Gaz II gen. - zmiana na sekwencje
#21 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 21:04
#22 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 21:08
Ja rownież miałem problem na gazie II generacji tzn. falowanie obrotów zacinanie się na 2500 i nie mogłem sobie z tym poradzic nic nie dawało efektu. Zmieniłem instalację na sekwencje stag 4 i chodzi jak igła:) pozdrawiam
p.s Tylko u mnie wczesniej na benzynie wszystko grało
#23 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 21:18
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#24 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 21:59
Stawiam na przeplywomierz... Nic innego juz mi nie przychodzi do glowy. Po odpieciu sonda inaczej pracuje i autko zwawiej sie zbiera.
Najchetniej to bym podmienil na chwile i zobaczyl bo bez sensu kupowac 2 przeplywke chociaz znalazlem za 160zl z bosha oryg. pasujaca do mojego silnika.
Ale jak kupie a okaze sie ze to nie przeplywka?
#25 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 22:04
#26 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 23:21
Troche lepiej niz na gazie ale dalej sie muli i widac to po obrotomierzu ze dopiero od 4500tys obr zaczyna pozadnie ciagnac
na 100% sonda. Kolega ma u siebie falnieta sonde i do 4000tys muli w potem jakby jakaś turbina się włączyła.
Zostaw narazie LPG w spokoju i zrób porządek z benzyną. U mnie też cały czas obroty na poziomie 2500tys. wymieniałem reduktor, świece, kable itp a wina leżała już po stronie PB
#27 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 07:44
Jedna sonde wymienilem (na uzywke) i dalej zadnej poprawy a gosc mnie zapewnial ze na 100% dziala i przed wyjeciem z auta byla sprawdzana pod kompem.
Tylko ze sonda moze nie byc padnieta albo w jakims stopniu tylko uszkodzona bo tak to stoi na 20mv a po odpieciu przeplywki wzrasta do 350mv.
Fakt ze dalej nie plywa od 0 do 1V
Czy jest ktos ze Śląska co moze na chwile sie podmienic ze mna sonda ?
#28 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 08:27
#29 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 08:35
Komputer na wolnych obrotach pokazuje przeplywke w normie a sonda stoi w miejscu.
Podczas jazdy do 2500tys obr sonda stoi dopiero potem rusza.
Psikalem samostartu do dolotu i sonda nie drgnela a za drugim razem auto zgaslo.
Tutaj sa parametry na biegu jalowym, wciskalem gaz az do 7000 obr/min
Tutaj praca sondy do 4500 obr/min
#30 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 09:43
#31 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 10:31
Czy mnie się wydaje, czy zabierasz się do tego od strony??
#32 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 11:02
Ty co bys zrobil na moim miejscu?
Poza tym ja tez nie jestem mechanikiem. co moglem sprawdzilem sam.
Jak gazownik mi mowi ze wymiana instalki pomoze to tak robie. W koncu to jego branza
#33 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 17:21
#34 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 18:14
Wracajac do mojego tematu.
Ostatnio gaz zaczal piszczec i myslalem ze to juz przeglad kontrolny po tys. km a gosciu mi dzisiaj mowi ze wyskoczyl blad 5 i 6 cylinda
#35 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 23:34
gosciu mi dzisiaj mowi ze wyskoczyl blad 5 i 6 cylinda
w tych V8 się czesto to zdarza... :razz:
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#36 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 00:02
Dzisiaj wymienilem przeplywke na oryginalna z Bosha taka jak ma byc.
Poprawa jest znaczna bo autko ladnie przyspiesza itd ale sonda dalej stoi w miejscu na biegu jalowym. Jutro odepne aku na noc moze to cos pomoze ?
#37 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 12:31
#38 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 13:01
[B]
#39 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 14:22
#40 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 14:27
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.