Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

350 KM z 3.0V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   DoseMV6

DoseMV6
  • 55 postów
  • Dołączył: 01-10-2006
  • Skąd: Lublin

Napisany 22 lutego 2007 - 20:20

własnie ogladam w tvn turbo program o gosciu z poznania (mielcarek-tuning), ktory wstawił oplowska V6stke do astry i niezle ja ztuningował. Wyszło mu 350 KM a ma apetyt na więcej.
Ciekawie było patrzeć na "swój" silniczek:)


MAM PROŚBĘ: zagłosujcie (dobrze:) na mój konkursowy tekst na onecie. Każdy,kto ma maila na onecie (albo jego kobita) może mi klepnąć dobrą notę i pomóc wygrać. Pomożecie?

#2 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 lutego 2007 - 20:30

tez ogladałem ogien i dym hehe

#3 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 lutego 2007 - 21:05

Swap super ale ten zewnętrzny dizajn :zolta_kartka:

#4 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 lutego 2007 - 21:08

ale ten zewnętrzny dizajn


ten samochod nie jest po to zeby sie podobal :razz:

#5 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 lutego 2007 - 21:15

To ja wolę żeby był ładny i miał te 211 KM :D

#6 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 lutego 2007 - 23:13

Kurde, za dużego kaca miałem w niedzielę, żeby o tym pisać.
To co to autko wyczynia to się nie da opisać ;)

Jak myślicie? Da radę jeszcze ze 100 koni wyciągnąć?

#7 OFFLINE   ArturS

ArturS
  • 58 postów
  • Dołączył: 04-01-2007
  • Skąd: Zabrze

Napisany 22 lutego 2007 - 23:20

Jasssne że da rade :mrgreen:

#8 OFFLINE   uukasz

uukasz

    AKTUALNIE BRAK OMESZKI

  • 271 postów
  • Dołączył: 03-08-2006
  • Skąd: radom

Napisany 22 lutego 2007 - 23:53

u raczej ciezko ja mu daje jeszcze z 50 i to tez ciezko :bad:

#9 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2007 - 08:13

350 z 3ll pojemności, realne jest 150KM z 1 litra, więc może i daradę wykręcić 450KM, ale baaardzo w to wątpię


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#10 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2007 - 10:20

350 z 3ll pojemności, realne jest 150KM z 1 litra, więc może i daradę wykręcić 450KM, ale baaardzo w to wątpię


pytanie pomocnicze - jaką moc osiągają bolidy F1 z 1,5 litrowego silnika? :D
pytanie pomocnicze nr 2 - jaką moc osiągają bolidy F1 z 3 litrowego silnika wolnossącego ? :D

ps. ok, ok ... technika, technologia, pieniądze ... ale powiem tak. Założe sie, ze 70-80 % osiągów F1 da sie uzyskać w warsztatach typu Mielcarek, czy Geko-motors. Później, gdy sie ucina już setki, albo tysięczne sekundy na torze - wtedy w gre wchodzą potężne pieniądze i kosmiczne technologiel.

ps. no chyba, ze mówimy o silnikach wolnossacych - to ja przepraszam, bo ja myśle o kompresorze (tudzież superchargerze, który świetnie by sie montowało w silniku V6 ... a jak pięknie mógłby wystawać nad maske ... ehhhh)

#11 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2007 - 12:16

Założe sie, ze 70-80 % osiągów F1


oho ho, odważna teza :)

z kompresorem, nie da rady osiągnąć 450KM, musiałby założyć 2 turbosprężarki
na kompresorze masz duże straty mocy, tzn. sam kompresor zabiera do 45% mocy wyjściowej


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#12 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 lutego 2007 - 12:19

