Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

swap na R6 omega b


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
213 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 sierpnia 2010 - 10:27

w czarnej 3000 to ciągnął i wciskał w fotel jak głupi. A wyczytałem że dyfer z 2.0 ma przełorzenie 3,9 a 3.0 3,7 i do tego skrzynia R28, a w 2.0 R25-R28 więc może być problem w przełożeniu na koła ;)

 


#82 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 sierpnia 2010 - 11:32

poszukaj dyfra 4.22

prędkość 250km/h przy 3.7 jest ci mało potrzebna, a przyspieszenie poniżej 8s. przy 4.22 przydało by się na co dzień :p

#83 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 sierpnia 2010 - 11:43

A dyfer z senatora 3.0 by pasowal? (jakby co 3.9)

#84 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 sierpnia 2010 - 11:46

A dyfer z senatora 3.0 by pasowal? (jakby co 3.9)


jak bym sprzedal dyfer od 2.0 to wzialbym od senatora 4.22 ze szpera bo jest do sprzedania

 


#85 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 sierpnia 2010 - 11:50

To kupuj a nie opisuj na forum, bo ci ktos jeszcze podkupi ;) Bedziesz 5-ty z 4.22 LSD:p

#86 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 sierpnia 2010 - 15:57

w czarnej 3000 to ciągnął i wciskał w fotel jak głupi.

och, to zważ se tą 3000, potem zważ Ble kombi z R6 i gazem, różnicę w kg dołóż do tej 3000 i spróbuj czy też tak samo wciska w fotel. Albo policz KM / kg i zrozumiesz ;)


Bedziesz 5-ty z 4.22 LSD:p

na okp pewnie piąty, ale czy w PL będziesz dwudziesty...? ;)

#87 OFFLINE   Robal91

Robal91

    ŁAAAAAAA___;)););)

  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: w Lubelcu

Napisany 08 sierpnia 2010 - 23:33

Jakby nie było, na pewno jest to rarytas ;)

#88 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 sierpnia 2010 - 11:50

czy bebechy z dyfra od omegi a 3.0 beda pasowały do paczki z dyfra od omegi b 2.0 ??
bo właśnie próbowałem przełożyć i nie pasuje a musze auto poskładać ????

 


#89 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 sierpnia 2010 - 12:13

czy bebechy z dyfra od omegi a 3.0 beda pasowały do paczki z dyfra od omegi b 2.0

Szpera bedzie pasowac... ale bebechy.. nie wiem.

#90 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 sierpnia 2010 - 19:58

troche dziwna sprawa, bo jezdze na dyfrze od 2.0 z przełozeniem 3.9, więc 3.0 ze skrzynią R28 powinien wydzierać jeszcze lepiej niż na dyfrze 3.7. Może nie ta skrzynia to tego mostu... sprobuje przerzucić bebechy i wtedy zobacze.

na dyfrze pisze OM 2,6i
zdjąłem pokrywe i przeliczyłem zęby: 11 na wałku atakującym i 38 na talerzu jak to się podzieli to wychodzi 3,45

na talerzu jest taki numer 90222981-1138

 


#91 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 sierpnia 2010 - 21:22

nie znalazłem nigdzie takiego samego numeru..

mam takie:

90 236 600 - 3,70
90 250 728 - 3,45
90 250 729 - 3,90

 


#92 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 sierpnia 2010 - 22:15

tu masz wszystko o dyfrach :)

http://www.opel-info...be/ha_diff.html

#93 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 sierpnia 2010 - 22:16

tu masz wszystko o dyfrach :)

http://www.opel-info...be/ha_diff.html


taak mam tą strone zapisaną i przeglądałem ją ale niestety z językiem słabo..;)

 


#94 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 sierpnia 2010 - 22:20

a translator u ciebie nie działa ??

#95 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 sierpnia 2010 - 22:25

z tym translatorem to sie idzie popłakać.. nie wszystkie zdania tłumaczy.
No ale będe patrzył w poniedziałek na mój dyfer i zobacze co z tymi cyferkami. No ale i tak go musze rozbebeszyć i przełożyć do paczki z 2.0

 


#96 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 29 sierpnia 2010 - 09:36

jeżeli dobrze rozumie to 4.22 występuje w Y22XE, Z22XE, X25XE, Y26SE z numerami
FNr. Y1000001 - Y1999999 i jest on ze szperą a to bez Y22XE, Z22XE, X25XE, Y26SE
FNr. - 11034911

#97 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 sierpnia 2010 - 11:40

troche dziwna sprawa, bo jezdze na dyfrze od 2.0 z przełozeniem 3.9, więc 3.0 ze skrzynią R28 powinien wydzierać jeszcze lepiej niż na dyfrze 3.7. Może nie ta skrzynia to tego mostu... sprobuje przerzucić bebechy i wtedy zobacze.


już Ci napisałem gdzie tkwi problem - ale spoko zmień dyfer...

omega 3000 to 1370kg i 204KM
omega B 3,0 kombi z gazem realnie będzie z 1750kg na zakładane 204KM

czyli: 3000 szła bo miałeś 6,7kg/KM a B nie idzie bo masz 8,3kg/KM.

żeby B30SE kombi+gass szła tak samo jak A3000 trzeba ją podkręcić do 255KM... to przeciez proste, dyfer 3,7 czy 3,9 nigdy aż tyle Ci nie da ;)

#98 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 sierpnia 2010 - 11:46

to przeciez proste, dyfer 3,7 czy 3,9 nigdy aż tyle Ci nie da



cały szkopuł tkwi w tym że marek chce zastosować 3.45...
łapiesz ?? ;)


jak w lotku :laugh:

#99 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 sierpnia 2010 - 11:55

Ja A3000 jeździłem tylko na gazie bo pompa paliwowa była spalona. Na gazie była masakra jak to wymiatało. A teraz wymienie ten dyfer bo jestem ciekaw i chce sie przekonać czy to dyfer czy masa auta. moje 2.0 tak chodziło jak to c30se teraz. Musze coś z tym zrobić bo mnie trafia.

 


#100 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 sierpnia 2010 - 11:56

to ja jestem pewien że coś masz popnietak...