Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

II zlot OMEGA KLUB POLSKA


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
155 odpowiedzi na ten temat

#141 OFFLINE   gmurawsk

gmurawsk
  • 2023 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Warszawa-Grochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 wrzesień 2006 - 14:51

przecie to sa mega spamery i jeździc nie umieją..... oj ta dzisiejsza młodzież.........

Warszawa też razem jechała a to nie spamer.

#142 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 wrzesień 2006 - 16:22

no było naprawdę nieźle :)


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#143 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 10 wrzesień 2006 - 18:37

A mnie niestety nie udało się dojechać do was.
Nie dość ze do 18 siedziałem w pracy to dzisiaj zawody na Wyrazowie...
Ehhh...Mam nadzieje ze następnym razem uda mi sie do was dołączyć.
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#144 OFFLINE   Schumacher

Schumacher
  • 73 postów
  • Dołączył: 10-09-2006
  • Skąd: Sosnowiec

Napisany 10 wrzesień 2006 - 18:47

generalnie zlot był super a teraz czekam na filmik :!: :!: :!:

#145 OFFLINE   pmnet

pmnet
  • 99 postów
  • Dołączył: 16-07-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 10 wrzesień 2006 - 20:39

Pozdrowienia dla wszystkich uczestników zlotu no i nie tylko!!
A przepraszam pozdro dla najwiekszych spamerów oczywiście :lol: :lol:
Żyj tak każdego dnia jakby miał być Twoim ostatnim...

#146 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 wrzesień 2006 - 21:06

Pozdrowienia dla wszystkich uczestników zlotu no i nie tylko!!
A przepraszam pozdro dla najwiekszych spamerów oczywiście :lol: :lol:


mam nadzieje że miałeś na mysli tych "prawdziwych" spamerów..... :wink: :mrgreen:
pozdro....

#147 OFFLINE   pmnet

pmnet
  • 99 postów
  • Dołączył: 16-07-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 10 wrzesień 2006 - 21:22

Pozdrowienia dla wszystkich uczestników zlotu no i nie tylko!!
A przepraszam pozdro dla najwiekszych spamerów oczywiście :lol: :lol:


mam nadzieje że miałeś na mysli tych "prawdziwych" spamerów..... :wink: :mrgreen:
pozdro....

TAAk dokładnie Giskard :lol:
pozdro
Żyj tak każdego dnia jakby miał być Twoim ostatnim...

#148 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 10 wrzesień 2006 - 21:36

było rewelacyjnie, poprostu dzieki Wam wszytskich za super atmosfere i nagrody :) :mrgreen:

#149 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 wrzesień 2006 - 08:44

było rewelacyjnie, poprostu dzieki Wam wszytskich za super atmosfere i nagrody :) :mrgreen:


Jeśli możesz to wrzuć fotkę dyplomów i nagród, bo akurat nikt wtedy zdjęć nie robił :|


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#150 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 11 wrzesień 2006 - 19:22

oki zrobie to w wekend bo teraz tego nie mam.

#151 OFFLINE   Schumacher

Schumacher
  • 73 postów
  • Dołączył: 10-09-2006
  • Skąd: Sosnowiec

Napisany 12 wrzesień 2006 - 12:26

właśnie zdjęcia by się sprzydały

#152 OFFLINE   Schumacher

Schumacher
  • 73 postów
  • Dołączył: 10-09-2006
  • Skąd: Sosnowiec

Napisany 12 wrzesień 2006 - 12:27

więc aparaty w dłoń ipstrykajcie fotki tyc nagród

#153 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 wrzesień 2006 - 14:07

Schumacher, prosiłem już kilka razy, żeby nie pisać postów jeden pod drugim, DO POPRAWEK SłUżY GUZIK EDYTUJ


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#154 OFFLINE   tomi.33

tomi.33
  • 28 postów
  • Dołączył: 13-04-2008
  • Skąd: Kłobuck

Napisany 22 maj 2008 - 07:16

Ok jesli mozna to sie lapie na ten zlocik w poraju :mrgreen:
Jej to j uz bylo nie spojrzalem na date szkoda :sad:

Scalilem posty>> kolego zamiast pisac jednego posta pod drugim uzywaj funkcji edytuj

#155 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4038 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 maj 2008 - 14:14

Jej to j uz bylo nie spojrzalem na date szkoda



i to dwa lota temu :razz: :hehe:
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#156 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 maj 2008 - 01:49

Ok jesli mozna to sie lapie na ten zlocik w poraju :mrgreen:
Jej to j uz bylo nie spojrzalem na date szkoda :sad:

Scalilem posty>> kolego zamiast pisac jednego posta pod drugim uzywaj funkcji edytuj


V ZLOT - mozesz sie załapać na ten