Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Prawda o cudownym odpalaczu z allegro


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
115 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   stee-zoo

stee-zoo
  • 7 postów
  • Dołączył: 01-06-2009
  • Skąd: Poland

Napisany 27 lutego 2010 - 08:31

WITAM ... chciałbym wypowiedziec sie na temat cudownych pudełeczek z allegro które rzekomo wspomagaja rozruch ciepłego silnika...
mam znajomego magika-elektryka który przy naprawie mej omegi wpadłna taki fajny pomysł i... zamiast montować jakies cuda poprostu przeciął i zaizolował oba końce BIAŁO-NIEBIESKIEGO przewodu który idzie w głównej wiązce do kompa autka, i.................... działanie jest takie samo jak po podłączeniu tego odpalacza.Także jak ktos chce to niech kupuje i daje zaeobić jakimś panom z allegro którzy do jakiegoś pudełeczka włożą stary pilot o tv i myślą że jest ok.... albo............. weż nożyk i sprawdz to działa !!!!!!!!!!

#2 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 27 lutego 2010 - 09:01

Wystarczy takze odpiac czujnik temp w glowicy i efekt identyczny. Nie trzeba nawet nic przecinac.

#3 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lutego 2010 - 09:21

WITAM ... chciałbym wypowiedziec sie na temat cudownych pudełeczek z allegro które rzekomo wspomagaja rozruch ciepłego silnika...
mam znajomego magika-elektryka który przy naprawie mej omegi wpadłna taki fajny pomysł i... zamiast montować jakies cuda poprostu przeciął i zaizolował oba końce BIAŁO-NIEBIESKIEGO przewodu który idzie w głównej wiązce do kompa autka, i.................... działanie jest takie samo jak po podłączeniu tego odpalacza.Także jak ktos chce to niech kupuje i daje zaeobić jakimś panom z allegro którzy do jakiegoś pudełeczka włożą stary pilot o tv i myślą że jest ok.... albo............. weż nożyk i sprawdz to działa !!!!!!!!!!


tyle ze - po odcieciu kabla masz caly czas informacje o tym ze silnik jest zimny
a na odpalaczu po 10 sekundach komputer odzyskuje prawidlowy odczyt z czujnika temp.




 


#4 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 lutego 2010 - 10:03

Ale fajne patenty. Proponuję utworzyć obok działu Tuning, dział Druciarstwo.

#5 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lutego 2010 - 16:38

Ale fajne patenty. Proponuję utworzyć obok działu Tuning, dział Druciarstwo.


i w jednym i w drugim przypadku naprawa gow**** i patyczkiem.




 


#6 OFFLINE   szymekrudawa1

szymekrudawa1

    Zbanowany

  • 186 postów
  • Dołączył: 24-01-2009
  • Skąd: k/KRAKOWA

Napisany 27 lutego 2010 - 18:09

tylko czy latem klima będzie chodzić,odciety został tym sposobem czujnik temp.silnika z informacją także dla ecu:o

#7 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 27 lutego 2010 - 18:28

tylko czy latem klima będzie chodzić,odciety został tym sposobem czujnik temp.silnika z informacją także dla ecu:o


co do klimy to utniesz inny kabel :D:D:D

#8 OFFLINE   miha

miha
  • 118 postów
  • Dołączył: 02-08-2009
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 27 lutego 2010 - 19:51

Akurat w zeszłym tygodniu kupiłem to cudo na allegro za 80 zeta i muszę przyznać że działa. I chyba lepiej dać komuś zarobić te pieniądze niż kombinować z tymi przewodami i czujnikiem,bo rzeczywiście to może mieć negatywny wpływ na prace silnika,klimy i spalania. Tak po za tematem dodam że również zamontowałem sobie magnetyzery expandera też z allegro, ale na efekt ich działania trzeba raczej jeszcze poczekać. Różne opinie o nich chodzą więc postanowiłem sam je wypróbować.

