Pochipowani - X25DT
#541 OFFLINE
Napisany 23 maja 2015 - 21:36
Ja od 2 dni jeżdżę na chipie od kolegi z forum, numery nie pod mój sterownik a zero problemów, czyli nie zawsze musi być widocznie 100% zgodność.
#542 OFFLINE
Napisany 24 maja 2015 - 07:10
A to sprzedawcę atakuj..Jego auto też bez przepływki i dlatego wziąłem... Nie wiedziałem, że były 3 wersje komputerów i pod każdy ma być inna kość...
U mnie jest 214 na końcu numeru...
#543 OFFLINE
Napisany 24 maja 2015 - 20:59
Weź popraw w opisie profilu jaki masz silnik - na przyszłość się przyda
Ja od 2 dni jeżdżę na chipie od kolegi z forum, numery nie pod mój sterownik a zero problemów, czyli nie zawsze musi być widocznie 100% zgodność.
Dlatego mam pod nickiem jaki mam silnik bo operatorzy forum do tej pory nie wyswstawili tej wersji silnika...
A to sprzedawcę atakuj..
Lubię to!
#544 OFFLINE
Napisany 24 maja 2015 - 23:15
Dlatego mam pod nickiem jaki mam silnik bo operatorzy forum do tej pory nie wyswstawili tej wersji silnika...
Nie zauważyłem, a sam mam tak samo w profilu, oj popisałem się
#545 OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 12:00
A sprzedający nie chce się odezwać i zastanowię się co dalej.
#546 OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 12:30
Gdyby znalazł się ktoś chętny z okolicy na sprawdzenie u niego jak działa ten chip to zapraszam
A sprzedający nie chce się odezwać i zastanowię się co dalej.
Nie ładnie z jego strony.
Przecież zawsze jest jakieś wyjście..
Może się jeszcze odezwie..
#547 OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 14:06
Nie ładnie z jego strony.
Przecież zawsze jest jakieś wyjście..
Może się jeszcze odezwie..
Na razie luz...
Może odsprzedam komuś jak sprawdzi jak to działa...martwił się będę jak ze sprzedającym rozmawiać, gdy się okaże, ze to lipna kość jest...i na razie niech się sprzedający nie martwi...
#548 OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 14:10
Skoro kość jest dobrze napisana to powinno wsio hulać..Może akurat sprzedający ma pomocne informacje..Na razie luz...
Może odsprzedam komuś jak sprawdzi jak to działa...martwił się będę jak ze sprzedającym rozmawiać, gdy się okaże, ze to lipna kość jest...i na razie niech się sprzedający nie martwi...
#549 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2015 - 13:20
Panowie, kupiłem od znajomego chip, który miał od Wicka. Po włożeniu kości o numerach 008 i 007, złożeniu ECU nie dzieje się nic. Po przekręceniu kluczyka nie zaświeca się kontrolka świec żarowych, i cały czas świeci się chceck. Końcówka numeru sterownika ECU 427. Co można z tym zrobić?
Edytowany przez MateuszOmega, 28 lipca 2015 - 16:01.
#550 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2015 - 21:47
#551 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2015 - 18:10
jaki to jest silnik x25dt to jest TDS?
samara82
Co to za silnik u25dt?
U25DT i X25DT to w zasadzie te same silniki. Ten pierwszy był montowany w Omegach do roku 1995. Różnił sie miedzy innymi tym, ze nie miał przepływomierza, i miał troche mniejsza moc. Ze względu na rosnący rygor co czystości spalin został on zmodyfikowany, i stad pojawił sie X25DT.
To nie jest TDS.One były tylko BMW, jedyne co łączy ten silnik to blok i głowica. Osprzęt jest inny.
Cos do poczytania na ten temat znajdziesz tutaj:
X25DT
http://sechsender.co.../motoren/x25dt/
U25DT
http://sechsender.co.../motoren/u25dt/
Stronki w języku niemieckim.
#552 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2015 - 21:38
#553 OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2015 - 21:31
Edytowany przez Skit, 12 sierpnia 2015 - 01:16.
#554 OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2015 - 00:12
#555 OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2015 - 20:36
#556 OFFLINE
#557 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2015 - 13:29
wiec kto obliczy moc i moment silnika??
w seri 131KM/250Nm było ok 11.5sek/0-100km
po wirusie na ok 160KM/300-320Nm było 9sek/0-100km
po mocniejszym wirusie tylko dla MNIE i wiekszym turbo vnt ok 7.5sek/0-100km
teraz bedzie wirus pod turbo vnt bo turbo daje wiecej z dołu i mozna popróbować jeszcze coś wyciągnąć, odcinka paliwa jest przy ok 5000obr/min a bedzie 5350obr/min, myslę że zejdziemy nizej niz 7sek/0-100km/ha co ciekawe silnik przy tym wiekszym turbo silnik ciszej pracuje, oryginalne turbo przytykało wydech,
wiec ukłony od tych co pisali ze 2.5td + automat + chip = nie da sie, skrzynia siada itp...
Edytowany przez bsje27, 30 sierpnia 2015 - 13:34.
#558 OFFLINE
Napisany 17 października 2015 - 20:05
wiec ukłony od tych co pisali ze 2.5td + automat + chip = nie da sie, skrzynia siada itp...
Skrzynia jeszcze żyje ?
opisz proszę jaki masz silnik?
Odpowiadający TDS od BMW czyli ten co miał 136 km w omedze ?
Edytowany przez exequtor, 17 października 2015 - 20:06.
#559 OFFLINE
Napisany 20 października 2015 - 22:32
Skrzynia jeszcze żyje ?
opisz proszę jaki masz silnik?
Odpowiadający TDS od BMW czyli ten co miał 136 km w omedze ?
skrzynia ma sie dobrze, co prawda użytkuję omegę 2.5td normalnie, a tam sporadycznie sie cisnie mocno, choc wiem ze przy tej mocy można by skrzynie szybko zniszczyć,
mam 2 omegi, 2001r 2.5td(X25DT) 131KM oraz obecnie 2003r 2.5dti(Y25DT) 150KM, aktualnie ta 2.5dti ma juz silnik 3.0hheee
w omedze silnik U25DT/X25DT miał zawsze 131KM/250Nm
Edytowany przez bsje27, 20 października 2015 - 22:32.
#560 OFFLINE
Napisany 15 maja 2016 - 13:18
Wystarczy taka zwykla? Chip bedzie dobrze w nim siedzial?
Czy jednak musowo podstawka z dźwignia?
Znalazlem taka strone gdzie maja owe podstawki tylko ktora:
http://botland.com.p...-uklady-scalone
Aha ktory scalak do wylutowania bo jeden, omega 2.5 td automat bfl
Edytowany przez bolecq2, 15 maja 2016 - 13:19.