swap na R6 omega b
#81 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 10:27
#82 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 11:32
prędkość 250km/h przy 3.7 jest ci mało potrzebna, a przyspieszenie poniżej 8s. przy 4.22 przydało by się na co dzień
#83 OFFLINE
#84 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 11:46
A dyfer z senatora 3.0 by pasowal? (jakby co 3.9)
jak bym sprzedal dyfer od 2.0 to wzialbym od senatora 4.22 ze szpera bo jest do sprzedania
#85 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 11:50
#86 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 15:57
och, to zważ se tą 3000, potem zważ Ble kombi z R6 i gazem, różnicę w kg dołóż do tej 3000 i spróbuj czy też tak samo wciska w fotel. Albo policz KM / kg i zrozumieszw czarnej 3000 to ciągnął i wciskał w fotel jak głupi.
na okp pewnie piąty, ale czy w PL będziesz dwudziesty...?Bedziesz 5-ty z 4.22 LSD:p
#87 OFFLINE
#88 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2010 - 11:50
bo właśnie próbowałem przełożyć i nie pasuje a musze auto poskładać ????
#89 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2010 - 12:13
Szpera bedzie pasowac... ale bebechy.. nie wiem.czy bebechy z dyfra od omegi a 3.0 beda pasowały do paczki z dyfra od omegi b 2.0
#90 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2010 - 19:58
na dyfrze pisze OM 2,6i
zdjąłem pokrywe i przeliczyłem zęby: 11 na wałku atakującym i 38 na talerzu jak to się podzieli to wychodzi 3,45
na talerzu jest taki numer 90222981-1138
#91 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2010 - 21:22
mam takie:
90 236 600 - 3,70
90 250 728 - 3,45
90 250 729 - 3,90
#92 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2010 - 22:15
#93 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2010 - 22:16
tu masz wszystko o dyfrach
http://www.opel-info...be/ha_diff.html
taak mam tą strone zapisaną i przeglądałem ją ale niestety z językiem słabo..
#94 OFFLINE
#95 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2010 - 22:25
No ale będe patrzył w poniedziałek na mój dyfer i zobacze co z tymi cyferkami. No ale i tak go musze rozbebeszyć i przełożyć do paczki z 2.0
#96 OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2010 - 09:36
FNr. Y1000001 - Y1999999 i jest on ze szperą a to bez Y22XE, Z22XE, X25XE, Y26SE
FNr. - 11034911
#97 OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2010 - 11:40
troche dziwna sprawa, bo jezdze na dyfrze od 2.0 z przełozeniem 3.9, więc 3.0 ze skrzynią R28 powinien wydzierać jeszcze lepiej niż na dyfrze 3.7. Może nie ta skrzynia to tego mostu... sprobuje przerzucić bebechy i wtedy zobacze.
już Ci napisałem gdzie tkwi problem - ale spoko zmień dyfer...
omega 3000 to 1370kg i 204KM
omega B 3,0 kombi z gazem realnie będzie z 1750kg na zakładane 204KM
czyli: 3000 szła bo miałeś 6,7kg/KM a B nie idzie bo masz 8,3kg/KM.
żeby B30SE kombi+gass szła tak samo jak A3000 trzeba ją podkręcić do 255KM... to przeciez proste, dyfer 3,7 czy 3,9 nigdy aż tyle Ci nie da
#98 OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2010 - 11:46
to przeciez proste, dyfer 3,7 czy 3,9 nigdy aż tyle Ci nie da
cały szkopuł tkwi w tym że marek chce zastosować 3.45...
łapiesz ??
jak w lotku :laugh:
#99 OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2010 - 11:55