[OB & OBFL] Skrzynia automatyczna Omega 2.5 td 97 rok problem !!!
#1 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2006 - 22:41
Skrzynie zdemontowałem , została rozebrana , wymieniłem tarczki bo były spalone , szczegolnie tarczka kosza sprzęgła overrun i dwa separatory , zostaly sprawdzone wszystkie siłowniki ( zadnych uszkodzen) przeglądnełem wszystkie tuleje i panewki te z twozya sztucznego , sprawdziłem elektrozawory ( kazdy podpinałem pod 12v ) i wszystkie pracowały , sprawdziłem pompe olejowa (oczewiscie tylko wzrokowo) wyglada ok ,zdemontowałem i wyczysciłem styki w selekcjonerze ( chyba tak sie to nazywa ), wymieniłem filtr oleju + nowy olej , po zmontowaniu szkrzyni i zamontowaniu w aucie objawy sa takie jak opisałem wczesniej , mam pytanie , czy moge przeprowadzic diagnoze skrzyni ( odczytac domowa metoda kody błedow ) na przyklad w fordzie probe moglem tak zrobic łaczac dwa piny w kostce diagnosycznej , najbardziej mnie dziwi ze po włoczeniu przycisku do jazdy zimowej albo po wypieciu sterownika skrzyni ! auto zaczyna reagowac gdy dzwignia jest w pozycji ,,D" wsteczny działa zawsze prawidłowo i bez poslizgu
Pomocy
#2 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2006 - 22:51
#3 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2006 - 23:39
#4 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2006 - 23:42
czyli tryb awaryjny , i co wtedy tez masz zerwoy naped do przodu? czy z poslizgiem?...., gdy komputer jest wypiety a auto uruchomione i w tej sytuacji podepne ponownie komputer to pojawia sie komenda getribe program ale tylko w tej sytuacji
#5 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2006 - 23:44
Zreszta skrzynie automaty nie sa drogie - okolo 400zł i masz skrzynie
#6 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2006 - 23:47
( odczytac domowa metoda kody błedow )
możesz, tylko w złączu diagnostycznym masz inne piny, robisz podobnie jak w diagnostyce silnika tylko że w tym wypadku będzie Ci łypać kontrolka skrzyni.. które to piny... nie wiem bo kuźwa nie miałem z tym styczności, wiem jakie w omedze A idą piny ale w B nie, także google za przewodnika... ale da się na pewno
#7 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2006 - 23:52
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2006 - 18:43
tzn skrzynia ciekla a jechac bylo trzeba i w miedzy czasie dolewac olej i tak po 500km zostala jedynka (obojetnie czy 1,2,3 czy d) i wsteczny, teraz uzupelniony olej, podpiete pod kompa itp i d*pa - skrzynia juz dostala, naprawiac nie ma zbytnio sensu bo taniej i szybciej wyjdzie jakas uzywke kupic
#10 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2006 - 19:06
Pozdrawiam
#11 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2006 - 21:05
#12 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2006 - 23:33
#13 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2006 - 23:43
#14 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2006 - 00:43
#15 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2006 - 18:04
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2006 - 20:13
#18 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2006 - 17:47
#19 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2006 - 20:52
#20 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2006 - 21:07