Panowie, a ja Wam powiem 'w zaufaniu', że być może dostaniemy jedną sztukę do testowania, dzięki czemu znajdziemy najbardziej optymalnie miejsce montażu tego w omedze.. z rozmów z producentem, wiem że być może jeszcze w styczniu uda się wypuścić do sprzedaży moduł awaryjnego hamowania.. Co do samej dyskusji, która się tutaj toczy odnośnie długich to IMO prędzej policjant przyczepi się do świecących halogenów niż 'słabo' świecących długich.. odnośnie poziomowania HIDów to też nie jest taka oczywista sprawa, ale IMO nie każdy policjant zna szczegóły techniczne autopoziomowania i przecież w omedze może być tak jak np. w nowych fordach czy audi, czyli soczewka zostaje w takiej pozycji jak został zatrzymany samochód i włączenie zapłonu nie powoduje jej przestawienia, ale dopiero trzeba się chwilę przejechać, żeby doszło do wypoziomowania xenona.. Co do homologacji na żarówki.. no też ciężka sprawa.. jakoś nie widzę, żadnego policjanta, który sprawdza czy żarówka ma homologację.. ja przecież mogę się na tym nie znać..
BTW raz miałem taką sytuację, że miałem spaloną żarówkę.. oczywiście zatrzymała mnie policja no i gadka szmatka i jakiś mandat czy zabranie dowodu.. nie pamiętam szczegółów.. ale powiedziałem policjantom, że mam zapasowe żarówki i na ich sugestie, żebym wymienił powiedziałem, że jestem informatykiem i ja im mogę w kompach system wymienić..
jeżeli chcą niech sami wymienią, a jak nie to ja jadę do mechanika.. no i pojechałem
.. ale to taki mały OT
dolicz jeszcze tylne postojówki,
wydaje mi się, ze przy światłach dziennych nie ma obowiązku, aby świeciły się światła z tyłu