Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

brak wspomagania


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
121 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   denis_k8b

denis_k8b
  • 162 postów
  • Dołączył: 17-07-2007
  • Skąd: Malbork

Napisany 26 grudnia 2009 - 11:32

z powodu swiateczn4ej nudy wziolem sie za ta pompe. zdjolem pasek i patre ze kolo pasowe od pompy wychodzi razem z walkiem. po odkreceniu kola wyjolem caly walek i patrze ze jest ulamany przy koncu na zwezeniu. wiec wszystko jasne. pozostalo czekac na nowa i zamontowac. ale zastanawiam sie czy da rade to jakos zrobic rezkrecic pmpe i dotoczyc nowy walek o ile lapatki sa cale. robil ktos podobne rzeczy??
Zycie zaczyna sie przy 160kmh. :)

#22 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 26 grudnia 2009 - 20:45

słyszałem że pompa w B i Bfl jest nierozbieralna - nie potwierdziłem tego bo nie miałem okazji

#23 OFFLINE   denis_k8b

denis_k8b
  • 162 postów
  • Dołączył: 17-07-2007
  • Skąd: Malbork

Napisany 27 grudnia 2009 - 16:34

tez tak slyszalem. ale jakos je skladaja i ponoc regeneruja. wiec zobacze najwyzej na zlom poleci
Zycie zaczyna sie przy 160kmh. :)

#24 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 27 grudnia 2009 - 16:39

hgw
OA w 100% ma rozbieralną pompe
co do złomu to może zaopatrz sie w nową/używaną zanim przy tamtej zaczniesz grzebać :D

#25 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 grudnia 2009 - 17:20

słyszałem że pompa w B i Bfl jest nierozbieralna

z większym lub mniejszym trudem wszystko da się rozebrać skoro ktoś to poskładał :D pytanie czy da się to potem złożyć do kupy a w ogóle szkoda się nad tym męczyć bo podejrzewam że pompa w środku będzie w rozsypce bo prawdopodobnie wałek urwał się dlatego że coś się zablokowało więc będzie kaszana no chyba że chcesz sekcję przeprowadzić to rozbieraj i napisz co padło

co do złomu to może zaopatrz sie w nową/używaną zanim przy tamtej zaczniesz grzebać

już zamówił

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#26 OFFLINE   denis_k8b

denis_k8b
  • 162 postów
  • Dołączył: 17-07-2007
  • Skąd: Malbork

Napisany 27 grudnia 2009 - 17:47

z większym lub mniejszym trudem wszystko da się rozebrać skoro ktoś to poskładał :D pytanie czy da się to potem złożyć do kupy a w ogóle szkoda się nad tym męczyć bo podejrzewam że pompa w środku będzie w rozsypce bo prawdopodobnie wałek urwał się dlatego że coś się zablokowało więc będzie kaszana no chyba że chcesz sekcję przeprowadzić to rozbieraj i napisz co padło

ciekawosc to pierwszy stopien do piekla. ale wez nie zajrzyj co i jak tam siedzi i czemu nie dzialczy normalnie musze. az sie doczekac nie moge. hehehehe. a moze z racji wolnego czasu uda mi sie cos naprawic kto wie.


już zamówił

no zamowil tylko swieta i pacza dlugo idzie szok swieta zakupy a tu z buta hhehehe dobrze jeszcze koledzy podwiezli czasami. auto za tyle kasy na podworku a ja jak "rumun" bez obrazy po prosbie szok.
Zycie zaczyna sie przy 160kmh. :)

#27 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 27 grudnia 2009 - 17:57

podejrzewam że pompa w środku będzie w rozsypce bo prawdopodobnie wałek urwał się dlatego że coś się zablokowało więc będzie kaszana no chyba że chcesz sekcję przeprowadzić to rozbieraj i napisz co padło

swoją droga sam jestem ciekaw co zblokowało na tyle że sie wałek ukręcił :o

#28 OFFLINE   denis_k8b

denis_k8b
  • 162 postów
  • Dołączył: 17-07-2007
  • Skąd: Malbork

Napisany 27 grudnia 2009 - 18:13

http://www.q-service...lacznik_345.pdf
http://www.auto-swia...wac-,20768.html
http://www.hydrosyst...pages.php?pID=4
pare ciekawych linkow ktore czytalem na ten temat ostatni opisuje glowne moim zdanie co i mi sie przydarzylo awarie polecam
http://www.lauber.pl...mid,80/lang,pl/
Zycie zaczyna sie przy 160kmh. :)

#29 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2010 - 16:07

Podepnę się pod temat, jeśli można ;)

Nie mam wspomagania na jałowych obrotach, jak lekko przygazuję wszystko wraca do normy. Szukać nowej pompy? ;)
Beast niestety nie odbiera :hmm:

 


#30 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 stycznia 2010 - 16:09

pasek się nie ślizga ?

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#31 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2010 - 16:14

pasek się nie ślizga ?


Nie chciałbym wyjść na niedoinformowanego :p
Tylko jeden pasek widzę (rowkowy) i on jest zaczepiony o alternator, sprężarkę klimy, i pewnie coś jeszcze. Wątpię żeby się ślizgał. Poza tym niewiele widzę bo mam puchę i całe to dziadostwo pozakładane.

Chwilę wcześniej kręciliśmy bączki, i niejako po tej 'zabawie' przestała działać :|

 


#32 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 03 stycznia 2010 - 16:15

Podepnę się pod temat, jeśli można ;)

Nie mam wspomagania na jałowych obrotach, jak lekko przygazuję wszystko wraca do normy. Szukać nowej pompy? ;)
Beast niestety nie odbiera :hmm:


a dzwiek pompy normalny??
jezeli masz plyn ok to chyba pozostaje tylko wymiana pompy

Chwilę wcześniej kręciliśmy bączki, i niejako po tej 'zabawie' przestała działać :|



dzieje sie tak samo po ostygnieciu plynu? ja mialem tak samo. plyn ostygl i jest ok. a bylo to rok temu, do tej pory sie to nie powtorzylo
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#33 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2010 - 16:17

a dzwiek pompy normalny??
jezeli masz plyn ok to chyba pozostaje tylko wymiana pompy


Niestety przy podniesionych obrotach nie słyszę pompy (albo wina tego że radyjko grało :D).

Płyn jest, tzn. poziom jest ok, czytałem kiedyś że po wymianie płynu może jeszcze ożyć, ja swój zmieniałem (prawdopodobnie, bo nie pamiętam już) na starcie po zakupie, tj. jakieś 13 miesięcy temu.

 


#34 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 03 stycznia 2010 - 16:21

Niestety przy podniesionych obrotach nie słyszę pompy (albo wina tego że radyjko grało :D).

Płyn jest, tzn. poziom jest ok, czytałem kiedyś że po wymianie płynu może jeszcze ożyć, ja swój zmieniałem (prawdopodobnie, bo nie pamiętam już) na starcie po zakupie, tj. jakieś 13 miesięcy temu.


mogl sie zagotowac plyn. ale wtedy pompa by wyla glosno. zawsze w sumie taniej jest wymienic plyn niz pompe wiec warto sprobowac
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#35 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 stycznia 2010 - 16:23

a masz serwotronic ? bo może bezpiecznik padł ( z nadmiaru wrażeń ) chyba 14 ale nie jestem pewien

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#36 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2010 - 16:26

Na tym bezpieczniku jest też klimatronik, i on działa bez zarzutu.
Poza tym jakby tak było to możliwe że przy wyższych obrotach zaczynałaby pracę normalnie?

 


#37 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 stycznia 2010 - 16:28

tak bo wtedy masz na tyle wysokie cisnienie że brak tronica nie jest tak odczuwalny

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#38 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2010 - 16:42

No ale klimatyzacja działa normalnie, a wcześniej, z 3 tygodnie temu wkłądając ładowarkę zrobiłem zwarcie i poleciało właśnie wspomaganie i klimatronik. Więc to nie ten bezpiecznik, chyba że są dwa, co zresztą już sprawdzam w poradach.

EDIT:
No więc wynika że serwotronik, czyli ten elektryczny regulator ciśnienia jest właśnie na tym bezpieczniku (14).

 


#39 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 stycznia 2010 - 16:58

jest jeszcze przekaźnik servotronica pod kolumną kierownicy chociaż wątpię że to to ale warto sprawdzić , może coś nie styka albo co , sam już nie wiem jak nie to pozostaje plyn albo pompa
[ATTACH]4417[/ATTACH]

a może spróbuj bez bezpiecznika czy będzie jakaś różnica

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#40 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2010 - 17:06

Kurczę, pierwszy raz to widzę.

Coś trzeba rozbierać żeby się do nich dostać? Bo nie przypominam sobie żebym to widział wcześniej :D