Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

silniki turbo opla - da się?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
102 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 02 stycznia 2010 - 13:42

blok takze zmieniony:D
astra v6
serducho gsi irmscher

#22 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 stycznia 2010 - 14:35

Ten silnik ma potencjal:) gdzies wyczytalem ze spokojnie z tego silnika wyciskaja okolo 1000KM... fajna taka TOYOTA SUPRA TARGA, tylko ceny tez fajne ;)

 


#23 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 02 stycznia 2010 - 14:43

tylko ceny tez fajne


Dlatego My jeździmy Omegami i walczymy z ruda, czujnikami, wszelkiego rodzaju wyciekami wszystkiego i wszędzie i rasujemy nasze serduszka :-D :-D :-D

#24 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 stycznia 2010 - 14:50

bo na takie auto mnie stac i o nie dbam :D

 


#25 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 stycznia 2010 - 10:49

Ten silnik ma potencjal:) gdzies wyczytalem ze spokojnie z tego silnika wyciskaja okolo 1000KM... fajna taka TOYOTA SUPRA TARGA, tylko ceny tez fajne ;)


Tylko nie wiem czy wiesz ale 600 czy 1000 km w suprze niewiele zmienia :) tak jak w Hondzie Civic 350 czy 500 :) ta na allegro imo optymalnie zestrojona ;)

#26 OFFLINE   Kowal

Kowal
  • 57 postów
  • Dołączył: 16-09-2007
  • Skąd: Losice

Napisany 04 stycznia 2010 - 16:50

Cooler od iveco koszt 250zl. Regulator cisnienia paliwa koszt 250zl. Przelotowy uklad wydechowy koszt 1000zl.Strojenie moze u Coobcia+det3 1000zl, Robocizna robiona samemu.Spokojnie wyjdzie ze zdrowego silnika powyzej 260hp za cene 2500zl.Wiec to wychodzi 2500 za 60hp czyli 250zl za 6 hp .40 zl za 1 hp to bardzo tanio...

#27 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 04 stycznia 2010 - 19:21

Cooler od iveco koszt 250zl. Regulator cisnienia paliwa koszt 250zl. Przelotowy uklad wydechowy koszt 1000zl.Strojenie moze u Coobcia+det3 1000zl, Robocizna robiona samemu.Spokojnie wyjdzie ze zdrowego silnika powyzej 260hp za cene 2500zl.Wiec to wychodzi 2500 za 60hp czyli 250zl za 6 hp .40 zl za 1 hp to bardzo tanio...

nie obraz sie
ale to tak z pamieci pisales?
robiles wogole gdzies uturbienie lub cos podobnego ze piszesz o takich kosztach?
astra v6
serducho gsi irmscher

#28 OFFLINE   koniu c20xe

koniu c20xe
  • 19 postów
  • Dołączył: 21-12-2009
  • Skąd: Plewiska koło Poznania

Napisany 05 stycznia 2010 - 15:41

regulator ciśnienia paliwa ????po co przecież ten orginalny można zmodyfikować żeby przy doładowaniu lał 3,6 bara tyle starczy strojenie zależy gdzie i u kogo od 500 w góre ic byle duże i z ładną średnicą (niekturzy modyfikują z ciężarówek w calibrach jest taka w legnicy) wydech na 2,5cala większy przy tych mocach bez sęsu chyba że ma być głośno pssyt musi być bo seryjne turbo nie pochodzi za długo bez niego najlepiej jakiś duży 2 tłoczkowy około 350zł zegary EGT i ciśnienia doładowania mogą być przemysłowe po 50zł są dokładne tylko że nie mają niebieskiego podświetlenia orurowanie ic ładnie wygląda kwasówka tylko że tania nie jest a rury wydechowe mają 65mm i do 300km wystarczy z nich dłubnąć nikt nie wspomniał o śrubach na korbach 10,9 to zamało ARP 12,9 zniosą wszystko 700zł więc za 3tyś można wiele a sam silnik znosi dużo na seryjnych wtryskach i turbo tak do 350KM co do tematu było pytanie czy skrzynia zagra i łapy to zagra bo bloki są pod tym względem takie same co do sprzegła będzie rzeźba ale w warszawie pan Radzewski albo punkty regenerujące sprzęgła pomogą możliwe że stary senator pomoże w tej kwesti zostaje wysprzęglik no tu też mały kłopot ale na szczęście wałek sprzęgłowy jest długi więc wystarczy dorobić tulej do łożyska około 17mm wszystko da rade ogarnąć tylko upartym musisz być

#29 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 stycznia 2010 - 10:49

http://allegro.pl/it...opla_tanio.html

#30 OFFLINE   jarecky

jarecky

    ## za miedzą :-( ##

  • 286 postów
  • Dołączył: 03-11-2009
  • Skąd: Jelcz-laskowice

Napisany 15 stycznia 2010 - 11:02

Szkoda że nie do v-ki:(
Oddam 3,2 v6 w dobre ręce :D

#31 OFFLINE   morphe

morphe
  • 222 postów
  • Dołączył: 21-12-2008
  • Skąd: WPR/WF
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 stycznia 2010 - 15:52

to tak zupełnie hipotetycznie zapytam.
Silnik 6VD1W lub 6VE1 dałoby radę do kluski wcisnąć?
Co prawda nie ma 211KM ale zdecydowanie ładniejszy :)

#32 OFFLINE   lukas12347

lukas12347
  • 85 postów
  • Dołączył: 18-02-2009
  • Skąd: Łańcut,Markowa

Napisany 16 stycznia 2010 - 20:43

Widziałem ta toyotke juz kilka razy na allegro i cena była inna(wyższa) widze że koles nie moze sie jej pozbyc.a tak na marginesie fajne autko....

#33 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 stycznia 2010 - 22:42

to tak zupełnie hipotetycznie zapytam.
Silnik 6VD1W lub 6VE1 dałoby radę do kluski wcisnąć?
Co prawda nie ma 211KM ale zdecydowanie ładniejszy :)


Pokrywa przypomina silnik audi. Czy da sie ? Pewnie tak pytanie tylko poco :) a wyglad jako argument jakos do mnie nie przemawia (w kwesti ekonomicznej). Ostatnio na allegro byla omega z dieslem mercedesa wiec dla chcacego nic trudnego :)

#34 OFFLINE   mih2

mih2

    olej gubie litrami.......

  • 329 postów
  • Dołączył: 29-06-2009
  • Skąd: POS (Raszków)

Napisany 17 stycznia 2010 - 02:30

to tak zupełnie hipotetycznie zapytam.
Silnik 6VD1W lub 6VE1 dałoby radę do kluski wcisnąć?
Co prawda nie ma 211KM ale zdecydowanie ładniejszy :)


1:50 to jest pytanie, odpowiedz 2:10.........

#35 OFFLINE   morphe

morphe
  • 222 postów
  • Dołączył: 21-12-2008
  • Skąd: WPR/WF
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 stycznia 2010 - 07:54

3,5L 215BHP z monterey było by ciekawe, ale pewnie głównie hobbystycznie.
Gdzieś czytałem o sporo wyższych mocach i wytrzymałości tej jednostki.

#36 OFFLINE   jarecky

jarecky

    ## za miedzą :-( ##

  • 286 postów
  • Dołączył: 03-11-2009
  • Skąd: Jelcz-laskowice

Napisany 17 stycznia 2010 - 21:28

Zerknijcie tu
:D:D:Dlub tu
Oddam 3,2 v6 w dobre ręce :D

#37 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 stycznia 2010 - 22:36

znamy to ;) Mnie tylko ciekawi czy 3.0 które w pewnych bliżej nie określonych warunkach potrafią pokazać korbe to przy kompresorze i 7.5 PSI (0.5 bara) szybciej tej korby sie nie zobaczy ? :D Czy aby napewno silniki w rekach Steinmetz-a nie byly gdzie niegdzie kute ? :) Wiadomo, że przy kompresorze na emeryta sie nie jeździ :)

Dodany obrazek

#38 OFFLINE   robertus

robertus
  • 379 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Jelcz-Laskowice

Napisany 23 stycznia 2010 - 20:49

To ja zaproponuję założyć dwie turbiny do 3.0 V6. Wtedy tam gdzie turbo 2.0 się kończy to 3.0TT zaczyna :-). Robiąc samemu mechanikę można sporo zaoszczędzić.
http://forum.calibra...n turbo#p181846

#39 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 24 stycznia 2010 - 01:44

To ja zaproponuję założyć dwie turbiny do 3.0 V6. Wtedy tam gdzie turbo 2.0 się kończy to 3.0TT zaczyna :-). Robiąc samemu mechanikę można sporo zaoszczędzić.
http://forum.calibra...n turbo#p181846

gdze sie naczytales ze tam gdzie konczy sie 2,0 turbo 3.0 tt sie zaczyna?
sa i inne v-ki TT 3.2 takze
ale LET jest kozacki i mozna z nieog niezle wycisnac (w zaleznosci od nakladu )
co nie znaczy ze dzwieki leta ma sie nijak do dzwieku v-ki
astra v6
serducho gsi irmscher

#40 OFFLINE   robertus

robertus
  • 379 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Jelcz-Laskowice

Napisany 24 stycznia 2010 - 08:24

To taki chłyt marketingowy ;)