Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

swap na R6 omega b


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
213 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Div

Div
  • 30 postów
  • Dołączył: 23-05-2008
  • Skąd: Kraków

Napisany 16 maja 2010 - 15:12

To teraz polecam sekwencję.... Bo ten samochód pewnie teraz nie ma nawet 180km przy tej zwężce w dolocie.

#42 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 maja 2010 - 15:24

cieszę się że się wam udało, co było przyczyną tego że nie było iskry i wtrysku ??

#43 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 maja 2010 - 16:02

Gratulacje :) My wczoraj wsadzilismy do hondy civic 5gen silnik b18c4 (169km) i tez zagadal za pierwszym razem :D

#44 OFFLINE   meush

meush

    V8!

  • 139 postów
  • Dołączył: 22-11-2008
  • Skąd: Skarżysko-Kamienna/Kraków

Napisany 16 maja 2010 - 17:42

pieknie pieknie!:) jakie dalsze mody?:)

#45 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 16 maja 2010 - 19:27

Gratulacje ! Pięknie mruczy :D

#46 OFFLINE   fnd

fnd
  • 1 167 postów
  • Dołączył: 19-02-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 maja 2010 - 20:43

Niech ten swap będzie nauczką, dla tych którzy mówili "nie da się", "nie opłaca się", "sprzedaj i kup v-ke" :p

Gratuluje, good work ;)



 


#47 OFFLINE   maksiu

maksiu
  • 494 postów
  • Dołączył: 10-08-2008
  • Skąd: Pleszew

Napisany 16 maja 2010 - 21:50

Odnosnie oplacalnosci to moze niech kolega przytoczy liste zakupow :)
Ile ten caly sport wyszedl. Wtedy obeznani mogliby porownac, koszt montazu i eksploatacji R6, a koszt eksploatacji i ewentualnego remontu nabytego V6.

#48 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 16 maja 2010 - 22:11

Niech ten swap będzie nauczką, dla tych którzy mówili "nie da się", "nie opłaca się", "sprzedaj i kup v-ke" :p

Gratuluje, good work ;)


O tak , święte słowa :)

#49 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 maja 2010 - 08:21

Wielkie dzięki za miłe słowa ;) i za pomoc ( w szczególności dla Cursor`a, który pomógł uporać się z elektryką :piwo2:). Narazie lista zakupów się nie zamknęła, więc nie napisze ile kosztowała mnie ta przyjemność ale mogę tylko powiedzieć, że niektórzy się zdziwią :p
Musze jeszcze uporać się z gazem bo tylko przez 20km się nim nacieszyłem jak jechałem (na początku brakło a puźniej jak zatankowałem i przełączyłem na gaz w czasie jazdy to silnik gasł, nie wiem czego może być ta przyczyna). Na benzynie ładnie ciągnie do przodu i czuje, że mam zapas mocy pod butem :D pogoda nie dopisuje więc narazie nie ma gdzie grzebać:(

 


#50 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 17 maja 2010 - 11:33

No to czekamy :)

#51 OFFLINE   Div

Div
  • 30 postów
  • Dołączył: 23-05-2008
  • Skąd: Kraków

Napisany 17 maja 2010 - 23:44

Reduktor masz z 3.0? z tamtej omegi?
Gaśnie tylko na wolnych? czy wogóle nie reaguje na gaz.

#52 OFFLINE   poorchava

poorchava

    Elec-TROLL-nik

  • 294 postów
  • Dołączył: 30-03-2009
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 18 maja 2010 - 11:03

Z tego co pamiętam, to do wszystkich silników z Omy A oraz 2.0 8v z Omy B potrzebne są bardzo szybkie wtryskiwacze. A one kosztują. Na Railach czy valtekach nie pojedziesz za bardzo. A 2 generacja w R6 to już w ogóle nieciekawie.

#53 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 maja 2010 - 18:36

tu mam zwykly gaz zalozony a problem lezy w kabelkach bo nie maja dobrego styku:) dzisiaj poruszalem z glupa i jak puzniej jechalem i przelaczylem na gaz to dzialal:D ogarne to jak przestanie lac bo w tych warunkach nie ma jak podlubac:mad:

 


#54 OFFLINE   rykacz

rykacz

    fan

  • 84 postów
  • Dołączył: 27-08-2008
  • Skąd: Zielona Góra
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 maja 2010 - 21:21

tu mam zwykly gaz zalozony a problem lezy w kabelkach bo nie maja dobrego styku:) dzisiaj poruszalem z glupa i jak puzniej jechalem i przelaczylem na gaz to dzialal:D ogarne to jak przestanie lac bo w tych warunkach nie ma jak podlubac:mad:


Ja miałem tak po remoncie swojego serducha. Winien był słaby styk kabla masowego jednego z elektrozaworów. wystarczyło przemontować i gaz poleciał:) moja oma tak samo głośno zagadała bez tłumików, co na serwisie wywołało niemały popłoch:) Pozdrawiam i gratuluję udanej furki!

#55 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 maja 2010 - 22:49

Ciekawe jak by wygladalo 400 metrow z omega draj liter v6 :)

#56 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 maja 2010 - 12:57

we wtorek wyjechalem na obwodnice i 190km/h lekko, 180 na 4ce mialem, dyfer od 2.0 zostal. Jak bedzie troche kasy to zawita taki tlumik z tylu http://moto.allegro....motors_rm6.html :D bo narazie mam zalozony nowy seryjny od 2.0 zdziwilo mnie to, ze mam przelot 2,5" jedna strumienica i koncowy od 2.0 i jest tak cicho w srodku ze az glupio:p ale to chyba przez ten tlumik koncowy. A z tym gazem to popatrze jak troche sie pogoda poprawi. Przypominam, ze na kalpie zostal napis omega 2.0 16V ciekawia mnie miny objechanych :jump::p

 


#57 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 maja 2010 - 13:11

Przypominam, ze na kalpie zostal napis omega 2.0 16V ciekawia mnie miny objechanych


No i tak ma byc :D

#58 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2010 - 17:56

Noi panowie dzisiaj pojawił sie dość dziwny problem który sam sie rozwiązał... A mianowicie chodzi o to że silnik zgasł mi nie jednokrotnie i niechciał odpalić. Na włączonym zapłonie powinna świecić kontrolka silnika i po odpaleniu powinna zgasnąć, a mi zgasła przez kilka razy i silnik kręcił ale niezapalał.Dopiero później jak ruszyłem komputerem to zapalił i chodzi. Macie jakieś teorie dlaczego tak sie stało?

 


#59 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2010 - 18:00

ecu nie dostawał prądu poruszyłeś i styk się znalazł :)

#60 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2010 - 18:06

aha. No też tak myślałem ale wolałem się upewnić ;) Dzieki za szybką odpowiedź :)