Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega a STAG 300


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
145 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   crocos

crocos
  • 261 postów
  • Dołączył: 10-12-2006

Napisany 25 czerwca 2007 - 12:00

Zawsze robiłem 1.8-2.0max zależnie od silnika,bo jak wiadomo silnik silnikowi nie równy.
Raz auto zaczęło chodzić dopiero przy 2.3.
Jeżeli to będą Valteki żółte 1Ohm to mżna zaczynać od 2.0 w górę.


660R, Kalej (w kierunku wręczycy) ul Główna 126


warto chyba zwrócić uwagę, że w X20XEV każdy cylinder ma prawie pół litra a w V6 ok 0,4 litra stąd w V6 mniejsze wtryskiwacze. Sam sie przymierzam do montażu instalki, mam kontakt z gościem który będzie mi to robił (gazował już kilka Omeg w tym swoją) i potwierdza, że do 2,5 wtryski 1,8~2,0 max. Będę brał STAGa 300 + Valteki żółte + nie wiem jeszcze jaki reduktor... Zawołał 3200 z butlą w koło 48 litrów - chyba nieźle??

#22 OFFLINE   eroziom

eroziom
  • 285 postów
  • Dołączył: 16-07-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 28 lipca 2007 - 19:57

podsumowując zakladać
stag-300
reduktor: kme silver bądź tomasetto
wtryski: valtec żólte
czy cos jeszcze bo na dniach zakladam wiec musze wiedziec...a po dlugim namysleniu zakladam duza butle pewnie 80l za siedzeniami ogolenie chcialem w kole ale to porazka bo jak czytam to samochod moze byc troszke nie stabilny a w poprzeg jakos nie przypadlo mi do gustu...czy w z taka butla jeszcze coś dokupić? a silnik 2,5 v6.
ciągłe problemy....wrrrr
Moja była kluska :((
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391

#23 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 lipca 2007 - 20:08

reduktor: kme silver bądź tomasetto

Przeciez tomasetto jest za slaby do silnika 2.5 V6.
Bierz Kme silver.

#24 OFFLINE   eroziom

eroziom
  • 285 postów
  • Dołączył: 16-07-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 28 lipca 2007 - 20:35

ja poprostu analizowalem i podsumowel wypowiedzi z tego tematu oraz z kilku innych...
ciągłe problemy....wrrrr
Moja była kluska :((
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391

#25 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 lipca 2007 - 11:40

Tu sa opisane reduktory Tomasetto. W sumie jest kilka modeli i tez sa do wiekszych mocy, chociaz jak sam poczytasz to przekonasz sie, ze wiekszosc radzi inne reduktory do takiej mocy.
https://www.ac.com.p...topic.php?t=290

#26 OFFLINE   eroziom

eroziom
  • 285 postów
  • Dołączył: 16-07-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 29 lipca 2007 - 11:49

a oprocz tego reduktora oraz wtryskow na cos jeszcze zwrocic uwage lub poprosic konkretne czesci...bo jak mowie silnik 2,5 v6 oraz butla 80l za siedzeniami...
ciągłe problemy....wrrrr
Moja była kluska :((
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391

#27 OFFLINE   yakumo0

yakumo0
  • 64 postów
  • Dołączył: 25-11-2007
  • Skąd: Sosnowiec

Napisany 12 lutego 2008 - 20:55

Panowie ;)
Dodam - że robie to bardziej z ciekawości niż potrzeby ;) Szukam taniej! instalacji do 3.0 v6.
Znalazłem coś takiego - http://www.allegro.p...ncja_od_ss.html

wersje do 220km mógłbym wyrwać za 1550zł

co sądzicie o tej instalce ???
Co jeszcze będzie potrzebne?
Ile będzie kosztował montaż?
Beton ? podejmiesz się ?

#28 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 lutego 2008 - 21:03

Panowie
Dodam - że robie to bardziej z ciekawości niż potrzeby Szukam taniej! instalacji do 3.0 v6.
Znalazłem coś takiego - http://www.allegro.p...ncja_od_ss.html

wersje do 220km mógłbym wyrwać za 1550zł


O jakim reduktorze myslisz majac na mysli ta mocniejsza za 1550 ?? (czyli 50 zł drozej )

Jak to liczycz !?
Sam konkretniejszy reduktor jest prawie 200zł drozszy, bo Zavoli kosztuje okolo 250zł
http://www.allegro.p..._sekwencja.html

np. pasowal by do tego zestwu KME Gold, ktory kosztuje okolo 440zł

http://www.allegro.p..._sekwencja.html

Jeszcze dolicz butle, elektrozawor, weze, trojniki itp.

#29 OFFLINE   yakumo0

yakumo0
  • 64 postów
  • Dołączył: 25-11-2007
  • Skąd: Sosnowiec

Napisany 12 lutego 2008 - 21:20

@lendio - nie wiem jaki reduktor, napisałem do gościa do jakiego silnika ma być ta instalacja, dostałem odpowiedź że poza allegro - instalacja przystosowana do 220km 1550zł

butla, węże itp. elektrozawór - ile zł za to ?

#30 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 lutego 2008 - 21:52

@lendio - nie wiem jaki reduktor, napisałem do gościa do jakiego silnika ma być ta instalacja, dostałem odpowiedź że poza allegro - instalacja przystosowana do 220km 1550zł

Napisz do goscia, zeby ci napisal co dokladnie wchodzi w sklad tej wersji, ktora ci proponuje i niech doliczy te wszystkie elementy + butle i poda cene koncowa.

Np. na tej stronie znajdziesz ceny butli, eletrozaworow i cala reszte.
http://www.megapol.c...iorniki-walcowe

#31 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 lutego 2008 - 21:53

butla, węże itp. elektrozawór - ile zł za to ?

