nie ma prawa dymic jak w skrzyni jest za duzo oleju - mechanik bajki opowiada.Więdz tak
Jednak było dolane za dużo oleju taką diagnoze postawił mechanik i dlatego tak dymiła a co do samej skrzyni to nie wiem jakim cudem nagle zgineły biegi oprucz 1-2 ale wymieniłem na inną używaną i jest ok dalej śmiga jak dawniej
zdjęcia skrzyni biegów - gdzie wlew oleju ?
#21 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2011 - 13:51
#22 OFFLINE
Napisany 13 października 2013 - 17:22
Czy znajdę gdzieś na forum opis zmiany uszczelki w dużej misce.
"Fachowcy" robili mi to już dwa razy obok innych prac i wszystko jest chyba ok ale ciągle kapie olej i moczy się miska wokół uszczelki (na szczęście nie dużo wiec jeżdżę)
Nie wiem czy nie zdecyduję się zrobić tego samemu ale nie mam pojęcia jak postąpić po kolei aby nie zepsuć skrzynki. W dodatku nie mam kanału ani podnośnika więc w ogóle nie wiem czy da się to zrobić.
Czytałem o małej misce ale u mnie cieknie duża.
Jeśli ktoś może dać instrukcję z góry dzięki - a może jest tylko nie potrafię znaleźć.
#23 OFFLINE
Napisany 13 października 2013 - 17:34
#24 OFFLINE
Napisany 13 października 2013 - 17:41
"Fachowcy" robili mi to już dwa razy
zgaduje, że mocno dokręcają
Jeśli ktoś może dać instrukcję z góry dzięki
Jakiej instrukcji oczekujesz?? Jak masz nową uszczelkę, to układasz ją starannie żeby się nigdzie nie pozaginała, wjeżdżasz z miską i przykecasz śruby zgodnie ze wszelkimi zasadami składania takich puzzli
#25 OFFLINE
Napisany 13 października 2013 - 19:23
Przepraszam że się wtrącam
Czy znajdę gdzieś na forum opis zmiany uszczelki w dużej misce.
"Fachowcy" robili mi to już dwa razy obok innych prac i wszystko jest chyba ok ale ciągle kapie olej i moczy się miska wokół uszczelki (na szczęście nie dużo wiec jeżdżę)
Nie wiem czy nie zdecyduję się zrobić tego samemu ale nie mam pojęcia jak postąpić po kolei aby nie zepsuć skrzynki. W dodatku nie mam kanału ani podnośnika więc w ogóle nie wiem czy da się to zrobić.
Czytałem o małej misce ale u mnie cieknie duża.
Jeśli ktoś może dać instrukcję z góry dzięki - a może jest tylko nie potrafię znaleźć.
miałem podobny problem z mokrą miską i okazało się,że to nie uszczelka tylko wtyczka nad nią puszczała.
#26 OFFLINE
Napisany 14 października 2013 - 07:54
Pytałem o całość ze względu na skrzynię.
Uszczelka raczej nie wymaga wielkiej wiedzy (tak sądzę)
Nie wiem tylko jak potem uzupełnić skrzynkę (na ciepło, zimno itp.)
Czy wlać ten olej który był (niedawno zmieniałem )
Podobno powinno ją się odpowietrzyć (tak czytałem na forum) ale nie wiem jak.
Jeśli możecie proszę o odpowiedź.
Nie wiem też z jaką siłą dokręcać śruby kluczem dynamometrycznym i w jakiej dokładnie kolejności - sądzę że na zasadzie jak koło ale może jest jakaś specyficzna metoda.
Nie chcę marudzić bo sprawa jest prosta ale wolę sprawdzić u tych , którzy może to robili.
pozdrawiam i dzięki
#27 OFFLINE
Napisany 14 października 2013 - 09:18
Patrząc od przodu z lewej strony pod altkiem jest owa wtyczka.Tzn jaka wtyczka? Czy chodzi o śrubę wlewową oleju czy też wtyczkę z jakimś czujnikiem?
sorry pomyłka
#28 OFFLINE
Napisany 14 października 2013 - 15:58
o tą wtyczkę.Nad miska jest:Tzn jaka wtyczka?
[ATTACH]24629[/ATTACH]
#29 OFFLINE
Napisany 15 października 2013 - 15:53
#30 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2013 - 22:44
leje się jakby z tego miejsca na łączniu z silnikiem tyle że jakby od góry z lewej strony
jest to bankowo olej ze skrzyni, widać że czerwonka
koło zamachowe suche, tak samo konwerter, zerkałem przez te otwory zaślepione gumą
http://fotoo.pl//out...3554179315.jpeg
#31 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2013 - 01:07
#32 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2013 - 15:43
za zimno teraz na grzebanie .....