Gaz II gen. - zmiana na sekwencje
#1 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 17:22
Dzisiaj kolejna wizyta u kolejnego gazownika. Faolwanie obrotow, wymiana przeplywki i sondy nic nie dala , spalanie 22l/100km, brak mocy
Diagnoza:
Gaz IIgen. nie nadaje sie do takich silnikow. Wytrzymuje rok gora dwa i zaczyna sie psuc.
Powiedzial ze bez sensu wymieniac po kolei czesci a efektu i tak nie bedzie. Ostatnio mial tez Ome i Vectre 2.0 te same objawy itd. i tylko zmiana instalacji pomogla.
Zaproponowal zalozenie sekwencji BRC za 1500zl. Wiadomo butla zostaje.
W sumie to jestem sklonny wydac tyle kasy, bo caly czas jakies problemy z gazem.
Co o tym sadzicie? Jezdzic dalej i szukac magikow, czy wydac te 1500zl i miec gwarancje na instalacje?
#2 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 17:28
1. II gen bardzo dobrze nadaje sie do tego silnika i niestety trafiles na gazowników partaczy
2. 1500 zł za przekladke na BRC to przyzwoita kwota i mysle, ze powinieneś to rozważyc.
ps. przekladka na coś innego niż BRC - np. KME, czy Stag będzie troche tansza a do tego będziesz mial większą dostępność serwisu.
#3 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 17:35
#4 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 17:36
Dwie różne rzeczy:
1. II gen bardzo dobrze nadaje sie do tego silnika i niestety trafiles na gazowników partaczy
2. 1500 zł za przekladke na BRC to przyzwoita kwota i mysle, ze powinieneś to rozważyc.
ps. przekladka na coś innego niż BRC - np. KME, czy Stag będzie troche tansza a do tego będziesz mial większą dostępność serwisu.
No to w mojej okolicy sa sami partacze bo bylem u 2 i nic nie poradzili ( tylko regulacja- 2 dni spokoju i znowu to samo) no i ten byl 3 i powiedzial ze wymiana instalacji. Mam wlasna firme i nie mam czasu jezdzic po mechanikach i oddawac na kilka dni zeby stwierdzili co jest grane. Teraz 2 miesiace bede na delegacji i auto bedzie mi potrzebne.
Mi zalezy glownie na gwarancji ze jak cos sie bedzie dziac to mam zagwarantowane ze to naprawia.
Zapytam jeszcze ile kosztuje taka przeklada w jakims innym zakladzie.
#5 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 17:41
Mi zalezy glownie na gwarancji ze jak cos sie bedzie dziac to mam zagwarantowane ze to naprawia.
Powiem Ci tak ja mam gwarancje chyba na 2 lata lecz zakład który mi to zakładał został zamkniety i niestety brak kontaktu z ludzmi którzy prowadzili ten biznes na domiar złego nie dopilnowałem odbioru homologacji i szukaj wiatru w polu:(
#6 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 17:55
Tez mnie gazownik cały czas namawiam na sekwencję. 1500zł za stag400
#7 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 18:00
słuchajcie u mnie było identycznie tylko ze w 16V. falował, trzymał obroty na wysokości 2tys. słaby, zamulał, dławił się i strasznie palił. Kolejne regulacje nic nie dawały. Gazownik powiedział ze to wina reduktora. Kupiłem nowego lovato i... spalanie trochę mniejsze ale reszta bez zmian. aż w końcu odstawiłem auto do zwykłego mechaniora. Okazał się że było coś z przepustnicą i przepływomierz padły. teraz jest ok.
Tez mnie gazownik cały czas namawiam na sekwencję. 1500zł za stag400
U mnie przepustnica byla przekladana, silniczek krokowy i wszystko sprawne. Gazownik wszystko sprawdzal.
Przeplywomierz wymienilem na nowy, sonde tez i dalej nic
#8 OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 19:13
Pawlak Paweł Telążka
Piastowska 83
42-200 Częstochowa
Slyszal ktos moze o tym zakladzie?
