Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Prawda o cudownym odpalaczu z allegro


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
115 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 01 marca 2010 - 19:27

opiszcie jak wymienic tej czujnik temperatury paliwa skoro to on jest winny kiepskiemu odpalaniu na cieplym , u kczecha ten czujnik kosztuje niecale 50zl , u mnie na zimnym bylo cacy tylko na cieplym kicha


Z tego ci czytałem na forum to odkręcasz dekielek nastawnika i wykreczasz czujnik który jest na 2 srubki potem wkręcasz nowy zakładasz nówkę uszczelkę, dekielek i po wszystkim.

#22 OFFLINE   mitek

mitek
  • 170 postów
  • Dołączył: 30-03-2008

Napisany 01 marca 2010 - 19:36

bede probowal bo i tak musze sie przez te gowienko z allegro dobrac do swiec ,

#23 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 01 marca 2010 - 20:17

bede probowal bo i tak musze sie przez te gowienko z allegro dobrac do swiec ,


A czemu przez gówienko z allegro musisz się dobrać do świec?

#24 OFFLINE   mitek

mitek
  • 170 postów
  • Dołączył: 30-03-2008

Napisany 01 marca 2010 - 20:51

bo niezaleznie od temp. silnika zalaczaja sie za kazdym razem , wiec ich zuzycie jest duzo szybsze

#25 OFFLINE   dareme89

dareme89
  • 96 postów
  • Dołączył: 04-02-2009

Napisany 01 marca 2010 - 20:56

zalaczaja sie przy kazdym uruchomieniu auta - tak dziala to cudo. mam je 5 lat w wozie i przez ten czas nie padly mi jeszcze swiece.

#26 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 01 marca 2010 - 21:00

zalaczaja sie przy kazdym uruchomieniu auta - tak dziala to cudo. mam je 5 lat w wozie i przez ten czas nie padly mi jeszcze swiece.


Na allegro piszą że zwiększa dawkę paliwa i robi coś z kątem wtrysku oraz włącza świece i to podobno dziła tylko przy rozruchu i jakieś 5s po odpaleniu auta. Prawda to ?

#27 OFFLINE   AJs

AJs
  • 132 postów
  • Dołączył: 25-05-2007
  • Skąd: Nowa Sól/Legnica

Napisany 01 marca 2010 - 21:01

Mi się wydaje, że zamiast kupować to cudo lepiej naprawić silnik... myślę że jeżeli nie chce odpalać na ciepłym silniku to trzeba zrobić 2 rzeczy-
1. regeneracja pompy;
2. nowe pierścienie.

Bo z tego co wiem to ąeby ropa się odpaliła w niskiej temperaturze potrzebuje wużego ciśnienia.

Chyba się nie mylę prawda...?

#28 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 01 marca 2010 - 21:02

Mi się wydaje, że zamiast kupować to cudo lepiej naprawić silnik... myślę że jeżeli nie chce odpalać na ciepłym silniku to trzeba zrobić 2 rzeczy-
1. regeneracja pompy;
2. nowe pierścienie.

Bo z tego co wiem to ąeby ropa się odpaliła w niskiej temperaturze potrzebuje wużego ciśnienia.

Chyba się nie mylę prawda...?


Ale tu chodzi o odpalanie na ciepłym silniku a nie na zimnym.

#29 OFFLINE   AJs

AJs
  • 132 postów
  • Dołączył: 25-05-2007
  • Skąd: Nowa Sól/Legnica

Napisany 01 marca 2010 - 21:09

Ale tu chodzi o odpalanie na ciepłym silniku a nie na zimnym.


Świece nie grzeją się już od temperatury około 45 stopni więc ta temperatura wg. producenta wystarcza do odpalenia ropy przy ciśnieniu jakie powinien mieć. jeżeli jednak nie mamy takiego ciśnienia to temperatura ta jest za niska do jej odpalenia i musimy kręcić aż temperatura w cylindrze się podniecie...

Ja przy rozgrzanym silniku nie mam problemu z odpaleniem ale na tej granicy gdzie temperatura jest na tyle wysoka że świece się nie grzeją a na tyle niska że ropa nie chce się odpalić to chwilkę mszę pokręcić.

#30 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 01 marca 2010 - 21:52

Świece nie grzeją się już od temperatury około 45 stopni więc ta temperatura wg. producenta wystarcza do odpalenia ropy przy ciśnieniu jakie powinien mieć. jeżeli jednak nie mamy takiego ciśnienia to temperatura ta jest za niska do jej odpalenia i musimy kręcić aż temperatura w cylindrze się podniecie...

Ja przy rozgrzanym silniku nie mam problemu z odpaleniem ale na tej granicy gdzie temperatura jest na tyle wysoka że świece się nie grzeją a na tyle niska że ropa nie chce się odpalić to chwilkę mszę pokręcić.


kolego tu nie chodzi o pierscienie czyli sprezanie tylko o to ze pompa na cieplym silniku nie wytwarza takiego cisnienia jakie jest porzadane stad problemy z paleniem na cieplo.

Jesli przykladowo auto odpala bez problemu na zimnym to przy cieplym powinien palic lepiej poniewaz aluminium sie rozszerza wiec kompresje mozna wykluczyc.

