Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wasze zdanie na temat zakupu auta


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
105 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Hoffi

Hoffi

    Zbanowany

  • 673 postów
  • Dołączył: 07-03-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 25 marca 2007 - 01:31

zaczynam się zastanawiać nad 2,5 V6 w manualu albo 2,6 V6 w automacie

hmm...jak to jest z automatami i różnicami pomiędzy tymi silnikami??
oprócz 10KM :p

#22 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 25 marca 2007 - 01:50

2,5v6 ma normalna cewke i kable WN, linka gazu, tylko 2 sondy lambda

2,6v6 ma modul zaplonowy, nie ma juz kabli wn, nie ma linki gazu - juz potencjometr, inny rozrzad, 2 sondy lamba wiecej (wyzsze normy spelnia), 7 czy 10km wiecej i pewnie duzo innych drobnych roznic

co do skrzyni, jak chcesz poszalec to manual :mrgreen: automat jest duzo wygodniejszy, ale jezeli miales 2 litrowa Astre to lubisz poszalec a to automat ciezko znosi :/

#23 OFFLINE   slawek66

slawek66
  • 163 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Złotów/Nieuw-Vennep

Napisany 25 marca 2007 - 10:22

Do 2.5 dostęp części ogromny, natomiast do 2,6 tylko serwis.
Omega B 2.0 16V + LPG - sprzedana :(
Omega C 2.2 16V + LPG - sprzedana :(
Mondeo 2.0 TDCI (131 KM, 330 Nm) - jak na razie daje przyjemność z jazdy!

#24 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 marca 2007 - 11:42

Ta Omega 2.5 v6 to wyglada na troche wiecej przebiegu niz na liczniku.
Popatrz jakie ma zjechane pedaly sprzegla i hamulca.
Na dodatek jest przesadnie wypicowana pod sprzedaz, sam "plak" w srodku.

Ta 2.6V6 jakos mi osobiscie sie bardziej podoba ( cena troche wysoka) , ale nie ma jak na zywo je zobaczyc.
Silnik 2.6 v6 jest nowszy -dodatkowo ma wiekszy moment obrotowy :!:
Jeszcze rok-dwa i bedzie czesci pelno, tylko troche aut z angli przyjedzie.

#25 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 25 marca 2007 - 12:39

ta 2,6 to troche ma przekombinowany opis :mrgreen:
i chyba byla walona z przodu, bo niby ma ksenony - po przelaczniku swiatel niby sie zgadza ale po zderzaku juz nie, spryskiwacze zaginely bez sladu :wink:
no i 6 poduszek w Omedze !! nie bylo czegos takiego co najwyzej 4 (moze sie myle) no chyba ze napinacze tez liczy jako poduszki :twisted:

znowu ta 2,5 niby lepsza wersja, szyberdach, roleta, ksenony, navi, kubelki a podgrzewania foteli brak :???:

edit:
zapomnialem dodac ze w 2,6v6 poprawiono pokrywy zaworow

#26 OFFLINE   niko

niko
  • 383 postów
  • Dołączył: 14-06-2006
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 marca 2007 - 17:20

Hoffi.
Napisz jakie masz oczekiwania:
sedan czy caravianik?
Jeśli zależy ci na zrywności poszukaj wśród BeeMek lub Audic, jeśli zaś preferujesz wygodę, klasę jazdy i nie koniecznie wyścigi na światłach to Omega jak najbardziej.
Jeśli zależy ci na oszczędności eksploatacji to 2.0 16V (na gaz). Mamy takiego caravana i jest OK. Jest to najtańsza z dostępnych u nas limuzyn. Wygoda, komfort jazdy, szybkość w połączeniu z niskimi kosztami utrzymania.
Niestety blacha w Omach nie jest pierwszej klasy, ale mając 25 tys. do wydania na pewno znajdziesz coś młodszego (po liftingu)
pozdro

#27 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 marca 2007 - 17:23

Znając Hoffi'ego to skłania sie ku 2.5 V6 w sedanie ;)

#28 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 marca 2007 - 18:07

Do 2.5 dostęp części ogromny, natomiast do 2,6 tylko serwis

Eeee tam, gadanie.

