersje które miały około 230KM.
#168 OFFLINE
Napisany 04 września 2013 - 18:07
To jest C30SET by Ilku Myślę że to wystarczająca rekomendacja dla potencjalnych chętnych :ok:kolejny kotlet
ale pasi w temat
http://allegro.pl/si...3510931470.html
3,0 turbo z senatora
#169 OFFLINE
Napisany 04 września 2013 - 19:22
Sam rozrząd jest warty 2000zł (oryginał GM) a biorąc pod uwagę, że nieda już się go kupić jest prawie bezcenny
Silnik ma wszystko, co niezbędne pod turbo czyli: odprężenie, natrysk oleju, powiększona pompa oleju.
Po zestrojeniu na delikatnym 0,5 bara powinno być ok. 300KM i jakieś 500Nm
#170 OFFLINE
#171 OFFLINE
Napisany 04 września 2013 - 22:32
Tak seryjnie było rozwiercone C30SE do 3,6 litra i dostało 2 turbosprężarki Garett'a. Inaczej wszystkim dobrze znany Lotus Omega C36GET 377KM.
Jednak oryginalnie 3.0 R6 24V 206KM z Omegi A i Senatora B nie miało turbosprężarki, były wersje które miały około 230KM.
O C36GET to wiedziałem już od dawna, tylko byłem zdziwiony że to jest uturbione C30SE
#172 OFFLINE
Napisany 05 września 2013 - 05:34
Licząc ile wszystko kosztowało to z 10kilku na ile to wyceniasz ? :>
Za ile sprzeda to obecny właściciel - nie wiem.
#173 OFFLINE
Napisany 07 września 2013 - 21:58
#174 OFFLINE
Napisany 25 października 2013 - 08:39
Jest to unikat, z którego można naprawdę wiele wykręcić (seryjnie 230KM, w DTM 450KM wolnossące).
Silnik wisi na allegro - http://allegro.pl/si...3654847648.html
Poniżej krótki opis:
Specyfikacja DTM wymagala aby 500 egzemplazy aut wygladajacych jak te z toru oraz najwazniejsze by blok silnika wraz z walem i korbami dokladnie takie same jak w wyscigach byly sprzedane w rynku publicznym.
Dlatego ten silnik pomimo takiego samego wyglądu jak C30SE nie jest tym samym silnikiem.
Różni sie wspomnianym blokiem a dokladniej lekkimi pokrywami łożysk głównych, większymi i dłuższymi śrubami od ich przykręcenia oraz inną średnicą kanalow olejowych dla smarowania panewek.
Wal korbowy wyglada jakby ktoś mu pozabieral przeciwwagi ale taki wal wazacy jedyne 23 kg pozwolił w ostatnim roku startow Omegi DTM na uzyskanie wolnossacych szybkoobrotowych prawie 450KM. Wersja 21 kg byla za lekka i niszczylo 5 panewke. Korbowody do spolu z wałem sa wiec unikatowe.
Tloki to wersja kuta specjalnie wyprodukowana dla tego silnika do wersji cywilnej. Tak wiec ani seria ani DTM to nie jest. Tloki w tym egzemplarzu są nowiutkie zapakowane orginalnie wraz z plomba na kartonie. Pasowanie tlokow dla kazdego cylindra jest inne (inżynierowie pewnie długo to dobierali). Fakt jest taki ze dol silnika w tym egzemplarzu jest poskladany jak DTM przykazał według specyfikacji tylko dla tego silnika.
Glowica to już czysta seria poza obrobka kanalow dolotowych i wydechowych na swoj unikatowy ostry kształt, de facto inny niz robiono w 4,0.
Uszczelka pod glowica ori REINZ, plus upgrade a'la Lotus (wiecej kanalow wodnych)
Łancuchy oba sa nowiutkie, tak samo jak ślizgi dużego łancucha(ori) oraz zdobyczny nowy ślizg malego lancucha.
Uszczelka pokrywy zaworow wraz z przejsciami swiec nowe.
Calosc poskladana z doswiadczenia na dodatkowe magiczne srodki w plynie(zadne silikony, dirka i inne ustrojstwa) rodem z mechaniki okrętowej. Efekt silnik jest suchutki i takim dlugo pozostanie.
Calosc jak widac pomalowana.Blok najzwyklejszą farbą (140 C nie przekroczy wiec nie odpadnie) reszta piecowo (proszek).
#175 OFFLINE
#176 OFFLINE
#177 OFFLINE
#178 OFFLINE
Napisany 26 października 2013 - 08:35
to słabą ofertę masznie mam już darmowych minut
już jest 4k, hmmmm ciekawe ile osiągnie
#179 OFFLINE
Napisany 26 października 2013 - 11:26
#180 OFFLINE
Napisany 26 października 2013 - 17:38
tak czuje ze 8-10k z racji unikalnosci i tego pro remontu
za 10k zl to lsa mozna kupic a nie takiego pyrdka