#31 OFFLINE   mitek

mitek
  • 170 postów
  • Dołączył: 30-03-2008

Napisany 01 marca 2010 - 22:15

przy zimnym silniku zalaczaja sie swiece do 45stopni temperatury silnika , powyzej tej temperatury juz nie i przy rozruchu goracego silnika pompa powinna podac troche wiecej paliwa i tu pojawia sie czujnik teperatury paliwa w pompie to on ponoc jest odpowiezialny za blad dawki paliwa , stad dlugie krecenie i czekanie na sukces hehe gdzies to jest na forum opisane ale nigdzie nie ma jak to wymienic krok po kroku chodzi oczywiscie o pewna porade

#32 OFFLINE   dareme89

dareme89
  • 96 postów
  • Dołączył: 04-02-2009

Napisany 01 marca 2010 - 23:05

to jest pierwszy diesel ktorego mam, w ktorym przy cieplym silniku nie grzeja sie swiece, ciekawe czemu inni inzynierowie zreobili tak ze i tak sie nagrzewaja swiece. u mnie to cudo - grzeje swiece, podnosi obroty do 1tys przy uruchamianiu na jakies max 10 sek, a co do reszty to nie wiem, dosc dlugo to mam wiec mogly zostac wprowadzone jakies zmiany.

#33 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 02 marca 2010 - 07:37

to jest pierwszy diesel ktorego mam, w ktorym przy cieplym silniku nie grzeja sie swiece, ciekawe czemu inni inzynierowie zreobili tak ze i tak sie nagrzewaja swiece. u mnie to cudo - grzeje swiece, podnosi obroty do 1tys przy uruchamianiu na jakies max 10 sek, a co do reszty to nie wiem, dosc dlugo to mam wiec mogly zostac wprowadzone jakies zmiany.


Czyli to cudo rzeczywiście pomaga w odpalaniu. U mnie paliła na dotyk na zimnym i ciepłym ale nagle teraz potrzebuje już parę razy przekręcić że by zapaliła i jestem ciekawy czy jak założę to cudo to znowu będzie paliła od strzała? Ostatnio mi się zdarzyło że jak ją postawiłem w garaży bardzo rozgrzaną to po 1.5h nie mogłem jej zapalić, kręciłem aż padł aku ale nie wiem dokładnie czego to jest wina bo jak postała 8h to zapaliła bez problemu.

Może mi jeszcze ktoś powiedzieć czy jak czujnik paliwa już szwankuje to komputer powinien pokazywać jakieś błędy czy nie?

#34 OFFLINE   dareme89

dareme89
  • 96 postów
  • Dołączył: 04-02-2009

Napisany 02 marca 2010 - 14:31

az tak nia mialem, bez tego cuda krecilem z 3 sek, teraz max 1 sek. jak nie mogles w ogole to nie wiem czy Ci pomoze to urzadzenie.

#35 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 02 marca 2010 - 16:31

a może ma ktoś fotki w które przewody trzeba się wpiąć tym cudeńkiem bo nie mam pojęcia co i jak?

#36 OFFLINE   mitek

mitek
  • 170 postów
  • Dołączył: 30-03-2008

Napisany 02 marca 2010 - 19:19

jak kupisz to dostaniesz kompletna instrukcje co i jak , nie jest trudno - ale sie zastanow czy nie sprobowac wymienic czujnika temperatury paliwa ? ja osobiscie chcem zdjac gowienko po wymianie czujnika o ile oczywiscie bedzie dzialac

#37 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 02 marca 2010 - 19:23

jak kupisz to dostaniesz kompletna instrukcje co i jak , nie jest trudno


A te przewody trzeba przecinać nie ma innej możliwości i czy to nie będzie źle wpływać na działanie kompa? Urządzonko już mam tylko myślałem że może jest jakiś inny sposób na podłączenie tego.

#38 OFFLINE   mitek

mitek
  • 170 postów
  • Dołączył: 30-03-2008

Napisany 02 marca 2010 - 19:30

sygnal musi przejsc przez gowienko wiec nie ma rady trza ciac - masz instrukcje ? jak cos moge ci wyslac swoja , gdzies chyba ja jeszcze mam

#39 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 02 marca 2010 - 19:43

sygnal musi przejsc przez gowienko wiec nie ma rady trza ciac - masz instrukcje ? jak cos moge ci wyslac swoja , gdzies chyba ja jeszcze mam


Tak mam instrukcję tylko miałem nadzieje że obejdzie się bez ciecia. Co do czujnika masz racje że można by było najpierw go wymienić ale chce założyć to urządzenie i sprawdzić je czy działa tak naprawdę a czujnik zawsze można wymienić. A te cięcie przewodów nie wpływa źle na prace kompa?

#40 OFFLINE   mitek

mitek
  • 170 postów
  • Dołączył: 30-03-2008

Napisany 02 marca 2010 - 19:53

zasada dzialania tego gowienka polega na chwilowym przeklamaniu kompa co daje wlaczone swiece i zwiekszona dawke paliwa , trwa to pare sekund potem komp pracuje normalnie