Tak, ale dla nowego rozrządu. 0.90 mm +/- 0.02 mm będzie dla adwokata odpowiednią wartością.wskażnik powinien pokazać wychylenie 0,95mm
Wyjęcie pompy wtryskowej
#21 OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 21:16
#22 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 00:17
wszystko pozakładane, ale nie chce zapalić
hhhmmm. A nie mówiłem ;-)
#23 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 11:13
Bzyku, zamiast spamowac pomógł byś.hhhmmm. A nie mówiłem
To, że nie odpala, to tylko i wyłącznie wina źle ustawionej pompy. Tobie za każdym razem udaje się wszystko wsadzić bez pomiarów na tip-top? Wątpię.
#24 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 11:29
Tobie za każdym razem udaje się wszystko wsadzić bez pomiarów na tip-top? Wątpię.
No masz rację nieraz muszę "po palcu" :-D
Sorki za OT ;-)
#25 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 12:06
#26 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 18:07
Raczej winny jest tu nastawnik, z nim jest coś nie tak.
Może być źle złożony lub całkiem źle zamocowany na pompie.
#27 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 19:33
#28 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 21:13
#29 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2011 - 21:02
#30 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2011 - 21:21
#31 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2011 - 22:04
#32 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2011 - 11:22
#33 OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 20:34
mam pytanie czy pompa wtrysku paliwa z omegi 2,5 TD (136kM) z roku 1999 będzie pasowała do omegi 2,5 TD (130kM) z roku 1997?
dziękuję z góry za odpowiedź
#34 OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 20:37
o ile mi wiadomo takiej nie byłoczy pompa wtrysku paliwa z omegi 2,5 TD (136kM)
#35 OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 20:54
o ile mi wiadomo takiej nie było
ale kobiecie można wybaczyć
#36 OFFLINE
#37 OFFLINE
Napisany 14 października 2011 - 19:26
#38 OFFLINE
Napisany 14 października 2011 - 22:53
#39 OFFLINE
Napisany 15 października 2011 - 06:38
Witam wszystkich.Wyjmując z mechanikiem pompę(do uszczelnienia) z Omegi 2.5 TD zablokowaliśmy prętem z gumą koło zębate,ale na pewno nie w takiej samej pozycji jak było z pompą(wiadomo,napinacz prężył łańcuch w dół) ale koło nie spadło a łańcuch nie przeskoczył itp. i pytanie czy mógłby się przestawić rozrząd(drugi łańcuch przeskoczył o 1 oczko)silnikiem trzeba długo kręcić,zapali;bez gazu-dojdzie do 800 obr/min i zgaśnie;z gazem do dechy-1400/1500 i też od razu zgaśnie.Nie ustawialiśmy nic czujnikiem zegarowym,trzpień nastawnika ''łączy się'' z pierścieniem odpowiedzialnym za dawke paliwa ,regulacja położenia pompy względem silnika nic nie daje,NASTAWNIK NIE RUSZANY,paliwo dochodzi i mechanik stwierdził ,że musimy dostać się do rozrządu i od nowa go ustawić.Przedtem nie miałem żadnych kłopotów więc wykluczam niesprawność pompy.Samostarty itp. nic mu nie dają.Mówił,że jeśli przestawiłby się KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU to by nie równo pracował itp.Możliwe żeby w momencie kiedy wtryskiwacz wtryskuje paliwo do komory spalania,rozrząd zamykał zawory?
Nie sądzę że przestawił się rozrząd, ja u siebie w poprzedniej wyciągałem pare razy pompę i nic się nie przestawiało.
#40 OFFLINE
Napisany 15 października 2011 - 10:56
no .niestety,do ustawienia,wał- pompa(łańcuchy),wałek rozrządu i na koniec kąt pompy.
Czyli musimy zdjąć osłonę rozrządu i go ustawić.Wałek rozrządu jest w głowicy,to głowice też musimy wyciągać??Czy chodzi tylko o poprawne ustawienie rozrządu?Na osłonie rozrządu jest uszczelka? czy można zastosować sylikon do silników.ustawienie kąta pompy czyli Kąta Wtrysku? Ja sam chodzę do IV kl. Technikum Samochodowego i cały czas się ucze więc dlatego pytam o takie rzeczy.pzdr