Do V6 tylko biturbo < 2 sprezarki > !? chyba ze sie myle???
Pozdro

#13 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2007 - 12:22

Założe sie, ze 70-80 % osiągów F1


oho ho, odważna teza :)

z kompresorem, nie da rady osiągnąć 450KM, musiałby założyć 2 turbosprężarki
na kompresorze masz duże straty mocy, tzn. sam kompresor zabiera do 45% mocy wyjściowej


weź taką celice 1200KM - warta OIDP 100tys w tej chwli :)

ps. wiecie co to supercharger ?
Tak jak pisałem - pięknie by sie wkomponował miast naszego duala, a jeszcze piękniej wygladał by nad pokrywą silnika i dawał mocy.
Problem nie w samym zrobieniu koników a w zrobieniu silnika tak, zeby to wytrzymał.
Nie sądze jednak, zeby był to jakiś super ekstra drogi problem (oczywiście nie mówie tu o nakładach rzędu kilku tysięcu, a kilkudziesięciu kPLN)

#14 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2007 - 12:23

Do V6 tylko biturbo < 2 sprezarki > !? chyba ze sie myle???
Pozdro


no przecież napisałem musiałby założyć 2 turbosprężarki

najlepiej turbiny ze zmienną geometrią, bo mają lepszą sprawność


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#15 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 lutego 2007 - 12:27

Ok- zle odczytalem twojego posta odnosnie tych turbin :oops:
Sorki zwracam honor :mrgreen:

#16 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2007 - 12:53

cita, popraw mnie jeśli się mylę, czy to nie jest najzwyklejszy na świecie kompresor mechaniczny + chłodnica powietrza, tzw. intercooler

jakbym miał kaskę, to zainwestowałbym w Rotrexa http://www.tomson.co...P_20232243.html

ewentualnie jakiś kompresor elektryczny, ale one mają niższą sprawnoś, na plus, nie ma turbo dziury


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#17 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lutego 2007 - 13:04

cita, popraw mnie jeśli się mylę, czy to nie jest najzwyklejszy na świecie kompresor mechaniczny + chłodnica powietrza, tzw. intercooler

jakbym miał kaskę, to zainwestowałbym w Rotrexa http://www.tomson.co...P_20232243.html

ewentualnie jakiś kompresor elektryczny, ale one mają niższą sprawnoś, na plus, nie ma turbo dziury


to jest zwykły kompresor, tylko gigantycznych rozmiarów i połączony* z dolotem i przepiustnicami. Czyli w naszym przypadku montaż na naszym V6 polegałby na zamianie duala z całym dolotem na to coś.
Takie coś jest wielkości silnika od kaszlaka :D

ps. Te elektryczne turbinki to kiszka.

(*) połączony - tzn w całości. To jest jeden element m(w jednej obudowie). Sprężarka(ki), dolot, przepustnice...

#18 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 17 marca 2007 - 01:30

Anglicy to dziwny narod ale maja lepsze pomysly gdzie wsadzic v-ke :mrgreen:
http://www.corsaspor...ArDy&carid=1293

pomijajac wyglad zewnetrzny (ponizej krytyki, pierwsze miejsce w wiejskim tuningu) to od strony napedu to mistrzostwo to wkomponowac w tak male auto

u niemcow tez nie jest zle :twisted: (zrodlo http://www.opel-prob...90&page=1&pp=40) a dla tych co nie chca czytac to:

http://www.e-b-tunin...os/im stand.mpg

http://www.e-b-tunin......s 200sx1.mpg

http://www.e-b-tunin......s 200sx2.mpg

http://www.e-b-tuning.de/

W Poznaniu ponoc jezdzi omega mv6 biturbo 400km

#19 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 marca 2007 - 08:37

Anglicy to dziwny narod ale maja lepsze pomysly gdzie wsadzic v-ke :mrgreen: http://www.corsaspor...ArDy&carid=1293

ja podziwiam tego kolesia. ale trzeba przyznać, że pomysł oryginalny :smile:

#20 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 marca 2007 - 09:43

na Calibra-team jest Cali z 3.0 V6 biturbo, ale jest niezmierzona .... nie ma na nią hamowni :D


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill