Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pochipowani - X25DT


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
559 odpowiedzi na ten temat

#541 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 maja 2015 - 21:36

Weź popraw w opisie profilu jaki masz silnik - na przyszłość się przyda :)

Ja od 2 dni jeżdżę na chipie od kolegi z forum, numery nie pod mój sterownik a zero problemów, czyli nie zawsze musi być widocznie 100% zgodność.

#542 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 24 maja 2015 - 07:10

Jego auto też bez przepływki i dlatego wziąłem... Nie wiedziałem, że były 3 wersje komputerów i pod każdy ma być inna kość...
U mnie jest 214 na końcu numeru...

A to sprzedawcę atakuj..

 


#543 OFFLINE   samara82

samara82

    MV6 U25DT

  • 373 postów
  • Dołączył: 24-03-2009
  • Skąd: Legnica/Chojnów/Lubin

Napisany 24 maja 2015 - 20:59

Weź popraw w opisie profilu jaki masz silnik - na przyszłość się przyda :)

Ja od 2 dni jeżdżę na chipie od kolegi z forum, numery nie pod mój sterownik a zero problemów, czyli nie zawsze musi być widocznie 100% zgodność.


Dlatego mam pod nickiem jaki mam silnik bo operatorzy forum do tej pory nie wyswstawili tej wersji silnika... ;)

A to sprzedawcę atakuj..


Lubię to!

#544 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 maja 2015 - 23:15

Dlatego mam pod nickiem jaki mam silnik bo operatorzy forum do tej pory nie wyswstawili tej wersji silnika... ;)



Nie zauważyłem, a sam mam tak samo w profilu, oj popisałem się :dziura:

#545 OFFLINE   samara82

samara82

    MV6 U25DT

  • 373 postów
  • Dołączył: 24-03-2009
  • Skąd: Legnica/Chojnów/Lubin

Napisany 25 maja 2015 - 12:00

Gdyby znalazł się ktoś chętny z okolicy na sprawdzenie u niego jak działa ten chip to zapraszam ;)

A sprzedający nie chce się odezwać i zastanowię się co dalej.:mad:

#546 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 maja 2015 - 12:30

Gdyby znalazł się ktoś chętny z okolicy na sprawdzenie u niego jak działa ten chip to zapraszam ;)

A sprzedający nie chce się odezwać i zastanowię się co dalej.:mad:


Nie ładnie z jego strony.
Przecież zawsze jest jakieś wyjście..
Może się jeszcze odezwie..

 


#547 OFFLINE   samara82

samara82

    MV6 U25DT

  • 373 postów
  • Dołączył: 24-03-2009
  • Skąd: Legnica/Chojnów/Lubin

Napisany 25 maja 2015 - 14:06

Nie ładnie z jego strony.
Przecież zawsze jest jakieś wyjście..
Może się jeszcze odezwie..


Na razie luz...
Może odsprzedam komuś jak sprawdzi jak to działa...martwił się będę jak ze sprzedającym rozmawiać, gdy się okaże, ze to lipna kość jest...i na razie niech się sprzedający nie martwi... ;)

#548 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 maja 2015 - 14:10

Na razie luz...
Może odsprzedam komuś jak sprawdzi jak to działa...martwił się będę jak ze sprzedającym rozmawiać, gdy się okaże, ze to lipna kość jest...i na razie niech się sprzedający nie martwi... ;)

Skoro kość jest dobrze napisana to powinno wsio hulać..Może akurat sprzedający ma pomocne informacje..

 


#549 OFFLINE   MateuszOmega

MateuszOmega
  • 136 postów
  • Dołączył: 08-09-2010
  • Skąd: Kraków/Ryki/Wola Gułowska
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 28 lipca 2015 - 13:20

EDIT: Juz wiem, co zrobiłem źle. Działa.

Panowie, kupiłem od znajomego chip, który miał od Wicka. Po włożeniu kości o numerach 008 i 007, złożeniu ECU nie dzieje się nic. Po przekręceniu kluczyka nie zaświeca się kontrolka świec żarowych, i cały czas świeci się chceck. Końcówka numeru sterownika ECU 427. Co można z tym zrobić?

Edytowany przez MateuszOmega, 28 lipca 2015 - 16:01.


#550 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 sierpnia 2015 - 21:47

jaki to jest silnik x25dt to jest TDS?
samara82

Co to za silnik u25dt?

#551 OFFLINE   MateuszOmega

MateuszOmega
  • 136 postów
  • Dołączył: 08-09-2010
  • Skąd: Kraków/Ryki/Wola Gułowska
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 07 sierpnia 2015 - 18:10

jaki to jest silnik x25dt to jest TDS?
samara82

Co to za silnik u25dt?


U25DT i X25DT to w zasadzie te same silniki. Ten pierwszy był montowany w Omegach do roku 1995. Różnił sie miedzy innymi tym, ze nie miał przepływomierza, i miał troche mniejsza moc. Ze względu na rosnący rygor co czystości spalin został on zmodyfikowany, i stad pojawił sie X25DT.

To nie jest TDS.One były tylko BMW, jedyne co łączy ten silnik to blok i głowica. Osprzęt jest inny.

Cos do poczytania na ten temat znajdziesz tutaj:

X25DT
http://sechsender.co.../motoren/x25dt/

U25DT
http://sechsender.co.../motoren/u25dt/

Stronki w języku niemieckim.

#552 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 10 sierpnia 2015 - 21:38

Panowie dawno mnie nie było, ale nastąpił przełom, jak wiecie mam 2,5td w automacie, od jakoś chyba 2 lat na wirusie jezdze na ok 170KM, jest niezle, skrzynia daje rade wbrew opiniom ze sie rozsypie, auto bez porównania lepiej sie zbiera ale o tym pisałem we wczesniejszych postach i nawet filmiki wklejałem, chip był robiony na własne ryzyko i przy pełnym bucie dymił na czarno bo malo powietrza było, ale dziś dopiero nastąpił przełom; założyłem turbo vnt !!! teraz dopiero jest odjazd, co prawda test odbył sie w nocy i brak drogi zzeby przekroczyć 190km/h bo nie jestem az takim ryzykantem, ale do tej predkości ciśnie w fotel a wcześniej tak przy 180km/h spadało przyśpieszenie, także pochwale się jak nagram coś, chipujcie swoje 2.5td bo wtedy to zaczyna jechać !

#553 OFFLINE   Skit

Skit
  • 887 postów
  • Dołączył: 31-10-2010
  • Skąd: Karpin
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 11 sierpnia 2015 - 21:31

Pytanie laika, ale pewnie wielu nie wie a boi się zapytać :p Co to jest turbo vnt? :) Ciekaw jestem jak to jeździ. Byś się wybrał na zlot to by kolec mial jakąś konkurencję na lotnisku na cwierć mili w diselach :d

Edytowany przez Skit, 12 sierpnia 2015 - 01:16.


#554 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 sierpnia 2015 - 00:12

Sprężarka że zmienna geometrią łopatek

http://www.tas-moto....yzacja-510.html

#555 OFFLINE   MateuszOmega

MateuszOmega
  • 136 postów
  • Dołączył: 08-09-2010
  • Skąd: Kraków/Ryki/Wola Gułowska
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 12 sierpnia 2015 - 20:36

Jak takie turbo ze zmienna geometria ma działać w 2.5 TD?

#556 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 13 sierpnia 2015 - 14:22

od 2.5d lub wieksze od 3.0dbmw

#557 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 30 sierpnia 2015 - 13:29

wiec tak, przy pomiarach przyspieszenia od 0 do 100km/h wychodzi ponizej 8sek, ogólnie skrzynia daje rade zmieniac biegi ale to juz czuć ze ma bardzo ciezko i czesto puszczam lejce przy zmianie biegu,
wiec kto obliczy moc i moment silnika??
w seri 131KM/250Nm było ok 11.5sek/0-100km
po wirusie na ok 160KM/300-320Nm było 9sek/0-100km
po mocniejszym wirusie tylko dla MNIE :) i wiekszym turbo vnt ok 7.5sek/0-100km
teraz bedzie wirus pod turbo vnt bo turbo daje wiecej z dołu i mozna popróbować jeszcze coś wyciągnąć, odcinka paliwa jest przy ok 5000obr/min a bedzie 5350obr/min, myslę że zejdziemy nizej niz 7sek/0-100km/ha co ciekawe silnik przy tym wiekszym turbo silnik ciszej pracuje, oryginalne turbo przytykało wydech,

wiec ukłony od tych co pisali ze 2.5td + automat + chip = nie da sie, skrzynia siada itp...

Edytowany przez bsje27, 30 sierpnia 2015 - 13:34.


#558 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 17 października 2015 - 20:05


wiec ukłony od tych co pisali ze 2.5td + automat + chip = nie da sie, skrzynia siada itp...

Skrzynia jeszcze żyje ? 

opisz proszę jaki masz silnik?
Odpowiadający TDS od BMW czyli ten co miał 136 km w omedze ?
 


Edytowany przez exequtor, 17 października 2015 - 20:06.


#559 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 20 października 2015 - 22:32

Skrzynia jeszcze żyje ? 

opisz proszę jaki masz silnik?
Odpowiadający TDS od BMW czyli ten co miał 136 km w omedze ?
 

skrzynia ma sie dobrze, co prawda użytkuję omegę 2.5td normalnie, a tam sporadycznie sie cisnie mocno, choc wiem ze przy tej mocy można by skrzynie szybko zniszczyć,

 

mam 2 omegi, 2001r 2.5td(X25DT) 131KM oraz obecnie 2003r 2.5dti(Y25DT) 150KM, aktualnie ta 2.5dti ma juz silnik 3.0hheee

 

w omedze silnik U25DT/X25DT miał zawsze 131KM/250Nm


Edytowany przez bsje27, 20 października 2015 - 22:32.


#560 OFFLINE   bolecq2

bolecq2
  • 243 postów
  • Dołączył: 09-12-2008
  • Skąd: Lipnik k./Osieka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 15 maja 2016 - 13:18

Koledzy jaka podstawka 28 pin pod chipa (uklad scalony)?

Wystarczy taka zwykla? Chip bedzie dobrze w nim siedzial?

Czy jednak musowo podstawka z dźwignia?

Znalazlem taka strone gdzie maja owe podstawki tylko ktora:
http://botland.com.p...-uklady-scalone

Aha ktory scalak do wylutowania bo jeden, omega 2.5 td automat bfl

Edytowany przez bolecq2, 15 maja 2016 - 13:19.