Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Po wymianie pompy wysokiego cisnienia nie pali - help!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
27 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   drviper

drviper
  • 7 postów
  • Dołączył: 31-01-2010

Napisany 12 marca 2010 - 18:14

Witam,
po wymianie pompy (bosch 0445010009) nie odpala ... jakies sugestie ? zaznaczam, ze jest to nowa pompa na 100% sprawna .

#2 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 marca 2010 - 09:57

wszystkie czujniki podłączone, regulator ciśnienia na pompie sprawny i czy połączałeś ją do kompa ?

#3 OFFLINE   drviper

drviper
  • 7 postów
  • Dołączył: 31-01-2010

Napisany 13 marca 2010 - 10:11

Tak wszystkie czujniki podłączone ( w sumie az 1) a co do kompa to ta pompa nie musi być podłączona poza tym pompa jest noweczka.( common rail )
wszyscy mówią o odpowietrzeniu .... tylko jak to zrobić ... próbowałem wszelkimi sposobami opisanymi na forum i nie tylko ...i d...pa jak nic nie leciało tak nie leci - ani kropli diesla no może minimalnie . boje sie by nie rozwalić rozrusznika bo poradzono mi bym kręcił aż załapie ... i niby nic trudnego wejście paliwa-powrót i wysokie ciśnienie 3 rurki i jeden czujnik ...a skubana nie pali

#4 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 marca 2010 - 10:19

wszyscy mówią o odpowietrzeniu

Załatw sobie kogoś, kto Cię pociągnie, wbij 3 bieg i niech ciągnie póki nie odpalisz, szkoda rozrusznika.

#5 OFFLINE   drviper

drviper
  • 7 postów
  • Dołączył: 31-01-2010

Napisany 13 marca 2010 - 10:24

Niestety automat :((((

#6 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 marca 2010 - 10:32

W takim wypadku nie masz wyboru. Powiedz mi jak jest w silnikach z CR. Do wtrysków normalnie dochodzą przewody paliwowe? Jeśli tak, to popuść je na nakrętkach i wtedy kręć wałem póki z przewodów nie zacznie tryskać paliwo.

#7 OFFLINE   drviper

drviper
  • 7 postów
  • Dołączył: 31-01-2010

Napisany 13 marca 2010 - 10:40

w CR idzie jedna rurka do listwy skąd jest rozdzielone na 6 wtrysków ...i w sumie odpowietrzenie jako takie wtrysków jest dość proste to odpowietrzenie pompy mniej ... ponieważ jeśli na pompie jest powietrze to nie wytworzy ciśnienia a jeśli nie wytworzy ciśnienia to do wtrysków niewiele poleci ...i w sumie bardziej chodzi tu o odpowietrzenie pompy ... niestety producent nie pomyślał nad odpowietrznikiem ---->tu jest foto tej pompy Dodany obrazek

#8 OFFLINE   KrzysiekM

KrzysiekM

    Ford Galaxy 1.9 TDI 2004r

  • 105 postów
  • Dołączył: 15-04-2008
  • Skąd: Wołomin

Napisany 13 marca 2010 - 11:21

Spróbuj odpiąć od pompy przewód idący na szynę od pompy wysokiego ciśnienia. Przekręć kluczyk na pozycję zapłonu i daj zrobić robotę pompie ciśnienia wstępnego ona daje 3,5 bara i powinna Ci odpowietrzyć pompę wysokiego ciśnienia.



Pozdro

#9 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 marca 2010 - 17:11

Spróbuj odpiąć od pompy przewód idący na szynę od pompy wysokiego ciśnienia. Przekręć kluczyk na pozycję zapłonu i daj zrobić robotę pompie ciśnienia wstępnego ona daje 3,5 bara i powinna Ci odpowietrzyć pompę wysokiego ciśnienia.

dokładnie tak jak napisał krzysiek może ty masz pompę wysokiego ciśnienia zajechaną i niepodaje paliwa chodzi o tą pod fotelem pasażera, a kompa chodzi o podłaczenie go do fejsu żeby sczytać błędy jak są

