Światła dzienne i doświetlanie zakrętów ...
#61 OFFLINE
Napisany 04 września 2012 - 23:33
Znalazłem
#62 OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 01:04
No a tego typu lampy kozackie
Jak z montażem lamp B do Bfl?
http://lampy-sonar.p...ne-dayline.html
Chodziło Tobie o te lampy do omegi. Może jakoś i wyglądają. Ale wcale nie świecą, nie są zbyt dobrze spasowane a i schodzi lakier z klosza. Mam takie przerobione na biksenon z E60, wywaliłem jednego ringa i te szajsowate ledy między soczewką a dlugimi. Będę je sprzedawał i na montaż czeka ori ksenon Tak wolę, a kiedyś przerobie sobię na bi
Co do tego urządzonka obnizającego pobor mocy to fajna sprawa, pomijając legalizację na lampie Sam myślę o tym, bo ledy DRL średnio mi się widzą w omedze. Sporo aut widzę tak jeżdżących, od ori BWM, Audi czy nowych VW do montowanych w golfach, vectrach i starszych BMW. Zauważyłem, że świecenie na takim module świateł drogowych zawęża ich kąt świecenia (lewo-prawo).
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#63 OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 05:25
No a tego typu lampy kozackie
Jak z montażem lamp B do Bfl?
http://lampy-sonar.p...ne-dayline.html
Przeca to są lampy to vectry. Jak zapominasz włączać światła to zamontuj sobie przekaźnik do świateł skandynawskich i więcej już nie zapomnisz.
#64 OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 08:42
Miałem coś takiego na ori lampach i złe to nie było, nie oślepiało i było dobrze widoczne.
#65 OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 11:29
Tak te lampy do vectry szkoda że nie do omegi. Jak mam możliwość świecenia tylko długimi na 30% za ~65zł to po co skandynawski przekaźnik za tyle samo?
Pytałem się użytkowników którzy mają tak zrobione i miśki się nie czepiają niektórzy mają dodatkowo wyłącznik w aucie inni nie i jeżdżą i nikt się nie czepia
#66 OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 18:38
Ryzyko ryzykiem, żeby te DRL jeszcze gdzieś ładnie można było wpasować to ok, nie można tego zrobić na światła mijania poprzez xenony przy których ten moduł nie działa, nie wiem jak to wygląda jak ktoś ma zwykłe, pewnie wprawiony elektromechanik by to zrobił bo jest to podłączenie świateł / żarówek, niemniej jednak jest inna zasada świecenia mijania a drogowych. Nie mogę znaleźć obrazka gdzie było to wytłumaczone ale chodzi mniej więcej o to mijania świecą w dół by nie oślepiać w nocy, światła drogowe (długie) wiadomo oślepiają bo świecą prosto, światła dzienne świecą tak samo do przodu jednak w przepisach ich moc świetlna jest ustalona i nie oślepiają, dlatego też te 30% mocy długich mieści się w przepisach, tylko ta biedna homologacja
Znalazłem
Na ksenonach to nie działa tak jak piszesz.
Działa na żarówkach 55/60W, więc jak ktoś sobie załozył mocniejsze to musi przy montażu modułu wrócić do mocy nominalnej.
Na drogowych tak jak piszesz fajnie to świeci że "rzuca się w oczy" - miśkom też się rzuci i nie ma magicznego RL na kloszu:masakra:
To co napisałem o montażu na światłach mijania miało na celu ewentualnie nie zwracać uwagi w razie oglądania lub przejazdu patrolu, a na drogowych niestety zwróci uwagę
Rysunek widziałem już też kiedyś, ale dokładnie o to chodzi;)
to po co skandynawski przekaźnik za tyle samo?
A skandynawski to nie są mijania po odplaniu auta jako dzienne i tylne pozycje + tablica bez wskaźników tylko?
Nie opłaca się to i w sumie jak to jest to i miałbym to robić ( u mnie można opcomem ustawić) to wolę już normalnie na mijania jeździć.
Zaleta taka, że przekaźnika ani modułu nie muszę, ale w moim przypadku minusy są dwa i to zasadnicze:
1. nie wyłączę tego wyłącznikiem jak tego modułu na 30% - chyba że kupię moduł skandynawski, a więc wydatek,
2. zużycie prądu prawie takie samo z porównaniu z normalnym właczeniem świateł mijania (odpada mi kilka diód, którymi mam wskaźniki podświetlone).
Jak bym miał już te 60 zł wydać to bym raczej wolał to z 30% mocy;)
#67 OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 18:45
Na drogowych tak jak piszesz fajnie to świeci że "rzuca się w oczy" - miśkom też się rzuci i nie ma magicznego RL na kloszu
No ale jest się widocznym i to normalnie świeci. Na mijania to chyba nie będzie miało sensu.
#68 OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 18:59
No ale jest się widocznym i to normalnie świeci. Na mijania to chyba nie będzie miało sensu.
A to napewno jest się widocznym, nie twierdzę, że nie:D
#69 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2013 - 18:11
Bo w swojej klusce mam dzienne od 2 lat i padł mi moduł, otóż wchodzę do garażu po 2 dniowym postoju a one świecą.
Ma on 2 kable na aku, 2 do lamp, 1 do mijania aby po włączeniu ich dzienne zgasły.
A działa on na takiej zasadzie że jak zwiększy się prąd (ładowanie) to automatycznie same się zaświecają, a gdy zgaszę auto to i ładowania nie ma i po jakimś czasie gasły.
Więc gdzie tu szukać plusa?
#70 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2013 - 18:23
#71 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2018 - 16:57
Edytowany przez memberofhs, 09 sierpnia 2018 - 23:41.