mróz i złe odpalanie
#21 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 09:24
ps. Ja ma 3 letni akumulator Centra Futura+ 76ah
Sąsiad nówkę z marketu jakiś GigaWatt 75ah
Więc ważne też jest jakiej firmy akumulator się posiada i w jakim stanie jest rozrusznik.
#22 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 10:25
#23 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 10:30
Wczoraj przy -18 nie było takiego problemu...
#24 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 10:36
W drugiej omedze z tdesem - zamontowalem slynny sterownik pompy wtryskowej kupiony na allegro za 100zl i problem z odpalaniem zniknal i na cieplym i na zimnym, a jako ze ta druga omesie z tds jeszcze posiadam, wczoraj chcial zobaczyc czy odpali i bez problemu. Proponuje zaopatrzenie sie w ten sterownik w tds. nie drogo a naprawde pomaga.
#25 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 10:37
Nie lepiej zregenerować nastawnik? Własnymi siłami to 80 zł... A takie "sterowniki" to grzebanie patyczkiem w gówienku...W drugiej omedze z tdesem - zamontowalem slynny sterownik pompy wtryskowej kupiony na allegro za 100zl i problem z odpalaniem zniknal i na cieplym i na zimnym, a jako ze ta druga omesie z tds jeszcze posiadam, wczoraj chcial zobaczyc czy odpali i bez problemu. Proponuje zaopatrzenie sie w ten sterownik w tds. nie drogo a naprawde pomaga.
#26 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 10:40
pozdro
#27 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 10:43
#28 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 10:47
#29 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 10:48
pozdro
#30 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 10:53
#31 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 11:10
Jacek004 - silniki na common railu odpalaja duzo lepiej zima niz na silniki na pompach. Jak widzisz wiekszosc uzytkownikow tds's ma problem. Moja 2.5 DTI obecnie tez odpala bez problemu na dotyk, nawet przy -20.
W drugiej omedze z tdesem - zamontowalem slynny sterownik pompy wtryskowej kupiony na allegro za 100zl i problem z odpalaniem zniknal i na cieplym i na zimnym, a jako ze ta druga omesie z tds jeszcze posiadam, wczoraj chcial zobaczyc czy odpali i bez problemu. Proponuje zaopatrzenie sie w ten sterownik w tds. nie drogo a naprawde pomaga.
Tylko że ja nie mam CR. ( CR jest tylko w 2.5dti ).
2.2dti jest też na zwykłej pompie i wtryskach.
#32 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 13:18
#33 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 14:03
#34 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 14:25
#35 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 14:27
#36 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 14:46
RalfikU : tak jak napisal Wicek taki objaw to wlasnie wina paliwa, wytracona parafina jako ciale stale blokuje filtr paliwa/ wezyki paliwa/ pompe itp... auto odpali bo ma troche paliwa i potem jak pompa pompuje juz na chodzacym silniku to robi sie problem bo sa zatory i silnik gasnie.
jak już go odpalę to on mi nie gaśnie sam go gaszę po 2 minutach chodzenia żeby sprawdzić jak odpali za drugim razem i odpala na dotyk a co do paliwa to dolewam takiego specyfiku do -40
#37 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 15:07
w 2.2DTI (Y22DTR) kolega miał podobny problem. Wina leżała po stronie przepływki.Ja mam podobny problem. W 20-sto stopniowy mróz pali mi dobrze ale po ok minutce gasnie i pózniej musze troche pokręcić aż zapali. Tak ze trzy podejścia i już nie gaśnie. Czy paliwo kiepskie mam czy ma ktoś jakieś inne pomysły???
#38 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 16:37
#39 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 17:04
#40 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 17:24