nie odbija kierownica i ściąga raz na prawo raz na lewo
#21 OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 17:31
#22 OFFLINE
Napisany 12 marca 2010 - 08:19
W moim aucie właśnie pojawił się takim sam problem jak u kolegi "kozbu". Dzwoniłem do swojego kolegi mechanika i on podejrzewa wspomniany wspornik drążków kierowniczych umówiłem się już na termin naprawy więc jak będzie zrobione to Wam napisze
#23 OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 16:49
#24 OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 23:03
patrzyłem dzisiaj na ten wspornik , po wymontowaniu okazało że się nie obracał, nie było szans wybicia tulei tak zasyfiała.Jak by nie to że ta guma miedzy nimi się zerwała kiedyś- to bym w ogóle kierownicą nie ruszył.Niestety już nie udało się kupić nowego bo po 13godz. tak że nie wiem czy pomoże.
Ta guma ma byc cala i to nie ma sie chyba obracac dlatego nie odbija.
#25 OFFLINE
Napisany 17 marca 2010 - 09:40
#26 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2010 - 06:49
#27 OFFLINE
#28 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2013 - 13:18
#29 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2013 - 14:26
Mam dokładnie ten sam problem. Kierownica ciężko odbija przy wychodzeniu z zakrętu i po skręcie w lewo ściąga w lewo jadąc na wprost, po skręcie w prawo ściąga na prawo jadąc na wprost. Kierownica pręży dopóki się mocno nie skontruje w przeciwną stronę. O jakim wsporniku mowa? Jak on wygląda, gdzie się znajduje i jak najszybciej wymienić?
Kup cały wspornik porządnej firmy to wymiana będzie prostsza , a tak na marginesie to szukajka ma święta?
http://forum.omegakl...ead.php?t=15477
#30 OFFLINE
#31 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2013 - 19:30
mój problem polega na tym gdy zaliczam dziure na naszych pieknych drogach kierownica sie przestawia raz, lekko na prawo, raz lekko na lewo no i oczywiscie przy hamowaniu ściąga. Jutro jadę na stację diagnostyczna aby sprawdzili co to może jest, ale moze pomożecie mi mniej więcej już dziś?
#32 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2013 - 14:57
Witam,
mój problem polega na tym gdy zaliczam dziure na naszych pieknych drogach kierownica sie przestawia raz, lekko na prawo, raz lekko na lewo no i oczywiscie przy hamowaniu ściąga. Jutro jadę na stację diagnostyczna aby sprawdzili co to może jest, ale moze pomożecie mi mniej więcej już dziś?
Jak miałem uszkodzone tuleje na wahaczach z przodu, to było tak jak u Ciebie.
#33 OFFLINE
Napisany 23 maja 2013 - 17:37
#34 OFFLINE
Napisany 25 maja 2013 - 19:19
#35 OFFLINE
Napisany 03 września 2013 - 18:35
#36 OFFLINE
Napisany 03 września 2013 - 19:58
witam pojawił sie problem u mnie w om. problemem jest to ze jak skrecam np w prawo to pozniej auto ucieka mi cały czas na prawa strone jak skrece mocniej w lewo to wtedy w lewo. czy miał ktos takie cos kiedys u siebie w om? pwoiem ze wymieniałem koncowki ibyła robiona zbierznosc i jest ok gosc ktory wymieniał mi przecioł jakos gume od koncówki;/. obywatel ktory robił zbierznosc stwierdził ze sa w amortyzatorach zatarte lekko lozysko czy moze to byc przyczyna? dzieki i pozdrawiam
Czy otrzymałeś wydruk z ustawienia zbieżności? Wiesz, nie każdy fachman od ustawiania zbieżności potrafi to robić perfekcyjnie. Jeżeli na wydruku parametry są ok, to można szukać innych przyczyn.Pozdrawiam.
#37 OFFLINE
Napisany 16 listopada 2013 - 11:46
Dodam jeszcze że czasem coś trzeszczy jak kręci się kołami w miejscu i kierownica wtedy przeskakuje, ale delikatnie
#38 OFFLINE
Napisany 16 listopada 2013 - 12:08
Może poduchy, albo łożyska na amorach padły :hmmm:Dodam jeszcze że czasem coś trzeszczy jak kręci się kołami w miejscu i kierownica wtedy przeskakuje, ale delikatnie
#39 OFFLINE
Napisany 16 listopada 2013 - 21:02
siemka! mam ten sam problem, skręcę w prawo to ściąga w prawo, w lewo analogicznie. Piszecie o tym wsporniku, sprawdzałem go w taki sposób że kolega kręcił kierownicą a ja patrzyłem czy nic tam się nie przestawia ale nic takiego nie było widać ani czuć... czy jego luz można stwierdzić dopiero po jego zdemontowaniu?
U mnie przy takich objawach był zapieczony wspornik. Zero luzu. Po odpięciu drążka nie można było ruszyć tym wspornikiem.
#40 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 01:20