500-600 zależy jaka butla i niewiem czy to się opłaci - odezwij sie do Beton`a albo kczech`a cos ci podpowiedzą


z reduktorów to minimum kme silwer ewentualnie może dobrał by emme i lepiej zdaj się na warsztat a nie na allegro bo możesz jeździć bez problemów lub w ogóle nie jeździć na lpg

#32 OFFLINE   KeZa_2007

KeZa_2007
  • 83 postów
  • Dołączył: 22-12-2007
  • Skąd: Genua

Napisany 16 lutego 2008 - 14:53

a ja zakladam tak:
Stag 300
KME Gold/Zavoli Zeta S ----ktory bylby lepszy?? Gold to duzy zapas w sumie nie potrzebny do 2.5 ale taki akurat maja
Planijet/ magic --- tu chyba obojetnie ??? na valteki i rail strasnie nazekaja

w przyszlym tygodniu napisze jak sie spisuje
tylko podpowiedzcie jaka butla do sedana?? jaka pojemnosc?? jakis fotki mile widziane jak to wyglada... narty da sie wcisnąc tunelem srodkowym?? bo widzialem jakies takie butle nie wysokie..

#33 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 lutego 2008 - 16:05

jesli zamierzasz wozic narty i masz sedana, to butla tylko wzdłuz po prawej stronie na dlugosc: od siedzenia do polowy skrytki tej przy lampie (tylko do polowy zeby w razie czego uchylic schowek i np wymienic zarowke) , zawor mozesz obrocic w strone schowka zeby nie przeszakdzal w bagazniku. Powinna wejsc cos kolo 50 paru litrow. To najlepszy kompromis jesli ktos ceni sobie ergonomie.
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#34 OFFLINE   urbens

urbens
  • 28 postów
  • Dołączył: 23-11-2007
  • Skąd: nasielsk

Napisany 20 lutego 2008 - 20:15

powiem tyle ze dzis zalozylem staga 300 wedlug opinnii na forum i dalem ostro czadu i wstepnie powiem nie widze roznicy pomiedzy benzin a lpg
urban

#35 OFFLINE   Darecki01

Darecki01
  • 14 postów
  • Dołączył: 19-08-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 21 lutego 2008 - 01:31

a mi stag 300 padł ljade rano na wymianę nic nie jest niezawodne

#36 OFFLINE   djjacek

djjacek
  • 44 postów
  • Dołączył: 06-08-2007
  • Skąd: Zabrze

Napisany 05 marca 2008 - 21:09

a mi stag 300 padł ljade rano na wymianę nic nie jest niezawodne


No ja też mam mały problem ostatnio .
Na wolnych obrotach na gazie trzepie mi troche silnikiem [nie chodzi równo]
Byłem raz u gazownika ,niby wszystko jest ok na komputerze , kazał mi wymienić świece , wymieniłem i dalej to samo.
W sobotę jadę znowu i zobaczymy co poradzi.

#37 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 08 marca 2008 - 15:43

Na wolnych obrotach na gazie trzepie mi troche silnikiem [nie chodzi równo]
Byłem raz u gazownika ,niby wszystko jest ok na komputerze , kazał mi wymienić świece , wymieniłem i dalej to samo.

Dalej sie łapiecie na swiece i kable ?? Wtedy sie mowi ze kabel i swiece sa nowe i niech rzezbi i robi.
Nowy soft niech wam wgraja.
Ja tam sam sobie załozyłem i nie mam problemu.
I mam czerwone valteki i chodzi a wiekszosc gaziarzy mowi ze to syf jest.
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#38 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 marca 2008 - 22:39

Dalej sie łapiecie na swiece i kable ??

Kable i swiece to podstawa. Pozatym zapominacie, ze w Valkach podciekaja pokrywy przez co olej dostaje sie do swiec co rowniez moze wplywac na nierowna prace na gazie.

Nowy soft niech wam wgraja.

Co ma do tego soft ???

I mam czerwone valteki i chodzi a wiekszosc gaziarzy mowi ze to syf jest.


Ja mam raile niebieskie (mozna powiedziec, ze to samo co valtecki czerwone, tylko maja wiekszy skok ) i tez chodzi mi poprawnie, chociaz sa lepsze wtryski.

#39 OFFLINE   benny86

benny86
  • 23 postów
  • Dołączył: 07-12-2007
  • Skąd: Żory

Napisany 10 marca 2008 - 11:35

Witam Panowie a co sądzicie o cenie i jakości takiej to instalki: http://www.allegro.p...azem_cz_wa.html
z opisu na aukcji wynika że wszystko super, najlepsze, fachowcy tęgie głowy w swoim fachu i ogólnie nic tylko przyjeżdżać i zakładać, ale jako że jestem "zielony" w temacie proszę o Wasze opinie
P.S. Beton czy to przypadkiem nie Twój zakład? miejscowość się zgadza, jeśli zareklamowałem Ci konkurencję to sory za odbieranie chleba:)

#40 OFFLINE   Spectorwan

Spectorwan
  • 4 postów
  • Dołączył: 23-09-2007
  • Skąd: Częstochowa

Napisany 24 marca 2008 - 14:51

Beton, Cześć.
Mam problem w 2.0 16v.
Założyłem sekwencje na stagu 300 i reszcie podzespołów TOMASETTO.
Po mieście nie przekraczając 2500 obr/min spala mi okolo 15l/100km
Instalator twierdzi że tak ma byc ale ja doskonale wiem że to zbyt duzo bo benzyny spalala mi okolo 10l/100km
Jeśli jestes w stanie pomóc mi w jakiś sposób byłbym bardzo wdzięczny. Jestem również z Częstochowy.
To co w sercu gra.....