Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Rejestracja anglika w Polsce bez przekladki!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
85 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   robi81971

robi81971
  • 12 postów
  • Dołączył: 04-02-2007
  • Skąd: Lublin

Napisany 11 marzec 2007 - 12:30

Witam wszystkich

Poszukuje kogos kto wie jak zarejestrowac anglika w Polsce bez przekladania kierownicy( a moze poprostu zapytac w wydziale komunikacji
)? Wiem ze jest taka mozliwosc trzeba podobno miec w anglii firme itd ale nie znam szczegolow a poniewaz czesto tam pracuej wiec moglbym sobie cos takiego zalatwic( juz nawet raz mialem tam firme)

Pozdrawiam



#2 OFFLINE   Twaróg

Twaróg
  • 378 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Kobyłka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 marzec 2007 - 12:39

Ja osobiście słyszałem że sie nie da chyba że zabytek (na żółte tablice) ale może i jest tak jak mówisz najlepiej to podjedź lub zadzwoń do wydziału komunikacji i tam powinni Ci powiedzieć co i jak
pozdrawiam

#3 OFFLINE   mazi82

mazi82
  • 361 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 marzec 2007 - 13:01

tak jak pisze Twaróg, nie ma możliwości rejestracji anglika na kontynencie, samochód musi być przystosowany do naszego ruchu

#4 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 marzec 2007 - 13:02

Ja osobiście słyszałem że sie nie da


Da sie, u mnie pod blokiem juz ze 3 lata parkuje lagunka z kierownica po prawej stronie

#5 OFFLINE   mazi82

mazi82
  • 361 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 marzec 2007 - 13:11

tu jest LINECZKA
z zaprzyjaźninego klubu na ten sam temat

#6 OFFLINE   robi81971

robi81971
  • 12 postów
  • Dołączył: 04-02-2007
  • Skąd: Lublin

Napisany 11 marzec 2007 - 13:12

Ale jest na Polskich tablicach ? Wiem ze sie da bo ktos na forum juz pisal ze widzial angola na polskich blachach Musze tylko jakos dotrzec do takiego kogos A na dodatek slyszalem ze Anglia wystapila z wnioskiem do uni o mozliwosc rejestracji ich samochodow poza anglia ( skoro u nich mozna rejestrowac z kierownica po lewej )

#7 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 marzec 2007 - 13:21

Ale jest na Polskich tablicach ?


Jezeli to pytanie bylo do mnie to TAK kiedys byl na blachach z Lublina a teraz na Warszawskich

#8 OFFLINE   konrad

konrad
  • 261 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Skąd: piaseczno

Napisany 11 marzec 2007 - 15:38

słyszałem że to troche łażenia jest i napewno na przegląd nie jedziesz samochodem tylko z samym dowodem :cool:

tak jakbyś kupił rozbity samochód i na fakturze lub w umowie miał wpisane że jest rozbity to przed zarejestrowaniem musisz jechać na przegląd bez znaczenia czy masz ważny czy nie tu jest podobna pocja
v6 i wiesz co mruczy pod machą

#9 OFFLINE   roobo

roobo
  • 726 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: polska

Napisany 15 marzec 2007 - 22:23

a taki przykład: Powiedzmy, że jestem obywatelem UK i przeprowadziłem się na dłużej do Polski. Mam kartę pobytu obywatela UE ale mam tez tegp swojego "vaxa" z fajerą po prawej "własciwej" stronie. Więc jak OB UE mogę a nawet muszę przy ponad rocznym czy półrocznym pobycie w Polsce (nie pamietam dokładnie okresu) przerejestrować moje angielskie auto na Polskie blachy. Więc skoro oni moga cos takiego zrobic to dlaczego my mamy nie mieć :?: Z tego co słyszałem to Polak musi sobie "załatwic" jakąś indywidualna decyzję na taki "angielski numer". Chyba że coś się teraz zmieniło??????????

#10 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 marzec 2007 - 22:27

Ja osobiście słyszałem że sie nie da


Da sie, u mnie pod blokiem juz ze 3 lata parkuje lagunka z kierownica po prawej stronie

Moze byc obywatelem Angli zamieszkalym w Polsce i wtedy tak, ponieważ jeśli obywatel obcego kraju przebywa w Polsce dłużej niz 3 miechy musi przerejestrowac autko.
Ale z tego co sie juz kiedys dowiadywalem Polak na stałe mieszkający w Polsce nie ma mozliwosci zarejestrowania autka z kiera po prawej stronie. Chyba ze Polak na stale mieszkajacy w Aglii, a czasowo przebywajacy w kraju.

#11 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 25 marzec 2007 - 20:32

dokladnie jak piszecie, mozna zarejestrowac jako mienie przesiedlencze,
jest jeszcze jedna opcja :mrgreen: mozna rejestrowac auto bez problemu z kierownica z prawej strony pod warunkiem ze nie jest produkowane z kierownica po lewej
no i oczywiscie auta zbytkowe - tu juz bez zadnych problemow

tu troche wiecej:

http://angliki.fora....619319b7a65c468

#12 OFFLINE   cool_gacek

cool_gacek
  • 13 postów
  • Dołączył: 24-02-2007
  • Skąd: Anglia/Londyn

Napisany 05 kwiecień 2007 - 16:59

a taka historia(gdybana):
przyjezdzam powiedzmy na urlop z anglii do polski, w tym czasie konczy mi sie MOT(przeglad) i czy moge jechac na stacje kontroli pojazdow i czy ten przeglad uzyskam??czy jest jakies inne wyjscie??

a co do rejestracji to ktos mi mowil ze nie mozna zarejestrowac bo nie przejdzie przegladu a jednym z warunkow jest sprawne dzialanie wycieraczek i podobno okreslone jest w ktora strone maja one pracowac (wiecie i co mi chodzi)

#13 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 kwiecień 2007 - 17:02

a taka historia(gdybana):
przyjezdzam powiedzmy na urlop z anglii do polski, w tym czasie konczy mi sie MOT(przeglad) i czy moge jechac na stacje kontroli pojazdow i czy ten przeglad uzyskam??czy jest jakies inne wyjscie??

Kiedyś było tak, że musiałeś mieć minimum 3 miesiące ważny dowód rejestracyjny, avby przyjechać do innego kraju.
Jeśli chodzi o przedłużenie dowodu rejestracyjnego czyli przeglądu technicznego to myślę, że jednak naszych badań Aglicy nie uwzględniają, jeśli auto jest zarejetrowane w obcym kraju i chyba nie mozna badań przedłużyć, ale moge się mylić.
Jedno co wiem to np jeśli mam auto zarejetrowane w Niemczech to w Polsce przedłużenia przeglądu technicznego zrobić nie mogę.

#14 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 05 kwiecień 2007 - 22:44

polskiego przegladu nie przejdzie angol, bo auto nie spelnia wymogow ruchu w cywilizowanej czesci Europy i to nie sa same wycieraczki :mrgreen:

#15 OFFLINE   cool_gacek

cool_gacek
  • 13 postów
  • Dołączył: 24-02-2007
  • Skąd: Anglia/Londyn

Napisany 06 kwiecień 2007 - 11:51

polskiego przegladu nie przejdzie angol, bo auto nie spelnia wymogow ruchu w cywilizowanej czesci Europy i to nie sa same wycieraczki :mrgreen:


a jakie to są wymogi?? jakieś inne w stosunku do aut posiadających kierownice po lewej stronie?? a na wyspach można

nie mogę znaleźć nigdzie przepisów dokładnie określających to zagadnienie - może ktoś podeśle jakiś link??

#16 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 06 kwiecień 2007 - 13:33

podalem wczesniej linka do forum o angolach, jest tam zakladka przepisy, a co do wymogow to jakby nie patrzec mamy ruch prawostronny i zeby auto przeszlo przeglad musi spelniac wymogi takiego ruchu - kierownica po lewej stronie, wycieraczki, swiatla
technicznie auto jest tak samo sprawdzane ale nikt nie podbije przegladu anglika bo to nie jest zgodne z polskim prawem

#17 OFFLINE   Wojtek/U.K.

Wojtek/U.K.
  • 7 postów
  • Dołączył: 19-03-2007
  • Skąd: Tunbridge Wells

Napisany 07 kwiecień 2007 - 17:23

Witam, nie trzymalbym sie wycieraczek, lecz Panowie bardziej swiatel... u nas na wyspach jest inny kat padania swiatel, bo jezdzimy po innej stronie - proste. Wiec nasze (angielskie omegi) nie przejda przegladu z innym katem padania swiatel przednich (oczywiscie :wink: ) to chyba nie takie proste... ale kombinujmy - bo my Polacy potrafimy :grin: POZDRAWIAM WSZYSTKICH :!:

#18 OFFLINE   sebek

sebek
  • 106 postów
  • Dołączył: 02-10-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 11 kwiecień 2007 - 05:20

To ja Wam powiem ciekawostkę, że mój wujek jeździ, ale to już od bardzo dawna dużym fiatem z kierą po drugiej stronie. Co ciekawe mówi, że zawsze musi brać żonę ze sobą, bo inaczej strach wyprzedzać:)
Co do fiata, to na oko ma już ze dwadzieściaparęlat, więc na pewno był rejestrowany jeszcze za PRL:) Ale przegląd widać mu jednak robią!

#19 OFFLINE   Patrick

Patrick
  • 325 postów
  • Dołączył: 30-09-2006
  • Skąd: Gillingham UK/Zabrze PL

Napisany 15 kwiecień 2007 - 10:32

Samochody wyprodukowane i zarejestrowane do 1986 mogą jeźdźić. To dlatego ze kiedyś było mnóstwo drzutów z exportu ;)
Vauxhall Omega Elite 3.0 '98-już nie ma..
http://cgi.ebay.co.u...:MEUS:IT&ih=007
VW Passat 1.9 TDI '04 Kombi.

#20 OFFLINE   dlotiv

dlotiv

    Wujek Samo Zło

  • 862 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: Zwierzyniec/Northampton
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 17 październik 2009 - 06:47

Cóż, czas odgrzać kotleta......
http://biznes.onet.p...61,1,news-detal