Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Szarpanie silnikiem ... 2.5 TD


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
227 odpowiedzi na ten temat

#221 OFFLINE   kasiak

kasiak
  • 5 postów
  • Dołączył: 18-12-2011
  • Skąd: Zator

Napisany 03 września 2014 - 22:29

Wszystko fajnie, smiesnie ale jezdzic sie tak nie da. czy pompa wtryskowa ma cos wspolnego z ta kierownica? ;) bo mi zaden pomysl juz nie przychodzi co zrobić z tym fantem... No chyba ze pompa od wspomagania bo z niej cos kapie..

#222 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 września 2014 - 15:16

szukałbym problemu w pompie wspomagania ;)

 


 


 


#223 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 września 2014 - 16:57

Może być pompa ale szybciej by pasek zerwała niż blokowała do takiego stopnia silnik

#224 OFFLINE   kasiak

kasiak
  • 5 postów
  • Dołączył: 18-12-2011
  • Skąd: Zator

Napisany 04 września 2014 - 22:43

Bo to wyglada to typowo jak by nastawnik padl, no ale co ma pompa wtryskowa do kierownicy, chyba ze cos moze byc z elektryka pomieszane i trzeba szukac na oslep, juz nie jeden mechanik sie wylozyl na tym problemie...

#225 OFFLINE   pandeivek

pandeivek
  • 3 postów
  • Dołączył: 17-12-2013
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 września 2014 - 19:07

Witam wszystkich serdecznie.Problem z omą taki że jak zimna to wszystko ok jak sie zagrzeje to zaczyna bujać silnikiem,pali ciepła czy zimna od kopa, nastawnik czyściłem pól roku temu i dziś(myślałem ze pomoże), dawka na 0.9 na midzie ale nawet jak ustawie inną nie ważne w którą stronę zmienia się tylko tak jakby charakterystyka pracy silnika szatkuje albo nie szatkuje natomiast buja cały czas.podczas jazdy problemu nie ma. tylko podczas postoju i tylko na ciepłym.Błędów na spinacz nie ma.Z góry dziekuje za pomoc

jeszcze taki motyw występuje że jak włącze wszystkie swiatla wentylatory i lusterka podgrz, to bujanie sie uspokaja,podobnie jak zapne bieg i na ręcznym popuszczam sprzegło jak dostanie obciążenia to chodzi równo....dwumasa?

#226 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 15 września 2014 - 18:28

jeszcze taki motyw występuje że jak włącze wszystkie swiatla wentylatory i lusterka podgrz, to bujanie sie uspokaja,podobnie jak zapne bieg i na ręcznym popuszczam sprzegło jak dostanie obciążenia to chodzi równo....dwumasa?


Przerabiałem ten temat w mojej poprzedniej omedze, nie odpowiednie końcówki wtrysków, jeżeli wtryski były robione to ktoś założył złe końcówki, a jeśli nie były robione to pewnie już na nie czas. Może być też wina nastawnika, z takim problemem też się spotkałem, i żadne czyszczenie nie pomagało, tylko wymiana na drugi sprawny.

#227 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 września 2014 - 18:42

A poduszki silnika oglądał?

#228 OFFLINE   pandeivek

pandeivek
  • 3 postów
  • Dołączył: 17-12-2013
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 16 września 2014 - 00:43

Poduszki wyeliminowalem bo jak zimny to nie buja ale na wszelki wypadek sprawdze. Raczej przy wtryskach nie bylo grzebane, moze faktycznie przyszedl ich koniec.wogole dziwna sprawa bo jedzila rok bez problemu a nagle ciach...
Zamówiłem nowy nastawnik zobaczymy co będzie.

Nastawnik zmieniony,jest lepiej ale dalej coś mu brakuje, tak jakby zapominał czasem że ma 6 garów,zabuja sobie tak jakby wtrysk zgubił

Wymieniłem wtryski i jest git.Dziękuje za pomoc
Dodam że stary wtrysk sterujacy jak byl zimny mial cos okolo 94ohm a jak sie zagrzał to juz 123 :)