Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Tunig silnika X20XEV co można praktycznie w nim zmienić!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
91 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 kwietnia 2010 - 12:00

Ja bym sprzedał i zakupił MV6


Następny ... MV6 to wersja wyposażenia , a nie silnik . :wink:

#22 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 kwietnia 2010 - 12:26

chopy ale trzymajcie meritum



 


#23 OFFLINE   Patrykbwo

Patrykbwo
  • 30 postów
  • Dołączył: 09-11-2008

Napisany 06 kwietnia 2010 - 13:01

Wiem że Mv6 to wersja wyposażenia po prostu polecam ją:D a są MV6 z silnikiem innym niż 3.0??
MV6

#24 OFFLINE   Ben ten

Ben ten
  • 397 postów
  • Dołączył: 15-07-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2010 - 13:07

tak

#25 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 kwietnia 2010 - 13:10

moim 2.0 16V od remontu przejechalem 4 tys km ale mam okazje i trwaja jak narazie prace nad swapem na C30SE 3.0 24V dual ram od omegi 3000 ;)

 


#26 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 kwietnia 2010 - 13:10

a są mv6 z silnikiem innym niż 3.0


2.5 td

#27 OFFLINE   Patrykbwo

Patrykbwo
  • 30 postów
  • Dołączył: 09-11-2008

Napisany 06 kwietnia 2010 - 13:12

Oki będę pamiętał;)
MV6

#28 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 06 kwietnia 2010 - 13:13

moim 2.0 16V od remontu przejechalem 4 tys km ale mam okazje i trwaja jak narazie prace nad swapem na X30SE 3.0 24V dual ram od omegi 3000 ;)


Czyli co będziesz wywalał swoje 2,0 i próbował zrobić swapa na 3,0 ?

#29 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2010 - 13:26

Czyli co będziesz wywalał swoje 2,0 i próbował zrobić swapa na 3,0 ?


nie, dorzuci 3,0 do bagażnika i będzie się cieszył powerem +300KM :D


ps. MarekFKLD nie x tylko C30SE ;)

#30 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 06 kwietnia 2010 - 13:56

nie, dorzuci 3,0 do bagażnika i będzie się cieszył powerem +300KM :D


ps. MarekFKLD nie x tylko C30SE ;)


To jest dobry patent :D:D:D

#31 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 kwietnia 2010 - 14:18

nie, dorzuci 3,0 do bagażnika i będzie się cieszył powerem +300KM :D


ps. MarekFKLD nie x tylko C30SE ;)


zdążyłem wcześniej edytować ale kolega się pospieszył i z błędem moim zacytował.
Odpowiadając na twoje pytanie to w piątek zaczynam przekładke, co do obecnego silnika 2.0 16V nie mam żadnych zastrzeżeń ale trafiła się okazja więc czemu nie spróbowac ( X20XeV na sprzedaż ) ;)
zrobilem nawet temat dotyczacy swapu na R6 ale nikt nie odp :( więc sam będe kombinował :jump::D

 


#32 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 kwietnia 2010 - 16:24

ale nikt nie odp


Poczytaj tutaj: http://forum.omegakl...thread.php?t=65

No i jeszcze tutaj dobra lektura: http://www.motonews....rby=asc&start=0

Powodzenia :)

#33 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 kwietnia 2010 - 18:17

dzięki za linki, napewno sie przydadzą ;)

 


#34 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 06 kwietnia 2010 - 18:33

No to jestem ciekaw twoich postępów z tym silnikiem .

#35 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 kwietnia 2010 - 21:54

zrobilem nawet temat dotyczacy swapu na R6 ale nikt nie odp


daj linka...

#36 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2010 - 21:58

zrobilem nawet temat dotyczacy swapu na R6 ale nikt nie odp :( więc sam będe kombinował :jump::D


nie zauważyłem, czytuję tu raptem kilka tematów ;)

Marku, napiszę życzliwie i krótko:

jesli chcesz docelowo mieć pod maską te 204KM to jak najszybciej odpuść to sobie.

zastanów się nad wszystkim tym, co Cię po drodze zaskoczy, pomnóż to razy 200, dodaj multum straconego nad kombinowaniem czasu, zerknij na ceny omegi z silnikiem X30XE i...

