Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega a STAG 300


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
145 odpowiedzi na ten temat

#141 OFFLINE   ermi

ermi
  • 377 postów
  • Dołączył: 13-10-2008
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 lipca 2009 - 08:10

poszukaj - zakład w pruszczu gdańskim

#142 OFFLINE   M@ciej

M@ciej
  • 14 postów
  • Dołączył: 13-12-2008
  • Skąd: Okolice Węgorzewa

Napisany 29 lipca 2009 - 20:52

Witam
Układ sterujący STAG 300 reszta to Tomasetto, listwa wtryskowa ponoć Voltec w co zaczynam wątpić bo po przeczytaniu tego posta okazuje się, że są czerwone lub żółte a u mnie są czarne,więc ciekawe co to jest - 3 ohm.
Generalnie instalacja spisuje się dobrze spalanie przyzwoite - średnia 12l/100km w cyklu mieszanym.
Żeby jednak nie było zbyt słodko są małe przypadłości:
1.Przy dobrze rozgrzanym silniku w momencie ruszania z zatrzymania następuje jakby szarpnięcie czy raczej zarwanie czy też zadławienie trudno to okreslić - na benie tego nie ma.
2.Przy niskim stanie gazu - rezerwa zdażą się odczuwalne szarpnięcie w czasie przełączania na gaz. Gazownik zamontował jakąś grzałkę pod listwą wtryskową twierdzą, że za niska temperatura gazu - mam wrażenie, że to jakaś "rzeźba".
3.W zimę przy niskiej temperaturze poniżej -20 stopni auto zasilane gazem gasło. Zdażyło sie to może ze trzy razy. Silnik był już dobrze rozgrzany, temp. 92-95 stopni. Wyłączenie instalacji gazowej nic nie dawało, po przejechaniu kilkudziesięciu metrów znowu gasł podczas jazdy.
Gdyby któryś z kolegów miał jakąś sugestię będę wdzięczny.
Pozdrawiam

#143 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2009 - 19:22

Wyłączenie instalacji gazowej nic nie dawało, po przejechaniu kilkudziesięciu metrów znowu gasł podczas jazdy.
Gdyby któryś z kolegów miał jakąś sugestię będę wdzięczny.

pewnie źle wcięty parownik i nie dogrzany

Gazownik zamontował jakąś grzałkę pod listwą wtryskową twierdzą, że za niska temperatura gazu

grzałka :zaklopotanie: a to ci patent
jedyną grzałkę do podgrzewania gazu widziałem u szwagra jak malucha przerobił na LPG i podgrzewała litr wody aby parownik dogrzać :grin:

#144 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 sierpnia 2009 - 20:50

a to ci patent


a wpisz na Alledrogo "podgrzewacz listwy", ale toto ustrojstwo jest zbędne, jeśli parownik jest stabilny względem temperatury i nie wychładza się zbytnio przy większym zapotrzebowaniu na gaz.
Ad. 3 to faktycznie to co Kristofer napisał, chyba błędnie wpięty parownik
Ad. 2 tu by pomogło podniesienie minimalnego ciśnienia w programie AcGazSynchro, co prawda wcześniej przełączał by się na benzynkę przy braku gazu. Jeśli masz butlę toroidalną to wielozawór powinien być umieszczony z tyłu pojazdu.
Ad. 1 Regulacja, regulacja i jeszcze raz regulacja połączona z odpowiednim doborem średnicy dysz i ciśnienia gazu. Powodzenia

#145 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2009 - 21:02

a wpisz na Alledrogo "podgrzewacz listwy", ale toto ustrojstwo jest zbędne, jeśli parownik jest stabilny względem temperatury i nie wychładza się zbytnio przy większym zapotrzebowaniu na gaz.

Zbedny to za duzo powiedziane, bo w zimie jest bardzo przydatne i np. stag 300 nie mial opcji podgrzewania wtryskiwaczy a stag 300+ juz ma, wiec jest to krok naprzod.

Bez tez chodzi, ale skoro mozna cos ulepszyc to czemu nie ?? Cieplejsze wtryskiwacze precyzjniej pracuja i niebeda sie tak szybko brudzic przy naszym gazie.

#146 OFFLINE   Habi

Habi
  • 4 postów
  • Dołączył: 04-05-2009
  • Skąd: Poznań

Napisany 08 sierpnia 2009 - 12:23

Witam...
co sadzicie o takim rozwiązaniu
instalacja: STAG-300+
wtryski: MagicJet
reduktor: bezmembranowy NICO
macie jakies doświadczenia z tymi reduktorami..??