Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Poprawne ustawienie Stag300 - mapa wtrysków Stag 300


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
57 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 kwietnia 2014 - 07:46

Cisnienie w dol na 1bar i dysze na 2.3. Dopiero wtedy bedzie mozna cos dumac.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#42 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 05 kwietnia 2014 - 08:54

A jakie kolega ma wtryski, od tego zacznijmy ;)




 


#43 OFFLINE   manyVU

manyVU
  • 228 postów
  • Dołączył: 17-01-2012
  • Skąd: Strzelce Kraj.

Napisany 05 kwietnia 2014 - 08:55

sory bo może głupie pytanie ale gdzie to się przestawia?? wczoraj pierwszy raz odpaliłem program ACGasSynchro i nie bardzo go ogarniam gdzie co się robi :/
wtryski AC-W01

#44 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 05 kwietnia 2014 - 09:07

Dla tych wtrysków ustaw ciśnienie reduktora 1.1 dysza 2.2 na początek, zrób autokalibarcje i sprawdź gdzie się ustawi mnożnik :) Stawiam że 2.2 może być za mało jednak te wtryski są kapryśne :D




 


#45 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 kwietnia 2014 - 09:26

sory bo może głupie pytanie ale gdzie to się przestawia?? wczoraj pierwszy raz odpaliłem program ACGasSynchro i nie bardzo go ogarniam gdzie co się robi :/
wtryski AC-W01


Na reduktorze masz srube regulacyjna. Odpalasz auto na lpg i krecisz az ustawisz cisnienie reduktora.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#46 OFFLINE   manyVU

manyVU
  • 228 postów
  • Dołączył: 17-01-2012
  • Skąd: Strzelce Kraj.

Napisany 05 kwietnia 2014 - 09:35

Na reduktorze masz srube regulacyjna. Odpalasz auto na lpg i krecisz az ustawisz cisnienie reduktora.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2


czyli w Moim przypadku muszę lekko dokręcić tą śrubę ( żeby zmniejszyć ciśnienie )?
czy podczas kręcenia mam mieć włączony program AC i tam będą widoczne zmiany?
i co z tymi dyszami? to się też gdzieś ustawia czy chodzi o rozmiar dysz ( 2,2 mm ) ??

#47 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 05 kwietnia 2014 - 09:44

Stawiam że 2.2 może być za mało jednak te wtryski są kapryśne

Czemu kapryśne? Oprócz tego, że potrafią po rozruszaniu zrobić się trochę to trzymają parametry spoko.

czy podczas kręcenia mam mieć włączony program AC i tam będą widoczne zmiany?

Silnik odpalony, na lpg. Patrzysz w programie jakie jest ciśnienie i kręcisz śrubą, aby uzyskać odpowiednie ciśnienie.

i co z tymi dyszami? to się też gdzieś ustawia czy chodzi o rozmiar dysz ( 2,2 mm )

Końcówki wtrysków rozwiercasz na zadany rozmiar.

#48 OFFLINE   manyVU

manyVU
  • 228 postów
  • Dołączył: 17-01-2012
  • Skąd: Strzelce Kraj.

Napisany 05 kwietnia 2014 - 10:27

Czemu kapryśne? Oprócz tego, że potrafią po rozruszaniu zrobić się trochę to trzymają parametry spoko.

Silnik odpalony, na lpg. Patrzysz w programie jakie jest ciśnienie i kręcisz śrubą, aby uzyskać odpowiednie ciśnienie.

Końcówki wtrysków rozwiercasz na zadany rozmiar.


UUU rozwiercanie trochę Mnie przeraża bo znając życie coś spi......le i to będzie tyle :)
a czy samo zmniejszenie ciśnienia coś pomoże? bynajmniej na razie? czy lepiej zostawić tak jak jest?

#49 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 kwietnia 2014 - 10:37

UUU rozwiercanie trochę Mnie przeraża bo znając życie coś spi......le i to będzie tyle :)
a czy samo zmniejszenie ciśnienia coś pomoże? bynajmniej na razie? czy lepiej zostawić tak jak jest?


Zacznij od samego cisnienia i zrob autokalibracje. Potem pokaz co wyszlo.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#50 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 05 kwietnia 2014 - 11:08

Zacznij od samego cisnienia i zrob autokalibracje. Potem pokaz co wyszlo.

A ja bym nie opuszczał, bez zmiany dysz. Czasy benzynowe dość długie, nie będzie zapasu dla wtrysku gazu, jeśli mnożnik wyjdzie wyższy.

