Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Duże spalanie gazu 2.0 8v


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
72 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   BigiOTK

BigiOTK
  • 201 postów
  • Dołączył: 21-08-2011
  • Skąd: Jaworzno

Napisany 16 marca 2014 - 00:52

a ja już 10lat śmigam i odpalałem zimą auto na gazie bo pompa paliwa padła, potem dorwałem sekwencje i przełączało się przy 15 stopniach i wszystko chodzi jak należy.
Mało tego stag 300 plus w opcjach ma zubożanie mieszanki na zimnym parowniku.

Jako ciekawostke:
W pracy miałem doczynienia z wózkami widłowymi LINDE które mają silniki VW i chodzą tylko na gazie ! nie ma w nich PB. odpalają przy -20 i jeżdżą jak należy. Po 6 latach po raz pierwszy był wymieniany parownik po przepracowaniu bodajże 17tys moto godzin co w przeliczeniu na nasze drogi daje grubo ponad 300tys.
Tak więc to grzanie do 50 stopni to trochę naciągana teoria.

#62 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 marca 2014 - 09:00

Robicie zludne oszczednosci a pozniej dwa razy tyle wywalacie na remonty.Jak ktos ma zamiar pojezdzic kilka lat to odradzam takie praktyki.Predzej czy pozniej glowica bedzie do roboty nie wspominajac o samej instalacji lpg.
Ja mam sekwencje i u mnie przelacza po ok 3 km i temp na desce ponad 50st[przy wylaczonym ogrzewaniu].
ps. a pozniej czytamy na forum ze obroty skacza :jump:


Na desce nie da sie określić 50 stopni.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

a ja już 10lat śmigam i odpalałem zimą auto na gazie bo pompa paliwa padła, potem dorwałem sekwencje i przełączało się przy 15 stopniach i wszystko chodzi jak należy.
Mało tego stag 300 plus w opcjach ma zubożanie mieszanki na zimnym parowniku.

Jako ciekawostke:
W pracy miałem doczynienia z wĂłzkami widłowymi LINDE ktĂłre mają silniki VW i chodzą tylko na gazie ! nie ma w nich PB. odpalają przy -20 i jeżdżą jak należy. Po 6 latach po raz pierwszy był wymieniany parownik po przepracowaniu bodajże 17tys moto godzin co w przeliczeniu na nasze drogi daje grubo ponad 300tys.
Tak więc to grzanie do 50 stopni to trochę naciągana teoria.


30 stopni to optimum, ustawione w sterowniku. Jak ktoś ma drugą generację czy pierwsza wystarczy zwykły czujnik temperatury z wyświetlaczem za 15zł żeby kontrolować temp. parownika.

WĂłzki mają dostosowane silniki do tylko tego paliwa. A u siebie sprawdź kondycję silnika a w szczegĂłlności głowicy. Stag w plusie oferuje oczywiście regulacje względem temperatury, i to jest niestety jego błąd bo przy dogrzanym silniku bardzo ogranicza mieszankę i trzeba ręcznie mu pokazać o ile ma ją wzbogacić.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

#63 OFFLINE   budzynski

budzynski
  • 1 postów
  • Dołączył: 17-04-2014

Napisany 18 kwietnia 2014 - 00:10

Witam!
mam problem z moja omega 20 8v.
Kupilem ja bez gazu miala niby 184tys najechane.zamontowalem gaz sekwencje brc za trzy tys zl zmienilem kable oleje swiece. Omega jest z 94r ibardzo duzo mi pali miasto jakies 17-19 jak w miare spokojnie jezdze.gosciu od gazu rece rozklada bo juz wgrywal kilka razy nowa mape i bez zmian a ostatnio to juz nie mogl nawet mapy wgrac bo koputer nie czytal z omegi i jakos omijal te programy i recznie cos wgrywal.dalej bez zmian .
warsztat jest profesjonalny ale mowia ze to pierwszy taki numer z omega.zrobilem juz nia 10 tys na trasie przy 110 spadnie do 13-14 litrow.ostatnio mam tez problem bo jak jest zimna to strasznie muli na benzynie tak ze ciezko ze skrzyzowania ruszyc zanim sie nie przelaczy na gaz.jedzie dopiero dobrze jak ma 90 stopni.byla kilka razy pod komputerem i zadnego bledu nie pokazuje.jak ktos mogl by mi pomoc to bylbym bardzo wdzieczny.lubie to auto bo jest bardzo wygodne i nie chcial bym go zmieniac.a jeszcze jedno nie ma katalizatora ktos go wycial.bardzo prosze o rade.pozdrawiam radek

#64 OFFLINE   mipap

mipap
  • 4 postów
  • Dołączył: 18-08-2014
  • Skąd: łódz

Napisany 18 sierpnia 2014 - 14:18

hej mam omcie 20 8v w automacie i spory problem w trasie pali ok 10l lpg a w miescie ponad 20l lpg pomocy!!!

#65 OFFLINE   AK47

AK47

    PN C+ C20NE in progress

  • 7 postów
  • Dołączył: 01-04-2014
  • Skąd: Bielsk Podlaski
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 18 sierpnia 2014 - 15:15

Mipap polecam odwiedzic jakiegos mechanika zeby to sprawdził, chyba ze masz jakiekolwiek pojęcie o gazie, do sprawdzenia parownik (może byc po prostu zużyty) filtry gazu do przejrzenia.

#66 OFFLINE   mipap

mipap
  • 4 postów
  • Dołączył: 18-08-2014
  • Skąd: łódz

Napisany 18 sierpnia 2014 - 17:36

dzieki za rade ale bylem u gazownika i wszystko iest ok tz filtry gazu nowe filtr powietrza nowy swiece nowe ngk przewody nowe sonda chodzi analiza spalin ok podlaczal pod komputer od gazu i wszystko ustawial.
instalacja II gen
mam pyt czy moze byc to przeplywka?no troche jest mulowata dopiero jak sie rozbuja to leci

#67 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 18 sierpnia 2014 - 17:44

2.0 8v,jak ma nie byc mulowate :hmmm:

#68 OFFLINE   mipap

mipap
  • 4 postów
  • Dołączył: 18-08-2014
  • Skąd: łódz

Napisany 18 sierpnia 2014 - 17:51

wiem ze 115KM to nie 211KM ale bez przesady jednak to silnik 2l

#69 OFFLINE   bzyku9999

bzyku9999
  • 314 postów
  • Dołączył: 06-05-2011
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 sierpnia 2014 - 18:10

troche jest mulowata dopiero jak sie rozbuja to leci


No przy 115KM i takiej masie auta to co się dziwisz że jest mułowata :masakra:

#70 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 sierpnia 2014 - 18:14

No przy 115KM i takiej masie auta to co się dziwisz że jest mułowata

bez przesady jednak to silnik 2l

:lol:

#71 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 18 sierpnia 2014 - 18:14

bez przesady jednak to silnik 2l

A co tu ma pojemnosc,do mocy i masy?? masz silnik przestarzalej tehnologii i on bedzie mulowaty

#72 OFFLINE   mipap

mipap
  • 4 postów
  • Dołączył: 18-08-2014
  • Skąd: łódz

Napisany 18 sierpnia 2014 - 18:48

oki macie racje ale bardziej chodzi mi o spalanie gazu w miescie a nie o zrywnosc przesiadlem sie z 2,5v6 to moze jestem przewrazliwiony

#73 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 18 sierpnia 2014 - 19:13

a u gazownika na regulacji byles ??