W sobote oddaje. Mam nadzieje ze nie trafie na jakis partaczy i zrobia wszystko porzadnie
#9 OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 19:17
No i decyzja zapadla wybralem zaklad
ale co wymiana czy naprawa ??
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#10 OFFLINE
#11 OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 22:20
ale co wymiana czy naprawa ??
Sory za niejasne okreslenie sprawy :pokoj:
Oczywiscie chodzi o zmiane na sekwencje
Robie miesiecznie przebiegi 3-4 tys. km glownie w trasie.
Wyczytalem ze przy sekwencji nie odczuwalny jest spadek mocy i spalanie teoretycznie jak na benzynie?
U mnie jak wszystko gralo na samym poczatku jak kupilem autko to palilo 12l w jezdzie mieszanej.
Mam nadzieje ze dobrze zrobie i skoncza sie wszystkie problemy
A jeszcze takie pytanko:
Czy ta stara instalacje mozna jeszcze sprzedac czy nadaje sie juz tylko do wyrzucenia?
Znajomy sie pytal bo chce z w Ibizie 1.0 zalozyc i moze by podeszla
#12 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 13:19
Czy ta stara instalacje mozna jeszcze sprzedac czy nadaje sie juz tylko do wyrzucenia?
wszystko można sprzedać
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#13 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 19:53
Jutro odbior Omy i zobaczymy czy wszystko juz bedzie ok. Oby:)
#14 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 17:41
Powiem Ci tak ja mam gwarancje chyba na 2 lata lecz zakład który mi to zakładał został zamkniety i niestety brak kontaktu z ludzmi którzy prowadzili ten biznes na domiar złego nie dopilnowałem odbioru homologacji i szukaj wiatru w polu:(
Czy chodzi o gazowników, którzy miescili się w gorzowie na ul. Mickiewicza? Jezeli tak to tem zakład został przeniesiony na ul. Poznanską
#15 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 19:55
Niestety problem nadal jest :confused:
Rece opadaja... :pokoj:
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 07:07
- czasami jak dojezdzam do skrzyzowania i zdejmuje noge z gazu auto zaczyna swirowac i obroty skacza 500-1000 i czasami auto gasnie. Najgorzej na zakretach bo wtedy nie ma wspomagania
- auto jest zamulone, zarowno na PB jak i na LPG
Jedyne co sie poprawilo to spalanie. Mieszcze sie w 13-14l w jezdzie mieszanej a nie tak jak przed zmiana 22l/100km
Sprawdzilem dolot denaturatem i zadnej poprawy.
Psiknalem samostartem w dolot sonda bez reakcji a za drugim razem auto zgaslo.
Podlaczylem kompa i przejechalem kilkanascie km i zauwazylem ze jak jade do 2500tys obr to sonda stoi w miejscu (20mv) Jak wcisne wiecej gazu to zaczyna falowac ale nie regularnie.
Mieszanka ktora caly czas podaje to bogata
Odma czysta podcisnienia dobrze podlaczone.
Nie wiem co jeszcze sprawdzic :pokoj: albo oddac je do mechanika czy cos?
Na starej sondzie tez tak bylo (stala w miejscu) kupilem uzywke i zero poprawy. Przeplywka byla zmieniana na nowa, po odlaczeniu jest reakcja silnika.
Rozrzad dobrze ustawiony. Kable i swiece nie dawno byly zmieniane(po raz drugi i zadnych efektow)
Wszystko zaczelo sie od remontu silnika: uszczelka pod glowica, pod pokrywa, pierscienie, panewki.
Na kompie wyskakuje blad 38,44 :pokoj::confused:
#18 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 15:53
#19 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 17:38
Tak jak mowilem przelecialem calz dolot szmata z denaturatem i zadnych efektow wiec nie wiem. Moze sonda... ?
#20 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 18:07
i 2 generacja zawsze osłabi auto na benzynce, poprostu zwężki robią swoje