2,6v6 ma modul zaplonowy, nie ma juz kabli wn, nie ma linki gazu - juz potencjometr, inny rozrzad, 2 sondy lamba wiecej (wyzsze normy spelnia), 7 czy 10km wiecej i pewnie duzo innych drobnych roznic

+10 KM + 13Nm, ponoć poprawione głowice pod względem chłodzenia, ogólnie bardziej doprawcowana konstrukcja. Naprawdę daje radę w kombi, w sedanie tym bardziej.
Z tych dwóch Omeg 2,6 wygląda jak Design Edition, ale nie ma spryskiwaczy ksenonów (dlaczego????uderzona???) i to jest mocno podejrzane.
W tej 2,5 wszystko wydaje się w porządku, ale ten opis.........
Trzeba to dokładnie obejrzeć.
EDIT:
Ta 2,6 bez spryskiwaczy ma poza tym wsadzone reflektory z B, nie pasują do krawędzi maski przy grillu. W C tak nie jest. Ooo, niedobrze.....

#29 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 marca 2007 - 21:10

Do 2.5 dostęp części ogromny, natomiast do 2,6 tylko serwis

Eeee tam, gadanie.

2,6v6 ma modul zaplonowy, nie ma juz kabli wn, nie ma linki gazu - juz potencjometr, inny rozrzad, 2 sondy lamba wiecej (wyzsze normy spelnia), 7 czy 10km wiecej i pewnie duzo innych drobnych roznic

+10 KM + 13Nm, ponoć poprawione głowice pod względem chłodzenia, ogólnie bardziej doprawcowana konstrukcja. Naprawdę daje radę w kombi, w sedanie tym bardziej.
Z tych dwóch Omeg 2,6 wygląda jak Design Edition, ale nie ma spryskiwaczy ksenonów (dlaczego????uderzona???) i to jest mocno podejrzane.
W tej 2,5 wszystko wydaje się w porządku, ale ten opis.........
Trzeba to dokładnie obejrzeć.
EDIT:
Ta 2,6 bez spryskiwaczy ma poza tym wsadzone reflektory z B, nie pasują do krawędzi maski przy grillu. W C tak nie jest. Ooo, niedobrze.....


Co do 2.5, patrzac na pedal hamulca wyglada to na duzo wiecej niz 170000 km.

co do 2.6, zdecydowanie lampy od B. jutro zadzonie i spytam czy nie chce sie zamienic :grin: :mrgreen:




 


#30 OFFLINE   Hoffi

Hoffi

    Zbanowany

  • 673 postów
  • Dołączył: 07-03-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 25 marca 2007 - 22:19

więc tą 2,6 V6 w automacie na żywo oglądałem...jest to wyżej wspomniana wersja Design Edition i widać coś musiało być robione przy niej...pytałem się sprzedawcy co było robione i odpowiedział że ryśnięty był błotnik prawy... :bad:
fakt faktem że przednio się prezentuje...

dziś dzwoniłem w sprawie tej 2,5 V6 w manualu
w książce serwisowej według słów sprzedającego jest przegląd przy przebiegu 167 tys w dniu 6 grudnia 2006r. i wymiany klocków, filtrów i rozrządu...więc można sprawdzić w jakim stanie faktycznie są klocki i reszta...więc przebieg może być faktyczny...
co do opisu koleś mi mówił że opis skopiował z jakiejś strony aby więcej info było na temat tego auta...
auto przyjechało o własnych siłach i jest 1 właściciel na briefie i to 48 rocznik....
czy jesteście do tego auta jeszcze się doczepić w czymś??

#31 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 25 marca 2007 - 22:23

ta 2,6v6 moze i ladnie wyglada, ale musialbys dokupic zderzak z halogenami i spryskiwaczami i komplet reflektorow ksenonowych od tzw. Omegi C

#32 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 marca 2007 - 22:26

więc tą 2,6 V6 w automacie na żywo oglądałem...jest to wyżej wspomniana wersja Design Edition i widać coś musiało być robione przy niej...pytałem się sprzedawcy co było robione i odpowiedział że ryśnięty był błotnik prawy... :bad:
fakt faktem że przednio się prezentuje...

dziś dzwoniłem w sprawie tej 2,5 V6 w manualu
w książce serwisowej według słów sprzedającego jest przegląd przy przebiegu 167 tys w dniu 6 grudnia 2006r. i wymiany klocków, filtrów i rozrządu...więc można sprawdzić w jakim stanie faktycznie są klocki i reszta...więc przebieg może być faktyczny...
co do opisu koleś mi mówił że opis skopiował z jakiejś strony aby więcej info było na temat tego auta...
auto przyjechało o własnych siłach i jest 1 właściciel na briefie i to 48 rocznik....
czy jesteście do tego auta jeszcze się doczepić w czymś??



no to na stacje diagnostyczna ta 2.5 + badanie grubosci lakieru i jak bedzie wsio orajt to bierz. tymbardziej ze gosc niby ma papiery na te wszystkie wymiany, poza wytarciem pedalow nic nie zwrocilo mojej uwagi




 


#33 OFFLINE   Hoffi

Hoffi

    Zbanowany

  • 673 postów
  • Dołączył: 07-03-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 26 marca 2007 - 00:18

...tak patrzę na te fotki i nadal nie widzę różnicy między tymi lampami??
oglądałem te lampy na różne sposoby i nie widziałem żadnych odchyłek tych lamp...