#51 OFFLINE   manyVU

manyVU
  • 228 postów
  • Dołączył: 17-01-2012
  • Skąd: Strzelce Kraj.

Napisany 05 kwietnia 2014 - 23:09

panowie ta śruba do zmiany ciśnienia to jest ta duża przy reduktorze ? bo innej tam nie znalazłem :/
i dzisiaj jak robiłem kalibracje to mi pokazało komunikat że mam nie podłączone sondy, czy brak ich podłączenia ma jakiś wpływ na regulacje?
i jeszcze jedno bo pokazał mi się też komunikat że jest dostępna aktualizacja sterownika, aktualizować czy nie?

#52 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 06 kwietnia 2014 - 05:37

panowie ta śruba do zmiany ciśnienia to jest ta duża przy reduktorze ? bo innej tam nie znalazłem :/

jaki masz reduktor - firma? śruba umieszczona jest centralnie w reduktorze jak na niego spojrzysz z boku, jest na imbusa 4, z reguły.

komunikat że mam nie podłączone sondy, czy brak ich podłączenia ma jakiś wpływ na regulacje?

nie muszą być podłączone, a jak są to po prostu ułatwiają kalibrację

komunikat że jest dostępna aktualizacja sterownika, aktualizować czy nie?

aktualizuj

#53 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 06 kwietnia 2014 - 11:41

jeśli tylko zmniejszysz ciśnienie i nie rozwiercisz dyszy to będzie jeszcze gorzej bo mnożnik wyjdzie jeszcze wyżej :) Jak już będziesz robił to tylko komplet :)




 


#54 OFFLINE   manyVU

manyVU
  • 228 postów
  • Dołączył: 17-01-2012
  • Skąd: Strzelce Kraj.

Napisany 25 czerwca 2014 - 12:26

pojawił się u Mnie problem z pracą silnika na gazie a mianowicie jak jest w miarę chłodno i silnik nie jest jeszcze konkretnie zagrzany to auto jedzie w miarę ok ale jak tylko zrobi się gorąco na dworze albo temp. silnika dochodzi do 90 auto zaczyna wariować uczucie takie jak by gubił iskrę i po chwili wszystko wraca do normy. na wolnych obrotach też widać i czuć takie przeskoki.
Ma ktoś może pomysł gdzie zaczynać szperać?? świece wymienione jakiś tydzień temu.
na benzynie pracuje idealnie

#55 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 czerwca 2014 - 18:16

pojawił się u Mnie problem z pracą silnika na gazie a mianowicie jak jest w miarę chłodno i silnik nie jest jeszcze konkretnie zagrzany to auto jedzie w miarę ok ale jak tylko zrobi się gorąco na dworze albo temp. silnika dochodzi do 90 auto zaczyna wariować uczucie takie jak by gubił iskrę i po chwili wszystko wraca do normy. na wolnych obrotach też widać i czuć takie przeskoki.
Ma ktoś może pomysł gdzie zaczynać szperać?? świece wymienione jakiś tydzień temu.
na benzynie pracuje idealnie


Dalej masz te małe dysze i kosmiczne ciśnienie ??? Korekta po temperaturze pewnie będzie potrzebna jeżeli nie jest zrobiona .Wtryskiwacze masz dobre wybrane w programie zgodnie z tym jakie maz zainstalowane.?

#56 OFFLINE   rus1

rus1
  • 56 postów
  • Dołączył: 08-03-2013
  • Skąd: Kostrzyn nad Odrą

Napisany 25 czerwca 2014 - 21:43

Mogę się wtrącić?
Podłączyłem sondy do staga i w sumie jeździ dobrze, nawet mało pali :D Pytanie- "ustaw próg mieszanki" (czy jakoś tak) co tam ustawić? Dałem coś w okolicy napięć jakie sondy pokazują na benzynie, ale nie wiem czy tak ma być...

#57 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 czerwca 2014 - 21:51

Mogę się wtrącić?
Podłączyłem sondy do staga i w sumie jeździ dobrze, nawet mało pali :D Pytanie- "ustaw próg mieszanki" (czy jakoś tak) co tam ustawić? Dałem coś w okolicy napięć jakie sondy pokazują na benzynie, ale nie wiem czy tak ma być...


Próg ubogiej mieszanki ,,,,zwykle 0,4V powinna być połowa zakresu w jakim pracuje sonda ,,,niżej będzie ubogo

#58 OFFLINE   rus1

rus1
  • 56 postów
  • Dołączył: 08-03-2013
  • Skąd: Kostrzyn nad Odrą

Napisany 26 czerwca 2014 - 22:15

Dzięki Ci bardzo !