Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Gaz II gen. - zmiana na sekwencje


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
49 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   trooliq

trooliq

    Omega po raz czwarty :)

  • 391 postów
  • Dołączył: 24-03-2009
  • Skąd: K-ce
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 lutego 2010 - 21:04

Na benzynie auto tez chodzi zle. Troche lepiej niz na gazie ale dalej sie muli i widac to po obrotomierzu ze dopiero od 4500tys obr zaczyna pozadnie ciagnac

#22 OFFLINE   omegas65

omegas65
  • 9 postów
  • Dołączył: 12-02-2010
  • Skąd: Częstochowa

Napisany 24 lutego 2010 - 21:08

trooliq
Ja rownież miałem problem na gazie II generacji tzn. falowanie obrotów zacinanie się na 2500 i nie mogłem sobie z tym poradzic nic nie dawało efektu. Zmieniłem instalację na sekwencje stag 4 i chodzi jak igła:) pozdrawiam
p.s Tylko u mnie wczesniej na benzynie wszystko grało


Dodany obrazek

#23 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 lutego 2010 - 21:18

trooliq zrób najpier porządek aby auto na benzynie chodziło bez zarzutu i dopiero wtedy wnikaj w problemy z LPG...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#24 OFFLINE   trooliq

trooliq

    Omega po raz czwarty :)

  • 391 postów
  • Dołączył: 24-03-2009
  • Skąd: K-ce
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 lutego 2010 - 21:59

No tak tylko co zrobic zeby bylo dobrze?
Stawiam na przeplywomierz... Nic innego juz mi nie przychodzi do glowy. Po odpieciu sonda inaczej pracuje i autko zwawiej sie zbiera.
Najchetniej to bym podmienil na chwile i zobaczyl bo bez sensu kupowac 2 przeplywke chociaz znalazlem za 160zl z bosha oryg. pasujaca do mojego silnika.
Ale jak kupie a okaze sie ze to nie przeplywka?

#25 OFFLINE   fnd

fnd
  • 1 167 postów
  • Dołączył: 19-02-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 lutego 2010 - 22:04

Ja też się chyba skuszę na wymianę instalacji na sekwencję. Za KME chcą ode mnie 1200 zł. :hmm: Te zwężki w dolocie to chyba faktycznie nie najlepszy pomysł...



 


#26 OFFLINE   krzyhoo9

krzyhoo9
  • 75 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Stara Kiszewa (k. Kościerzyny)

Napisany 24 lutego 2010 - 23:21

Troche lepiej niz na gazie ale dalej sie muli i widac to po obrotomierzu ze dopiero od 4500tys obr zaczyna pozadnie ciagnac


na 100% sonda. Kolega ma u siebie falnieta sonde i do 4000tys muli w potem jakby jakaś turbina się włączyła.

Zostaw narazie LPG w spokoju i zrób porządek z benzyną. U mnie też cały czas obroty na poziomie 2500tys. wymieniałem reduktor, świece, kable itp a wina leżała już po stronie PB

#27 OFFLINE   trooliq

trooliq

    Omega po raz czwarty :)

  • 391 postów
  • Dołączył: 24-03-2009
  • Skąd: K-ce
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 lutego 2010 - 07:44

Hmmm najlepiej byloby przelozyc jakas sonde na chwile i zobaczyc bo tak jak mowie bez sensu troche kupowac a nie miec pewnosci a wydatek tez nie maly :/
Jedna sonde wymienilem (na uzywke) i dalej zadnej poprawy a gosc mnie zapewnial ze na 100% dziala i przed wyjeciem z auta byla sprawdzana pod kompem.
Tylko ze sonda moze nie byc padnieta albo w jakims stopniu tylko uszkodzona bo tak to stoi na 20mv a po odpieciu przeplywki wzrasta do 350mv.
Fakt ze dalej nie plywa od 0 do 1V :/
Czy jest ktos ze Śląska co moze na chwile sie podmienic ze mna sonda ? :D

#28 OFFLINE   krzyhoo9

krzyhoo9
  • 75 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Stara Kiszewa (k. Kościerzyny)

Napisany 25 lutego 2010 - 08:27

A czy teraz po zmianie instalacji podłączałeś auto pod komputer? Jedź może też sprawdzić to w jakimś zakładzie i zobacz co komputer wykarze.

