Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Sportowy kolektor wydechowy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 22 maja 2010 - 17:03

może hamownia

'
Najlepiej by było przed i po zamontowaniu ;)

#22 OFFLINE   Suchy

Suchy
  • 91 postów
  • Dołączył: 31-08-2006
  • Skąd: Ostrołęka

Napisany 22 maja 2010 - 22:53

Najlepiej by było przed i po zamontowaniu


Wiem że tak najlepiej by było ale niestety brak czasu:( (praca).

Cześć. Powiedz z jakich rur to zrobiłeś (jaka średnica, rodzaj) i jak zmiany w brzmieniu układu wydechowego? Jaki jest koszt materiału takiego kolektora? Może szwagier wyspawał by drugi mam flanszę do swojego silnika ale nie znalazłem chętnego aby złożył całość do kupy.

Z pozdrawiam
Marek


Rurki są od 42mm do 60mm kwasówka polerowana. Praca nad kolektorem to cały dzień spawania i docinania. Co do ceny to nie liczyłem. Na temat spawania drugiego muszę pogadać ze szwagrem czy znajdzie czas:D.

#23 OFFLINE   mar141078

mar141078
  • 49 postów
  • Dołączył: 30-03-2008
  • Skąd: Olsztyn

Napisany 23 maja 2010 - 11:18

Wiem że tak najlepiej by było ale niestety brak czasu:( (praca).



Rurki są od 42mm do 60mm kwasówka polerowana. Praca nad kolektorem to cały dzień spawania i docinania. Co do ceny to nie liczyłem. Na temat spawania drugiego muszę pogadać ze szwagrem czy znajdzie czas:D.


Powiedz jeszcze jak charakterystyka silnika- czy czujesz jakąś zmianę? Bardziej chodzi mi o to czy kolektor nie zmienił nic na minus. Oczywiście zapytaj szwagra przy najbliższej okazji czy zrobi to jeszcze raz ;) Pierwszy egzemplarz jest zawsze najdroższy (nakład pracy i czasu). Jak opracuję technologię produkcja może ruszyć na większą skalę ;) a chętnych na tym forum nie zabraknie.

Z pozdrowieniami
Marek

#24 OFFLINE   Suchy

Suchy
  • 91 postów
  • Dołączył: 31-08-2006
  • Skąd: Ostrołęka

Napisany 24 maja 2010 - 10:40

Powiedz jeszcze jak charakterystyka silnika- czy czujesz jakąś zmianę? Bardziej chodzi mi o to czy kolektor nie zmienił nic na minus. Oczywiście zapytaj szwagra przy najbliższej okazji czy zrobi to jeszcze raz Pierwszy egzemplarz jest zawsze najdroższy (nakład pracy i czasu). Jak opracuję technologię produkcja może ruszyć na większą skalę a chętnych na tym forum nie zabraknie.



kolektor nie zmienił nic na minus moim zdaniem jest lepiej. Zbiera się bardziej z dołu i lepiej wkręca się na obroty. pomiar na g-techu który zrobiłem w sobotę od 0-60mil wyszło mi 9,18s:D nie miałem gdzie wykonać pomiaru na 400m. Wykonanie drugiego kolektora wiąże się z postawieniem auta na ok.3dni i spawanie go na aucie gdyż nie robiliśmy szablonu. Bardzo mało miejsca jest między skrzynią a karoserią

#25 OFFLINE   StaszekAlkatras

StaszekAlkatras
  • 1 postów
  • Dołączył: 12-12-2010

Napisany 07 czerwca 2011 - 22:58

szanowny koloego jesli jeszcze posiadasz taki kolektor u tego swojego fachowca to bym prosil o katakt