...kup gotowca z mocą 211KM
(lub zdłubanego gotowca z mocą 230-wkrótce 250KM) ;)

..jeśli nadal nie masz dość, zapoznaj się z tematem wyciągniętego łańcucha i wytartych zębatek w rozrządzie R6 + z cenami i dostępnością nowych elementów, i wieloma innymi tematami związanymi z eksploatacją mocno już leciwych C30SE...

#37 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 kwietnia 2010 - 07:31

nie zauważyłem, czytuję tu raptem kilka tematów ;)

Marku, napiszę życzliwie i krótko:

jesli chcesz docelowo mieć pod maską te 204KM to jak najszybciej odpuść to sobie.

zastanów się nad wszystkim tym, co Cię po drodze zaskoczy, pomnóż to razy 200, dodaj multum straconego nad kombinowaniem czasu, zerknij na ceny omegi z silnikiem X30XE i...

...kup gotowca z mocą 211KM
(lub zdłubanego gotowca z mocą 230-wkrótce 250KM) ;)

..jeśli nadal nie masz dość, zapoznaj się z tematem wyciągniętego łańcucha i wytartych zębatek w rozrządzie R6 + z cenami i dostępnością nowych elementów, i wieloma innymi tematami związanymi z eksploatacją mocno już leciwych C30SE...


w moją omege wpakowałem już troche kasy i szkoda sprzedawać a nie dawno kupiłem omege 3000 z tym silnikiem C30SE i jednym słowem zap***a i dyfer ze szperą jest. Więc musze coś teraz porobić zeby mi sie koszta zwróciły, a kupiłem go z myślą o tym silniku (remont był w 96 roku w warszawie robiony)
Dodany obrazek


zapraszam do tematu http://forum.omegakl...&highlight=swap

 


#38 OFFLINE   mk44arty

mk44arty
  • 73 postów
  • Dołączył: 26-10-2009

Napisany 22 lipca 2010 - 15:04

a co powiecie na coś takiego w Xev'ku ? 180 KM :) ale cena takiej operacji- lepiej nie liczyć...
http://projekt356.pl/archives/292

#39 OFFLINE   Antekkk1

Antekkk1
  • 66 postów
  • Dołączył: 19-10-2009
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 22 lipca 2010 - 19:52

Zgadam się z większością kolegów, któży twierdzą że modyfikacje tego silnika mijają się z celem, jest to zbyt duży koszt już lepiej kupić, v6. Natomiast jestem jak najbardziej za delikatnym odciążeniem silnika, ja przykładowo wywaliłem tłumik środkowy kata, wrzuciłem strumiennice stożkową, i juz sie zbiera przeszło sekundę szybciej do 100. W planach mam jeszcze tylko lekką modyfikacje kolektora wydechowego tzn , rozwiercenie i wypolerowanie jego powłoki wewnętrznej na lustro. I to na tyle, jak wiadomo mocniejsze wyżyłowanie silnika wiąże się nie dość że z dużymi kosztami to jeszcze działa na szkode samemu silnikowi.:szpital:

#40 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 22 lipca 2010 - 20:36

ale udało się chłopakom.. coś sobie udowodnili;) choć osobiście sam bym wolał kupić mniej wysiloną V6

co do antekkk1 nie próbowałeś rozciąć tłumika środkowego?? on jest przelotowy.. mierzyłeś wogóle te osiągi?? przed wyrzuceniem tłumika i po??

ps. już nie raz o tym pisałem lepiej usunąć końcowy tłumik lub nic nie ruszać niż pozbywać się środkowego.. czytałem kiedyś to w pewnej mądrej książce o konstrukcjach układów wydechowych(jestem technikiem mechanikiem samochodowym i zawsze mnie interesowały kwestie techniczne teorie więc dużo czytałem)..nie chce mi się tego rozwijać bo znowu będzie kolejna głupia dyskusja.. wiem tylko że ludzie zmieniają bez sensu dobrze policzone układy wydechowe i nic nie zyskując tak można było robić w starych golfach na gaźnikach a nie w autach z wgraną mapą paliwa pod dany układ dolotowy i wydechowy.. więc jak?? mierzyłeś sobie czas do setki albo autko na hamowni czy nie?? może jednak w omedze jest sens i te ksiązki pisane przez profesorów kłamały:confused: