Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co zrobilem/am dzisiaj w swoim samochodzie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
38299 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   Luqua

Luqua
  • 941 postów
  • Dołączył: 14-10-2006
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 marzec 2007 - 20:38

maly przeglad - stan oleju, plynu w chlodnicy, jak mocno mi sie spod klawiatury leje :razz: i dolalem setkę plynu do wspomagania :mrgreen:


 


#82 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 marzec 2007 - 20:39

Ja dzis zrobilem nawiew na szybke:)

Giskardoo ile wezmiesz za wypucowanie mojego autka?

#83 OFFLINE   brain

brain
  • 68 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: Turek

Napisany 17 marzec 2007 - 21:18

ja ją dzisiaj umyłem i na próbę panel drewnopodobny :mrgreen:

Dodany obrazek

#84 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 marzec 2007 - 21:26

Ja dzis zrobilem nawiew na szybke:)

Giskardoo ile wezmiesz za wypucowanie mojego autka?


200zł :mrgreen:

od razu zazanczam ze cennik jest warsiafski... :hehe:

#85 OFFLINE   Rafał

Rafał
  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Dolny Śląsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 marzec 2007 - 21:34

Ale fajny wątek. :mrgreen:

Ja dziś nic nie zrobiłem, ale zauważyłem, ze ktoś :censored: w tylny zderzak i lewa nakładka progowa odpada.

#86 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 marzec 2007 - 21:39

ale zauważyłem, ze ktoś :censored: w tylny zderzak i lewa nakładka progowa odpada.
_________________


bandyctwo... takich to tylko..... :censored:

#87 OFFLINE   Luqua

Luqua
  • 941 postów
  • Dołączył: 14-10-2006
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 marzec 2007 - 22:05

Ale fajny wątek. :mrgreen:

Ja dziś nic nie zrobiłem, ale zauważyłem, ze ktoś :censored: w tylny zderzak i lewa nakładka progowa odpada.


jak nie dzis, to jutro cos bedzie robione.

Swoja droga to hamstwo jakich malo, uszkodzic i spierd.lic. mi ktos klosz w tamtym tyg wybil na parkingu. na szczescie koles mial na szrocie omke to za browara lyknalem ten klosz, a za 2 mi wymienili. koszt kupna i montazu niby niecale 10zl ale... hamstwo i tyle :bad:


 


#88 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 marzec 2007 - 22:48

Piknie Giskuś. Pomaluj se jeszcze koreczki na sreberko jak u mnie :)

A co ja dziś w swojej zrobiłem?
Znowu mi bateryja padła i mało sąsiadowi instalacji nie spaliłem, bo odwrotnie padłączyłem kable :oops:
Natomiast na mieście przytrąciłem tylny zderzak na leżącym gruzie. Ale tylko dolną dokładkę, tak więc nie ma wielkiego bólu. Poza tym walę gaz i z gości Moniś wtracała :mrgreen: Wczoraj byli u nas więc ona nie pijąca, bo i tak trzyma ją jak termos... trzy dni :p :p :p

#89 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 marzec 2007 - 22:58

Piknie Giskuś


powiem tak.... marylka niepij :censored: tyle..... bo cisię w mósgofnicy wali....

:hehe: :hehe:

lepiej powiedź jakie radyjko wstawić do omesi zeby łądniusio działało....

Koreczków malowac nie bede....

:mrgreen:

ale silnik to bym se umył.....

#90 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 marzec 2007 - 22:59

Radyjo?



















Maryja :p


Szczerze, nie wiem i sie nie znam :D
A pić i tak bede :p

#91 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 marzec 2007 - 23:03

Maryja


ma i to w dodatku niewypawzonego.... :hehe:

A pić i tak bede


pij pij na starośc torba i kij....
:mrgreen:

#92 OFFLINE   Witek5

Witek5
  • 143 postów
  • Dołączył: 01-01-2007
  • Skąd: gdzies

Napisany 18 marzec 2007 - 09:11

Giski pytasz jakie radyjko wstawić?Zależy jakiej muzyki słuchasz,jaką barwę dzwięku preferujesz

#93 OFFLINE   maciekp91

maciekp91
  • 62 postów
  • Dołączył: 29-11-2006
  • Skąd: Biała Rawska

Napisany 18 marzec 2007 - 10:19

a mam pytanko czy można umyć myjką wysokociśnieniową silnik (2.5TD) ?? mył może ktoś już kiedys ??

#94 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 marzec 2007 - 10:26

Giski pytasz jakie radyjko wstawić?Zależy jakiej muzyki słuchasz,jaką barwę dzwięku preferujesz


pytałem o CB :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
a mam ALPINE - i jestem zadowolony.... techniawa i trance masakruje móskownice.. starsznie.. na fabrycznych głośnikach... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#95 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marzec 2007 - 10:28

a mam pytanko czy można umyć myjką wysokociśnieniową silnik (2.5TD) ?? mył może ktoś już kiedys ??

Ja bym nie kombinował. Lepiej wyczyścić na sucho.



A CB to ja mam onwę 12-letnią :p

#96 OFFLINE   maciekp91

maciekp91
  • 62 postów
  • Dołączył: 29-11-2006
  • Skąd: Biała Rawska

Napisany 18 marzec 2007 - 10:31

A CB ja mam Unidena 520. tutaj sobie zobacz fotki jak mam zamontowane:



http://forum.omegakl...r=asc&start=165

#97 OFFLINE   Luqua

Luqua
  • 941 postów
  • Dołączył: 14-10-2006
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marzec 2007 - 17:50

dzis sie na omke tylko patrzylem. deszcz i w dodatku niedziela... :roll:
ale pewnie jutro zajrze. musze sobie dobrze wzmacniacz wyregulowac bo kolejną tubę usmaże :twisted:


 


#98 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 marzec 2007 - 16:14

nowe laczki..... i zrobiłem odmulanie... :hehe: przegoniłem laleczke dzisiaj 200km/h :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: prosta droga się skończyła.... :mrgreen:
polecam nowe laczki...

jaks odmulona jest czy cóś.... :hehe: :hehe: :hehe:

#99 OFFLINE   British

British

    Ignorantia legis non excusat

  • 3574 postów
  • Dołączył: 20-08-2006
  • Skąd: Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 marzec 2007 - 16:59

zamontowałem dzisiaj nowe wkłady/szkła do lusterek :mrgreen: , bo jakiś .... sie nie bał i za..bał :bad: :bad: :bad: :bad:
Kiss French. Wear Italian. Drive German.


Dodany obrazek

Spalanie szkodnika
Dodany obrazek

#100 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 marzec 2007 - 20:11

Przykręciłem na blachwkręty gumę pod przednim zderzakiem bo mi spadała. Piknie się trzyma ;)