Jaki gaz założyć do omegi 2.6 v6 ?
#1 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 14:32
#2 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 14:35
#3 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 14:38
Do Mławy daleko masz? Tam masz porządny warsztat.Czy ktoś może mi podpowiedziec jaką instalacje założyc do mojej omegi 2.6 V6 żebym nie musiał się później denerwowac (oczywiście wiem że musi by sekwencja ,ale chcę jakieś konkrety ) . Może ktoś móglby mi poleci jakiś warsztat montujący gaz w okolicy Płocka . Z góry dziękuje !
Co do instalki to Scorpion ST/GT, wtryski Magic Jet i sterownik Stag300 ale najważniejsze to kumaty gazownik bo 2.6 nie jest łatwa do zrobienia. Od razu ostrzegam że musisz mieć porządne czteroelektrodowe świece i cewki. Jeśli cewki cylindrów masz słabe, to zaraz po zagazowaniu będziesz miał odpowiednie obajwy.
#4 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 15:09
Czy ktoś może mi podpowiedziec jaką instalacje założyc do mojej omegi 2.6 V6 żebym nie musiał się później denerwowac (oczywiście wiem że musi by sekwencja ,ale chcę jakieś konkrety ) . Może ktoś móglby mi poleci jakiś warsztat montujący gaz w okolicy Płocka . Z góry dziękuje !
STAG-300 Plus + reduktor Zavoli Zeta S (wydajny termicznie i ciśnieniowo) + wtryski MagicJet + fachowy montaż (zobacz sobie w temacie "Polecane warsztaty montujące i serwisujące LPG"-http://forum.omegakl...ead.php?t=10740). Taki zestaw wyjdzie w dobrej cenie w stosunku do jakości. Jak masz więcej kaski do wydania to zainwestuj w jeszcze lepsze wtryski.
#5 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 22:06
#6 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 22:09
#7 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 22:25
co do zawolaka to byłbym ostrożny czy aby wydoli ciśnieniowo
Przy fabrycznej mocy powinien spokojnie dać sobie radę, chyba, że kolega myśli o podniesieniu mocy ("pucha na pająki" i te sprawy) to trzeba myśleć o czymś co obskakuje powyżej 200 KM.
#8 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 22:36
Przy fabrycznej mocy powinien spokojnie dać sobie radę, chyba, że kolega myśli o podniesieniu mocy ("pucha na pająki" i te sprawy) to trzeba myśleć o czymś co obskakuje powyżej 200 KM.
hmm o ile mnie pamieć nie myli zavoli zeta s przeznaczony jest do silników o mocy do 180 kucy wiec na styk ale sam go nie stestowalem wiec moze wydoli okaze sie w praktyce
#9 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 22:52
hmm o ile mnie pamieć nie myli zavoli zeta s przeznaczony jest do silników o mocy do 180 kucy wiec na styk ale sam go nie stestowalem wiec moze wydoli okaze sie w praktyce
Niektórzy sprzedawcy twierdzą, że obsługuje do 250 KM, ale to bzdura totalna. Spotkałem się raczej z opiniami na necie, że do 190-200 KM to max. Do 180 KM w silniku 2.6 V6 to rzeczywiście prawie na styk. Ja mam Zavoli Zeta N (a więc do 150 KM) i przy moim silniku (144KM) daje radę bez problemu, więc i Zeta S powinien być odpowiednio wydajny. No, ale tak jak piszesz musiałby się ktoś wypowiedzieć, kto ma taki reduktor w 2.5 V6 albo 2.6 V6, ewentualnie ktoś kto ma duże doświadczenie w montażu LPG do V6.
#10 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 14:47
Zobacz, taki reduktor jak MJ3 niby do 350KM ale jeśli chodzi o realia to elegancko obsluguje wolnossące 250-270KM i uturbione 200-220KM.
Zavolak N ma moja matka w Astrze X20XEV i sprawuje się b. dobrze.
#11 OFFLINE
Napisany 21 maja 2012 - 21:00
zamierzam założyć LPG do omki kombi 2,6 v6 z 2000r.
Byłem u jednego gazownika (który cieszy się ponoć dobrą opinią w Koninie) i zaproponował takie 3 zestawy - tzn. poleca ten pierwszy, a pozostałe dał do porównania - mówiłem mu, że zależy mi na dobrym zestawie, który bezproblemowo będzie obsługiwał ten silnik oraz, że wrzucę to na forum dla oceny przez znawców. Także liczę na konkretne odpowiedzi. Z góry dzięki.
Zestaw nr 1 - 3500zł
- Stag 300 ISA II
- wtryski HANA
- reduktor ZAVOLI ZETA S (lub 5 bo niwyraźnie napisane)
Zestaw nr 2 - 3000zł
- Stag 300 ISA II
- Wtryski Barakuda
- reduktor ZAVOLI ZETA S (lub 5)
Zestaw nr 3 - 2600zł
- Stag 300 ISA II
- Wtryski VALTEK
- reduktor SZARK 1500
--------------
Do admina - zadałem to samo pytanie w innym wątku, ale dopiero później znalazłem ten temat - także jeśli nie można powielać wpisów to proszę o usunięcie tamtego..
#12 OFFLINE
Napisany 21 maja 2012 - 21:04
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#13 OFFLINE
Napisany 22 maja 2012 - 18:33
michukon pytaj w jednym temacie , nie zaśmiecaj wszystkich tematów tym samym pytaniem
napisałem w poście, że najpierw zadałem pytanie w tamtym temacie zanim znalazłem ten, skierowany do silnika 2,6
to będzie jakaś ocena tych zestawów LPG??
