Duże spalanie gazu 2.0 8v
#1 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 18:10
#2 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 19:31
Sprawdzałeś spalanie na benzynie? Może przyczyne trzeba szukać w silniku
#3 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 20:54
#4 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 21:10
myślę że nie jest to norma dla tego silnikana benzynie to w normie 12-13 litrow na 100 km
miałem kiedys taki i więcej jak 9l nie spalał
podłącz kompa i zobacz jak działa sonda i przepływka
#5 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 22:26
#6 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 12:46
Sory za OT, ale jak ustawic zawory w silniku w ktorym sie tego nie ustawia bo to robia popychacze hydrauliczne??dopiero po ustawieniu zaworów się diametralnie poprawło
#8 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 14:59
#9 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 15:13
temperature pokazuje tak troche przed 90 termostat tez wymienilem sonde mam walnieta ale gazownik powiedzial ze na ta instalacje to nie ma wplywu
Więc wychodzi na to że masz instalacje I generacji.
Temperatura jest ok., spalanie benzyny wyjaśniała by sonda.
Znajdż dobrego gazownika.
PS. też miałem kiedyś taki problem że palił jak smok po mieście no ale była to kwestia regulacji aby znależć mądrego co by to zrobił
#10 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 19:19
#11 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 20:25
Posiadam Omege B 2.0 8v instalka dokładnie to co na wykazie:
zbiornik STAKO cyl. 360 40l.
elektrozawór gazu River
Wielozawór Tomasetto
Obudowa wielozaworu Tomasetto
Był wcześniej reduktor Tecno a od 8 miesięcy nowy reduktor ASTERIX (jeszcze na gwarancji)
wlew paliwa Tomasetto
System wtrysku lub kontroli Lambda - Mini Lambda
Instalacja ma 5lat i śmiga elegancko, żadnych strzałów, przerywań itp.
Ale spalanie troche mnie przeraża i nie wiem czy to normalne.
Kupiłem ją 3 tygodnie temu i teraz nie powiem że głównie jazda w mieście, korki, krótkie odcinki, śnieg, mrozy, opony zimowe itp. ale wyszło mi 16.2l/100km. Dodam że jeżdżę jak emeryt biegi przełączam nie więcej jak do 2000obr./min. Po prostu na maxa oszczędna jazda. Wydaje mi się jakbym jeździł normalnie swoim tempem to lekko z 18l/100km by było.
Czy to normalne spalanie? na benzynie nie sprawdzałem.
Z góry wielkie dzięki za informacje, pozdrawiam!
#12 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 21:25
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#13 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 22:12
#14 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 14:43
Instalacja II gen przerobiona na srube, w styczniu założony nowy reduktor landi, nowy filtr, swiece i kable NGK wymieniane rok temu.
dzisiaj po chyba 10 regulacjach od wymiany reduktora spalanie prawie 20l/100km......rece mi opadły:( na starym rozwalonym reduktorze mniej paliła niz teraz.
Od paru dni przy odpalaniu czuc gaz(ale nie zakazdym razem), potem juz nie. Macie jakies pomysły?
#15 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 20:33
#16 OFFLINE
Napisany 12 listopada 2012 - 20:13
#17 OFFLINE
Napisany 12 listopada 2012 - 20:36
Jeszcze jedno moze byc przyczyna tak duzego spalania a mianowicie za wysoko umieszczony reduktor wzgledem chlodnicy prawdopodobnie jesli reduktor jest zbyt wysoko to gaz sie nie dogrzewa proponuje opuscic reduktor jak najnizej sie da
Tu masz rację , gdy gaz nie odparowany do końca odparowuje w przewodach gazowych zamiast w reduktorze to:masakra: takiej instalacji nigdy nikt nie jest w stanie prawidłowo ustawić i co za tym idzie nigdy działać prawidłowo nie będzie, montaż to połowa sukcesu reszta to przypadek albo dobry fachowiec :hihi:
#18 OFFLINE
Napisany 12 listopada 2012 - 20:39
#19 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2012 - 01:13
Ps. czy zatkana lub przytkana odma też bedzie miała wpływ na duże spalanie??
#20 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2012 - 19:22