#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lutego 2010 - 19:55

Akurat w zeszłym tygodniu kupiłem to cudo na allegro za 80 zeta i muszę przyznać że działa. I chyba lepiej dać komuś zarobić te pieniądze niż kombinować z tymi przewodami i czujnikiem,bo rzeczywiście to może mieć negatywny wpływ na prace silnika,klimy i spalania. Tak po za tematem dodam że również zamontowałem sobie magnetyzery expandera też z allegro, ale na efekt ich działania trzeba raczej jeszcze poczekać. Różne opinie o nich chodzą więc postanowiłem sam je wypróbować.


ciekawi mnie ile wasze silniki maja naprawde najechane. mialem 2 angliki z przebiegiem kolo 200 000 km (realne) i obydwa palily idealnie na cieplym. teraz naprawiam klienta 2.5 td - 99 rocznik - na liczniku prawie 300 000 - pali idealnie na zimnym i na cieplym. ojca 2.5 td 2000 rok - 240 na liczniku ( w praktyce pewnie wiecej nie mam dokumentacji aczkolwiek srodek wskazuje na oryginalny przebieg) pali idealnie.




 


#10 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 lutego 2010 - 20:03

ciekawi mnie ile wasze silniki maja naprawde najechane. mialem 2 angliki z przebiegiem kolo 200 000 km (realne) i obydwa palily idealnie na cieplym. teraz naprawiam klienta 2.5 td - 99 rocznik - na liczniku prawie 300 000 - pali idealnie na zimnym i na cieplym. ojca 2.5 td 2000 rok - 240 na liczniku ( w praktyce pewnie wiecej nie mam dokumentacji aczkolwiek srodek wskazuje na oryginalny przebieg) pali idealnie.

Mam takie same odczucia wsiadając do auta znajomego. Na liczniku ma więcej niż ja, bo przeszło 300 tyś km, ale u niego odpalanie polega na przekluczeniu kluczyka na jakąś cześć sekundy i pali (serio, nie trzeba nawet sekundy trzymać na rozruszniku). U mnie przy 260 kkm trzeba pokręcić i na zimnym i na ciepłym... Ciekawe, czy po regeneracji nastawnika się poprawi i odpalanie będzie choć zbliżone do jego Omegi.

#11 OFFLINE   redies

redies

    honor&patria

  • 638 postów
  • Dołączył: 12-07-2009
  • Skąd: Brzeziny
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 lutego 2010 - 20:16

Wystarczy takze odpiac czujnik temp w glowicy i efekt identyczny. Nie trzeba nawet nic przecinac.


to odpinanie czujnika nie zbyt dobrze wpływa na pracę silnika ja tak miałem i wówczas silnik bardzo długo się nagrzewa i telepie nim na wszystkie strony po podpięciu wszystko wraca do normy , poprostu trzeba wymienić czujnik temperatury paliwa w pompie 45 zł na Allegro i pali od strzała

ciekawi mnie ile wasze silniki maja naprawde najechane. mialem 2 angliki z przebiegiem kolo 200 000 km (realne) i obydwa palily idealnie na cieplym. teraz naprawiam klienta 2.5 td - 99 rocznik - na liczniku prawie 300 000 - pali idealnie na zimnym i na cieplym. ojca 2.5 td 2000 rok - 240 na liczniku ( w praktyce pewnie wiecej nie mam dokumentacji aczkolwiek srodek wskazuje na oryginalny przebieg) pali idealnie.


w/g wskazania mojego licznika jest 254000 i tez pali idealnie

#12 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 28 lutego 2010 - 00:30

to odpinanie czujnika nie zbyt dobrze wpływa na pracę silnika ja tak miałem i wówczas silnik bardzo długo się nagrzewa i telepie nim na wszystkie strony po podpięciu wszystko wraca do normy , poprostu trzeba wymienić czujnik temperatury paliwa w pompie 45 zł na Allegro i pali od strzała




w/g wskazania mojego licznika jest 254000 i tez pali idealnie




W moim aucie po odpieciu czujnika nic nie telepie ani nie nagrzewa sie dluzej.Nie zauwazylem nic negatywnego w tym.
U mnie na blacie jest 260000 ale pewnie ma 3 razy wiecej:D

#13 OFFLINE   szymekrudawa1

szymekrudawa1

    Zbanowany

  • 186 postów
  • Dołączył: 24-01-2009
  • Skąd: k/KRAKOWA

Napisany 28 lutego 2010 - 20:11

[quote name='redies']to odpinanie czujnika nie zbyt dobrze wpływa na pracę silnika ja tak miałem i wówczas silnik bardzo długo się nagrzewa i telepie nim na wszystkie strony po podpięciu wszystko wraca do normy , poprostu trzeba wymienić czujnik temperatury paliwa w pompie 45 zł na Allegro i pali od strzała
To urządzenie z "alledrogo" odpina na chwile czujnik temp. silnika.w pompie jest kolejny czujnik-temperatury paliwa.:)