#29 OFFLINE   trooliq

trooliq

    Omega po raz czwarty :)

  • 391 postów
  • Dołączył: 24-03-2009
  • Skąd: K-ce
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 lutego 2010 - 08:35

Ja mam fejsa OS'a i podlaczalem go.
Komputer na wolnych obrotach pokazuje przeplywke w normie a sonda stoi w miejscu.
Podczas jazdy do 2500tys obr sonda stoi dopiero potem rusza.
Psikalem samostartu do dolotu i sonda nie drgnela a za drugim razem auto zgaslo.
Dodany obrazek
Tutaj sa parametry na biegu jalowym, wciskalem gaz az do 7000 obr/min


Dodany obrazek
Tutaj praca sondy do 4500 obr/min

#30 OFFLINE   tomasz nawrocki

tomasz nawrocki
  • 39 postów
  • Dołączył: 18-03-2009
  • Skąd: Gorzów Wlkp

Napisany 25 lutego 2010 - 09:43

powiem ci kolego ze to niejest wina sondy tylko napewno przeplywka ja tez ja mialem walnieta i na wolnych obrotach mi gasla a sonde mam teraz walnieta i nic mi nie gasnie na gazie i na benz chodzi tak samo tylko troche wiecej pali kolego wiec lepiej zainwestuj w ta przeplywke a napewno bedzie dobrze

#31 OFFLINE   Martini

Martini
  • 558 postów
  • Dołączył: 03-06-2007
  • Skąd: EPNM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 lutego 2010 - 10:31

Hmm...czegoś tu nie rozumiem - wywaliłeś 1,5 koła papieru na sekwencję (co już przy 8v daje do myślenia) bo chciałeś lepszą instalacją LPG "zapudrować" usterkę silnika??

Czy mnie się wydaje, czy zabierasz się do tego od :pupa: strony??

#32 OFFLINE   trooliq

trooliq

    Omega po raz czwarty :)

  • 391 postów
  • Dołączył: 24-03-2009
  • Skąd: K-ce
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 lutego 2010 - 11:02

Chlopie ja mam z tym problem od paru miesiecy jezdzilem po gazownikach mechanikach itd. Wymienilem przeplywke na nowa i dalej nic.
Ty co bys zrobil na moim miejscu?
Poza tym ja tez nie jestem mechanikiem. co moglem sprawdzilem sam.
Jak gazownik mi mowi ze wymiana instalki pomoze to tak robie. W koncu to jego branza

#33 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 26 lutego 2010 - 17:21

witam, mam pytanie i przepraszam ze pisze w tym watku ale zawiera po czesci on to co chce wiedziec. Czy instalacja sekwencyjna takze zawiera reduktor/parownik itp ?

#34 OFFLINE   trooliq

trooliq

    Omega po raz czwarty :)

  • 391 postów
  • Dołączył: 24-03-2009
  • Skąd: K-ce
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lutego 2010 - 18:14

Tak w sekwencji tez jest zamontowany parownik.
Wracajac do mojego tematu.
Ostatnio gaz zaczal piszczec i myslalem ze to juz przeglad kontrolny po tys. km a gosciu mi dzisiaj mowi ze wyskoczyl blad 5 i 6 cylinda :D

#35 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 lutego 2010 - 23:34

gosciu mi dzisiaj mowi ze wyskoczyl blad 5 i 6 cylinda


w tych V8 się czesto to zdarza... :razz: :smiech:
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#36 OFFLINE   trooliq

trooliq

    Omega po raz czwarty :)

  • 391 postów
  • Dołączył: 24-03-2009
  • Skąd: K-ce
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 lutego 2010 - 00:02

hehe :D tylko ze sie w pore nie zorientowalem ze mi gaz z tego powodu odcielo i jechalem na benzynce no az w koncu braklo....
Dzisiaj wymienilem przeplywke na oryginalna z Bosha taka jak ma byc.
Poprawa jest znaczna bo autko ladnie przyspiesza itd ale sonda dalej stoi w miejscu na biegu jalowym. Jutro odepne aku na noc moze to cos pomoze ?

#37 OFFLINE   krzyhoo9

krzyhoo9
  • 75 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Stara Kiszewa (k. Kościerzyny)

Napisany 27 lutego 2010 - 12:31

w tych silnikach odpięcie klemy od aku nic nie daje. weź spróbuj jeszcze od kogos sondę dla próby przełożyć i zobacz czy będzie jakaś poprawa

#38 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 lutego 2010 - 13:01

krzychoo9 - skad masz info ze w 2,0 8v odpiecie aku nic nie daje????
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#39 OFFLINE   krzyhoo9

krzyhoo9
  • 75 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Stara Kiszewa (k. Kościerzyny)

Napisany 27 lutego 2010 - 14:22

tak mi jeden mechanik mówił, że w 2.0 8V/16V zdjęcie klemy nie resetuje kompa

#40 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 lutego 2010 - 14:27

w 2.0 8V zresetujesz kompa przez odpięcie aku w 2.0 16V niestety nie

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p