0
Zawór upustowy w 2,5 TD
Rozpoczęte przez
Slawko
, 03 mar 2007, 10:58
11 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 03 marca 2007 - 10:58
Czy nasz wspanialy TD posiada takie ustroistwo a jesli nie to czy ew. mozna to zamnotowac ???
#2 OFFLINE
Napisany 04 marca 2007 - 11:30
Qrcze...
znalazlem cos takiego
znalazlem cos takiego
http://www.allegro.pl/item170579233_blow_off_ochron_swoje_turbo_a_s_t_a_lider_.htmli ciekawi mnie czy faktycznie cos daje oprocz dzwieku i czy da sie to zamontowac do kluseczki mojej
#3 OFFLINE
Napisany 04 marca 2007 - 15:19
Nie wiem jak w omedze, ale ja założyłem wczoraj do mojej astry TD coś takiego:
http://cgi.ebay.co.u...19193&rd=1&rd=1
i coś takiego:
http://cgi.ebay.co.u...34535&rd=1&rd=1
I to działa :mrgreen: :twisted: wyciągneło z mojego staruszka ducha mocy :grin:
tu opis:
http://www.att-tunin...464f1ca6e5f5977
Wiem że w TD z komputerem, a tak jest w Twoim silniku, to samo co ja uzyskałem mechanicznie(mój silnik Isuzu jest bez elektroniki) uzyskuje się poprzez zmiane softu.
Co do zaworu blow off, z tego co wiem to montuje się go do benzyniaków-ale na ten temat nie wiele wiem, bo zagłebiłem się w zagadnienie bleed valve w silniku mechanicznie sterowanym.
http://cgi.ebay.co.u...19193&rd=1&rd=1
i coś takiego:
http://cgi.ebay.co.u...34535&rd=1&rd=1
I to działa :mrgreen: :twisted: wyciągneło z mojego staruszka ducha mocy :grin:
tu opis:
http://www.att-tunin...464f1ca6e5f5977
Wiem że w TD z komputerem, a tak jest w Twoim silniku, to samo co ja uzyskałem mechanicznie(mój silnik Isuzu jest bez elektroniki) uzyskuje się poprzez zmiane softu.
Co do zaworu blow off, z tego co wiem to montuje się go do benzyniaków-ale na ten temat nie wiele wiem, bo zagłebiłem się w zagadnienie bleed valve w silniku mechanicznie sterowanym.
Vauxhall Omega Elite 3.0 '98-już nie ma..
http://cgi.ebay.co.u...:MEUS:IT&ih=007
VW Passat 1.9 TDI '04 Kombi.
http://cgi.ebay.co.u...:MEUS:IT&ih=007
VW Passat 1.9 TDI '04 Kombi.
#4 OFFLINE
Napisany 04 marca 2007 - 16:06
W zasadzie nie chcialbym ruszac komputera. Interesuje mnie tylko zmniejszenie turbo dziury no i ew. "psssssssssssssssssssssssst"
Patrick
Znasz moze jakis sklepik internetowy tu w UK z tlumikami kocowymi do opli w zasadzie do vauxalli cos co daje dzwiek dobry
Patrick
Znasz moze jakis sklepik internetowy tu w UK z tlumikami kocowymi do opli w zasadzie do vauxalli cos co daje dzwiek dobry
#5 OFFLINE
Napisany 06 października 2008 - 03:33
I oczywiście ten sam problem nie opiszą o co dokładnie chodzi tylko dają linki i teraz ja nie jestem w temacie bo linki zniknęły by nie wstawiać nowego tematu chce pomęczyć trochę ten o to temat.
Blow-off Valve (BOV)
Dokładnie chodzi o zawór upustowy i pytanie takie czy to działa z 2.5 TDs BMW engine i czy ktoś kiedyś kol wiek się w to bawił. Jak trwa instalacja ciężka i czy naprawdę warto się w to bawić Pozdro bo to moj pierwszy post dziękuję aa gdzie moge dać fotki mojego autka
Blow-off Valve (BOV)
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-VAUXHALL-OMEGA-ZAFIRA-TURBO-DIESEL-DUMP-VALVE_W0QQitemZ380068813011QQcmdZViewItem?hash=item380068813011&_trkparms=39%3A1|66%3A2|65%3A3|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
Dokładnie chodzi o zawór upustowy i pytanie takie czy to działa z 2.5 TDs BMW engine i czy ktoś kiedyś kol wiek się w to bawił. Jak trwa instalacja ciężka i czy naprawdę warto się w to bawić Pozdro bo to moj pierwszy post dziękuję aa gdzie moge dać fotki mojego autka
Brand New Universal Dump valve for Turbo Diesel Engines Will fit ANY DIESEL TURBO CAR Why do you need a Blow-off Valve (BOV)? To eliminate compressor surge when changing gears. Excessive back pressure is created when the throttle is closed during gear changes or deceleration, causing turbo cavitation. This is detrimental to the life of your turbocharger, however fitting a BOV will substantially improve this problem. By installing a BOV you will significantly reduce turbo spool up time. You will notice a substantial improvement in response from your turbo between gearshifts. Boost will come on earlier giving an increase in torque at lower RPM. Flow The BOV must flow enough to eliminate compressor surge. This helps boost response between gear changes intern reducing wear and possibly a bearing failure in you Turbocharger.
#6 OFFLINE
Napisany 06 października 2008 - 08:51
Hehehe, a jak chcesz uzyskać nadciśnienie w silniku bez przepustnicy?
Na upartego da się zamontować BOV w dieslu, dla samego odgłosu. Niestety w kwestii dźwiękowej możesz liczyć no najwyżej na odgłos przypominający cichacza w fotel, bo benzynowego prychnięcia z tego nie wyciśniesz (brak nadciśnienia).
Powodzenia :mrgreen:
Na upartego da się zamontować BOV w dieslu, dla samego odgłosu. Niestety w kwestii dźwiękowej możesz liczyć no najwyżej na odgłos przypominający cichacza w fotel, bo benzynowego prychnięcia z tego nie wyciśniesz (brak nadciśnienia).
Powodzenia :mrgreen:
#7 OFFLINE
Napisany 06 października 2008 - 12:52
#8 OFFLINE
Napisany 07 października 2008 - 09:13
#9 OFFLINE
Napisany 30 września 2013 - 21:32
Witajcie
Zamierzam zamontować takowy zawór czy ktoś już miał do czynienia z tym cudem w swoim 2,5 td? możecie coś polecić ?
Zamierzam zamontować takowy zawór czy ktoś już miał do czynienia z tym cudem w swoim 2,5 td? możecie coś polecić ?
#10 OFFLINE
Napisany 30 września 2013 - 22:48
Tak z czystej ciekawości... W jakim celu?Zamierzam zamontować takowy zawór
#11 OFFLINE
Napisany 30 września 2013 - 22:58
Tak z czystej ciekawości... W jakim celu?
w celu upustu;) ciśnienia z doładowania:D