wspomaganie
#1 OFFLINE
Napisany 21 maja 2006 - 19:20
moglibyscie sprawdzic??
#2 OFFLINE
Napisany 22 maja 2006 - 10:47
zauwazylem ze u mnei przy odpalonym silniku jak odkrece korek od zbiorniczka oleju do wspomagania to olej caly czas jest przelewany, w vectrze nie bylo tego widac, jak jest u was??
moglibyscie sprawdzic??
sprawdze...
ale w nawiazaniu do vectry znaczy sie VA to u mnie sie przelewal
#3 OFFLINE
Napisany 22 maja 2006 - 13:25
zauwazylem ze u mnei przy odpalonym silniku jak odkrece korek od zbiorniczka oleju do wspomagania to olej caly czas jest przelewany, w vectrze nie bylo tego widac, jak jest u was??
moglibyscie sprawdzic??
dzisiaj sprawdze i dam Ci znac
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#4 OFFLINE
Napisany 22 maja 2006 - 17:37
Jak bedziesz mial juz stary i gesty plyn to napewno bedzie inaczej.
#5 OFFLINE
Napisany 22 maja 2006 - 19:37
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#6 OFFLINE
Napisany 22 maja 2006 - 19:47
Ale ogólnie w życiu to juz sie nie przelewa
#7 OFFLINE
Napisany 22 maja 2006 - 22:05
U mnie sie przelewa.
Ale ogólnie w życiu to juz sie nie przelewa
i kto to mowi..
czlowiek ktory non stop ma wlaczony tryb "sport"
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 23 maja 2006 - 08:14
U mnie sie przelewa.
Ale ogólnie w życiu to juz sie nie przelewa
i kto to mowi..
czlowiek ktory non stop ma wlaczony tryb "sport"
tak to jest jak sie automatem jezdzi :mrgreen:
#10 OFFLINE
Napisany 23 maja 2006 - 09:44
a wiec czesciowo jest ok.. a reszta w moim temacie o wspomaganiu ??:
#11 OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 13:29
Czy czerwony płyn z orlenu 1L wystarczy , Jak spuścić stary i takie tam .Nie chciał bym zrobić coś źle wolę najpierw zapytać.
#12 OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 19:57
z tego co kiedyś gdzieś przeczytałem to wymienia się właśnie jakoś na włączonym silniku i jednocześnie spuszcza się stary oraz dolewa nowy , jak znajdę gdzie to przeczytałem to wklejęKochani dziś no może jutro planuję wymienić płyn w wspomaganiu. Z racji tego że nigdy tego nie robiłem prosił bym o jakieś wskazówki.
Czy czerwony płyn z orlenu 1L wystarczy , Jak spuścić stary i takie tam .Nie chciał bym zrobić coś źle wolę najpierw zapytać.
lepiej sprawdź co podaje GM, i wtedy wlej to lub zamiennik wg specyfikacji
#13 OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 20:14
instrukcja do calibry
źródło : forum CT
link:http://forum.calibra...maganie drgania
taka pierwsza rada.. nigdy nie skrecajcie kol na maxa
druga.. nie krecic kiera na postoju...
a odnosnie wymiany plynu robi sie to tak:
1 - potrzebne do wymiany sa 2 osoby
2 - kupujemy 2l lub nawet 3L (do ukladu wchodzi 0.7 jak dobrze pamietam.. ale moge sie mylic robilem to ze 2 lata temu)
3 - odkrcamy wezyk POWROTU plynu do zbiorniczka wyrownawczego, podstawiamy pod powroot jakis pojemnik na stary plyn
4 - druga osoba siada w cali
5 - majac odkrecony zbiorniczek wyrownawczy i powrot nad jakims pojemnikiem czekamy az druga osoba odpali auto
6 - po odpaleniu smialo dolewamy plyn do zbiorniczka. trzeba to robic bardzo zwawo i nie mozna dopuscic zeby w zbiorniczku nic nie bylo bo mozna przytrzec pompe. po odpaleniu plyn bedzie ubywal w bardzo szybkim tempie
7 - obserwujemy kolor starego plynu i jak zacznie leciec nowy to szybciutko gasimy cali.
#14 OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 22:12
_________________