#14 OFFLINE   mitek

mitek
  • 170 postów
  • Dołączył: 30-03-2008

Napisany 01 marca 2010 - 00:24

ja mam takie gowienko z alledrogo juz rok i jest spoko , wczesniej na cieplym musialem krecic ze az wstyd bylo hehe , odnosnie czujnika temperatury paliwa w pompie moze ktos opisze wymiane bo nie mam pojecia jak sie za to zabrac a chetnie bym sprobowal wyleczyc moja kluche i wyzucic ow gowienko pozdrawiam

#15 OFFLINE   JARK

JARK
  • 121 postów
  • Dołączył: 25-10-2009

Napisany 01 marca 2010 - 00:31

przebieg swoją drogą ale paliwko miało tu decudujący wpływ na wasze pmpy.. ostatnio miałem mazde ditd był zamontowany przekażnik wiec z chwilą podania prondu na rozrusznik rozłaczał czujnik temp.. ciężko to było wykryć koleś kupil ją 2 lata temu miała niby 200 tysi teraz ma 300 zaczeła mu sięzko palić na cieplo...ktoś za nim ją sprzedał musiał juz wykonac sprytny patent. po podłaczeniu wszystkiego jak trzeba ciepły silnik był nie do uruchomienia pompa denso.. wymienilem zawór spv głowiczke+ uszczelki i auto pali jak nowe.. odziwo podobna pompa jest w jakimś oplu rownież denso... zawór spv do opla kosztuje niecaly 1000 pln a do mazdy 1500 pln... na forum mazdy mozna wyczytać ze te zawory są identyczne kolesie robią już na nich tysiące km.. odziwo panowie w serwisie denso (mabi) twierdzą uparcie ze to całkowicie co innego i kasują po 5 tysi za regeneracjie pompy.. no nic bo zszedłem z tematu.. swoją drogą ciekawe czy w omedze jest na tyle szybki komp aby wystarczyło zamontowanie takiego przekażnika...

#16 OFFLINE   misiek1503

misiek1503
  • 107 postów
  • Dołączył: 27-08-2008
  • Skąd: Pabianice

Napisany 01 marca 2010 - 16:40

Ja mam realne 336000 (sam sprowadzałem z Niemiec) zimną muszę dwa razy podgrzać, ciepła pali na dotyk.
A tak w ogóle dwa tygodnie szukałem z kuzynem w Niemczech i znaleźć coś poniżej 400000 nie od Turka to sztuka więc jak przeglądam Allegro i widzę te przebiegi po 170000 / 200000 to chce mi się śmiać.

#17 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 01 marca 2010 - 17:22

Ja mam realne 336000 (sam sprowadzałem z Niemiec) zimną muszę dwa razy podgrzać, ciepła pali na dotyk.
A tak w ogóle dwa tygodnie szukałem z kuzynem w Niemczech i znaleźć coś poniżej 400000 nie od Turka to sztuka więc jak przeglądam Allegro i widzę te przebiegi po 170000 / 200000 to chce mi się śmiać.

Nom. Potem chipują takie 400 000+ i mają znów seryjne 130KM ;)

#18 OFFLINE   vis1966

vis1966

    Roman

  • 1 376 postów
  • Dołączył: 19-02-2008
  • Skąd: Rugby UK
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 01 marca 2010 - 18:34

ja mam to cudo z allegro 2 lata i nie narzekam. Teraz mam 294tys i pali na ciepłym z tym cudem bez bólu .

#19 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 01 marca 2010 - 19:16

ja mam to cudo z allegro 2 lata i nie narzekam. Teraz mam 294tys i pali na ciepłym z tym cudem bez bólu .


Może mi ktoś opisać jak dokładnie działa to cudo jaka jest jego zasada i co on zmienia że kluseczki które nie palą na gorącym to z tym cudem odpalają bez problemu?

#20 OFFLINE   mitek

mitek
  • 170 postów
  • Dołączył: 30-03-2008

Napisany 01 marca 2010 - 19:24

opiszcie jak wymienic tej czujnik temperatury paliwa skoro to on jest winny kiepskiemu odpalaniu na cieplym , u kczecha ten czujnik kosztuje niecale 50zl , u mnie na zimnym bylo cacy tylko na cieplym kicha