#10 OFFLINE   drviper

drviper
  • 7 postów
  • Dołączył: 31-01-2010

Napisany 13 marca 2010 - 19:20

OK temat uważam za zamknięty .
Autko pali jak złoto.
A odpowiadając koledze DamianSz na wstępie napisałem ze pompa wysokiego ciśnienia jest nowa i ze to własnie o odpowietrzenie tej pompy chodziło ... wiec na 100 % nie jest zajechana ;)
a z pomocą przyszła mi sprężarka i wszystko pięknie ruszyło.
nie wiem jak u was ale u mnie są 3 pompy paliwa ..
1) w baku (w sumie nad )
2) pod maska (razem z grzałką i filtrem)
3) wysokiego ciśnienia również pod maska ściślej pod kolektorem
a co do błędów jedyny jaki się pojawił to brak ciśnienia na listwie .... ale i z tym sobie poradziłem ;) kolega ma dużo sprzętu ;) i tu przyszedł mi z pomocą


Tak czy inaczej dziękuje wszystkim za pomoc i jeśli są jakieś pytania co do montażu tej ze pompy chętnie służę pomocą ;)
Pozdrawiam

#11 OFFLINE   DAFik

DAFik
  • 480 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: kurort

Napisany 13 marca 2010 - 19:38

Jeśli wolno spytać, jaki był powód wymiany tej pompy ?

#12 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 marca 2010 - 19:44

nie wiem jak u was ale u mnie są 3 pompy paliwa ..
1) w baku (w sumie nad )
2) pod maska (razem z grzałką i filtrem)
3) wysokiego ciśnienia również pod maska ściślej pod kolektorem

to masz jakieś inne cuś bo u nas też są trzy, pierwsza tak jak napisałeś bak, druga jest pod podłogą na wysokosci siedzenia pasażera (wysokiego ciśnienia i o tej pompie pisałem że może jest zajechana) jak ta niedziała to pompra CR1 niedostanie paliwa i silnik niezapali, a 3 to ta którą wymieniłeś czyli CR, układ paliwowy od baku przez pompę CR do baku odpowietrza właśnie ta pod siedzeniem, jeśli możesz to proszę zrób zdjęcie tej pompy numer 2 co masz pod maską i tego ogrzewacza kolo filtra.

#13 OFFLINE   achmed

achmed
  • 30 postów
  • Dołączył: 01-10-2013
  • Skąd: tbg
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 maja 2017 - 16:56

Ma ktos namiar na autora chce zapytać jak poradził sobie z problmem

#14 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 maja 2017 - 15:41

Ma ktos namiar na autora chce zapytać jak poradził sobie z problmem

przecież napisał :p

http://forum.omegakl...lp/#entry450987

trzecie zdanie w tym poście ;)



#15 OFFLINE   achmed

achmed
  • 30 postów
  • Dołączył: 01-10-2013
  • Skąd: tbg
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 20 maja 2017 - 17:03

przecież napisał :p
http://forum.omegakl...lp/#entry450987
trzecie zdanie w tym poście ;)

No napisał ze z pomocą przyszła sprężarka a ty rozumiesz coś z tego bo ja nie bardzo co gdzie jak dlatego chcialem z nim pogadać albo dowiedzieć się jak to zrobic

#16 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 maja 2017 - 17:07

No napisał ze z pomocą przyszła sprężarka a ty rozumiesz coś z tego bo ja nie bardzo co gdzie jak dlatego chcialem z nim pogadać albo dowiedzieć się jak to zrobic

zrobił ciśnienie w zbiorniku i wymusił przepływ paliwa :)



#17 OFFLINE   achmed

achmed
  • 30 postów
  • Dołączył: 01-10-2013
  • Skąd: tbg
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 20 maja 2017 - 17:23

zrobił ciśnienie w zbiorniku i wymusił przepływ paliwa :)

miales z czymś takim do czynienia ?

#18 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 maja 2017 - 19:15

miales z czymś takim do czynienia ?

miałem, szczególnie jak nie ma ręcznej pompki paliwa i przewody paliwowe były puste



#19 OFFLINE   achmed

achmed
  • 30 postów
  • Dołączył: 01-10-2013
  • Skąd: tbg
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 20 maja 2017 - 19:23

miałem, szczególnie jak nie ma ręcznej pompki paliwa i przewody paliwowe były puste

Jak możesz wejdź na skrzynkę wiadomości tam pogadamy

#20 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 20 maja 2017 - 20:20

Bądź z pomocą może przyjść też plak, samostart etc.
Chwilę na plaku i szybko się odpowietrzy