#14 OFFLINE
Napisany 22 maja 2012 - 21:26
napisałem w poście, że najpierw zadałem pytanie w tamtym temacie zanim znalazłem ten
szkoda że tego nie znalazłeś , aktualny temat - http://forum.omegakl...ead.php?t=40607
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#15 OFFLINE
Napisany 23 maja 2012 - 04:19
Po pierwsze zmień gazownika, po drugie - Stag 300 to dobry wybór, wtryski mogą być Hana, mogą być Barracuda'y (notabene to "polska podróbka" Hana). Valteki, czy Regi, Magic Jet'y omijaj szerokim łukiem. Podobnie jak parowniki Zavoli Shark jest jeszcze gorszy. Jak się nie boisz problemów zimą bierz KME Gold'a, jeśli nie lękasz się o skoki ciśnienia Scorpiona GT (choć mój działa idealnie dosłownie), możesz brać czarnego Gurtner'a, Niko 300, AC R01 250, nowe produkty Fazer'a dobrze się zapowiadają (ale dostępne będą bodaj dopiero w czerwcu), 100% pewniak to LR IG1 (a jaki tani ) i pewnie kilka o których zapomniałem.(...)
Zestaw nr 1 - 3500zł
- Stag 300 ISA II
- wtryski HANA
- reduktor ZAVOLI ZETA S (lub 5 bo niwyraźnie napisane)
Zestaw nr 2 - 3000zł
- Stag 300 ISA II
- Wtryski Barakuda
- reduktor ZAVOLI ZETA S (lub 5)
Zestaw nr 3 - 2600zł
- Stag 300 ISA II
- Wtryski VALTEK
- reduktor SZARK 1500
Tak przy okazji różnica w cenie między wtryskami Barracuda a Hana jest praktycznie zerowa, czasem taniej kupisz Hanę, więc nie rozumiem za co miałbyś dopłacić 500!!
#16 OFFLINE
Napisany 23 maja 2012 - 06:33
Dlaczego odradzasz montaż reduktorów Zavoli? Mają opinię stabilnych termicznie i ciśnieniowo. Może nie są powszechnie stosowane. Zeta S pewnie do 3.0 czy 3.2 byłby za słaby, ale 2.5 czy 2.6 powinien obrobić.
Pytam jako użytkownik redeuktora Zeta N (3lata). Jestem zadowolony z jego pracy, nie ma gwałtownych spadków ciśnienia przy mocnym wciśnięciu gazu ani nie zamarza przy szybszej jeździe. Obawiałem się trochę przy zakładaniu, bo Zeta N jest do 150 KM, ale z perspektywy czasu jestem zadowolony.
Proszę o odpowiedź na forum albo na PW.
#17 OFFLINE
Napisany 23 maja 2012 - 06:41
Pytanie do kolegi topserwis:
Dlaczego odradzasz montaż reduktorów Zavoli? Mają opinię stabilnych termicznie i ciśnieniowo. Może nie są powszechnie stosowane. Zeta S pewnie do 3.0 czy 3.2 byłby za słaby, ale 2.5 czy 2.6 powinien obrobić.
Pytam jako użytkownik redeuktora Zeta N (3lata). Jestem zadowolony z jego pracy, nie ma gwałtownych spadków ciśnienia przy mocnym wciśnięciu gazu ani nie zamarza przy szybszej jeździe. Obawiałem się trochę przy zakładaniu, bo Zeta N jest do 150 KM, ale z perspektywy czasu jestem zadowolony.
Proszę o odpowiedź na forum albo na PW.
Moje poglądy są oparte na doświadczeniu, nie muszę więc uciekać się do odpowiedzi na PW. Dlaczego nie lubię Zavoli? To że akurat w konkretnym aucie "N'ka" nie pada to może kwestia tego że ciśnienie jest ustawione relatywnie nisko. Ogólnie nie lubię ich choćby z tego powodu że jest problem z regulacją ciśnienia (mały zakres możliwy do ustawienia, "S'ka" ma dodatkowo relatywnie wysoką niską granicę ciśnienia, trzeba uciekać się do zakładania małych dysz/słabych wtryskiwaczy co nie jest dobrym rozwiązaniem - wtryski muszą być szybkie). Poza tym Zavoli brzydko zachowuje się przy cut-off'ie (duże przerosty ciśnienia). Ogólnie cena może i niska, ale lepiej dołożyć troszkę i kupić coś innego.
A wracając do pierwotnego pytania - przy tak dobranych komponentach gazownik strasznie dużo liczy sobie za montaż... Ciekawe jaka jest jakość tego montażu, bo dobór komponentów jak dla mnie wskazuje że marny to jest fachowiec
#18 OFFLINE
Napisany 23 maja 2012 - 07:02
#19 OFFLINE
Napisany 23 maja 2012 - 07:08
Ogólnie, lepiej mieć elementy lekko przewymiarowane, niż wszystko na styk.
#20 OFFLINE
Napisany 23 maja 2012 - 07:30
Z perspektywy czasu wyszło co są warte wtryski magic (wytrzymały 35 tyś.), ale wtedy to był prawdziwy szał na forum na to (coś jak teraz hana).
Odnośnie Hana to jakie byś dał do 2.2? Teraz mam drugi zestaw magic (gazownik załatwił "za free" w ramach reklamacji po okresie reklamacji), ale wiem, że długo pewnie nie wytrzymają.