#34 OFFLINE   omegarules

omegarules
  • 712 postów
  • Dołączył: 07-02-2007
  • Skąd: Aleksandrów Kujawski

Napisany 26 marca 2007 - 07:15

...tak patrzę na te fotki i nadal nie widzę różnicy między tymi lampami??
oglądałem te lampy na różne sposoby i nie widziałem żadnych odchyłek tych lamp...


Spójrz na narożniki lamp przy grilu - oryginalne od B FL powinny mieć narożnik, aby ładnie się schodzić z grilem - od B natomiast nie mają ostrych narożników tylko są delikatnie zaokrąglone - nie schodzą się z grilem od B FL tak jak powinny.. Najlepiej otwórz sobie dwa zdjęcia - tej 2.6 i jakiejś B FL z allegro i porównaj :)

#35 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 marca 2007 - 12:02

Hoffi, oprócz zgiętego narożnika maski nad lewym reflektorem (widać na zdjęciu) to może być całkiem dobre auto. Mam na myśli tą 2,5 od Niemca.

#36 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 marca 2007 - 13:03

Po zastanowieniu- tez jednak obstawiam za 2.5 V6 -choc jak dla mnie duzo plaka w srodku- czyli picus-glancus.
Znowu ta 2.6 V6 faktycznie brak spryskiwaczy w zderzaku to jakies kombinacje. Pewnie tanio zrobiona do sprzedazy co tez nie znaczy ze byla ostra rozwalona. :roll:
Tak naprawde bedziesz wiedzial jak obejzysz je na zywo bo w ogloszeniach to magicy cuda robia i maja opisy czesto dalekie od rzeczywsitosci. Niektorzy nawet jak dzwonisz to przez telefon potrafia naklamac.
Najlepiej wypatrzec kilka omeg powiedzmy z ogloszen w okolicach jakiegos miasta poswiecic dzien i troche kasy i sprawdzic w realu.

#37 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 marca 2007 - 15:08

2,5v6: silnik OK, zawieszenie też ok, był po stłuczce/kraksie (mógła nawet być zalany wodą), kręcony licznik - przebieg wygląda na 220kkm (więc nie wiele więcej, choć to 1 z przodu). Moja rada - nie kupuj, bo w ciągu roku będziesz żałował (pod koniec roku wyjdą "rzeczy, o których się fizjologom nie śniło") ale, jak zwykle, decyzja należy do Ciebie.
PS.
O 2,6 lepiej zapomnij - wszystko o niej napisał już maraboot, lendio i omegarules.
Teraz już wiem, skąd sebajary wziął lampy od C :bmw: :mrgreen:

#38 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 marca 2007 - 20:56

2,5v6: silnik OK, zawieszenie też ok, był po stłuczce/kraksie (mógła nawet być zalany wodą), kręcony licznik - przebieg wygląda na 220kkm (więc nie wiele więcej, choć to 1 z przodu).

No nie mogę........Wybacz, że zapytam wprost: Ty jesteś szarlatan, jasnowidz, czy co? Może prześlę Ci jakieś fotki mojego auta, to powiesz mi co w nim siedzi, jaki ma przebieg i może jeszcze jakie ma ciśnienie sprężania na szóstym cylindrze? Albo dlaczego nie działa czujnik cofania? Będę wdzięczny.

#39 OFFLINE   Hoffi

Hoffi

    Zbanowany

  • 673 postów
  • Dołączył: 07-03-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 27 marca 2007 - 07:41

wczoraj oglądałem 2 Omegi...dziś Cita, jak wszystko pójdzie dobrze spojrzy na Nie swoim wzrokiem...:)...pojedziemy oglądnąć...oblookać co i jak...:)
i przyglądniemy się tej Omie co niby ma reflektory od wersji B... :diable:

#40 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 marca 2007 - 11:38

maraboot, to tylko tak, na pierwszy rzut oka :wink: . Swoją w ten sam sposób pozyskiwałem i nie żałuję. Wiedziałem, co biorę i z jakimi felerami i ....zaletami oczywiście! :mrgreen:
PS.
Obecnie Twoje autko jest ooookkkkk. gratuluję. Jest jednym niewielu w dobrym stanie, a widziałem wiele. Kontroluj tylko instalację gazową, szczególnie w 3 kwartale. Jak będziesz na Zlocie to się spotkamy.