Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Radio nie fabryczne - Wyświetlanie daty na wyswietlaczu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
75 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 01 marzec 2009 - 22:50

Znalazłem coś takiego:

http://www.allegro.p....d_renault.html

Ciekawe, czy faktycznie działa?


troche drogie to ustrojstwo :)

#42 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 marzec 2009 - 23:14

troche drogie to ustrojstwo :)


Ale oryginalne jeszcze droższe :)

#43 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 02 marzec 2009 - 17:46

Ale oryginalne jeszcze droższe


sterowanie fajna rzecz... ale niestety sie bede musiał obyć bez... :(

#44 OFFLINE   maksiu

maksiu
  • 494 postów
  • Dołączył: 10-08-2008
  • Skąd: Pleszew

Napisany 02 marzec 2009 - 19:29

sterowanie fajna rzecz... ale niestety sie bede musiał obyć bez... :(

A mobilki jakie radyjka macie?
Jesli sony ktoras starsza generacja sterowana tym tym dżojem (z nowszymi tez powinno pojsc, jesli tego dżoja obsluguja) z wtyczka podobna do jack'a to to mozna dostosowac do opelka :)

#45 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 392 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 marzec 2009 - 22:46

Witam, potwierdzam, ze sposob z odlaczeniem PIN-u 8 dziala....data wyswietla sie ciagle....jedno co zauwazylem to to, ze wczesniej, gdy na wylaczonym zaplonie wlaczylem radio, wlaczal sie tez wyswietlacz pokazyjacy godzine i temperature, po wylaczeniu radia gasl....teraz bez zaplonu juz sie to nie wlacza po wlaczeniu radia....pozdrawiam

#46 OFFLINE   Longer-84

Longer-84
  • 36 postów
  • Dołączył: 29-09-2008
  • Skąd: Tychy

Napisany 24 marzec 2009 - 00:11

A jak Panowie jest z tym RDS na wyswietlaczu bez fabrycznego radia czy tylko dzieki interfejsowi czy darade jakos inaczej....??????:(:(

#47 OFFLINE   maksiu

maksiu
  • 494 postów
  • Dołączył: 10-08-2008
  • Skąd: Pleszew

Napisany 24 marzec 2009 - 15:41

A jak Panowie jest z tym RDS na wyswietlaczu bez fabrycznego radia czy tylko dzieki interfejsowi czy darade jakos inaczej....??????:(:(

Tylko fejs kolego.
Sa nieliczne modele ktore obsluguja to bezposrednio, ale ze swieca ich szukac no i nie sa to nowe modele.

maniutek - bo ten wyswietlacz sie zapalal jak wlaczales radio w tym celu zeby wyswietlac komunikaty od radia fabrycznego. Po wypieciu tego jednego pinu juz nie wie ze radio wlaczasz wiec sie nie zaswieca.

#48 OFFLINE   gacek1

gacek1
  • 4 postów
  • Dołączył: 06-08-2009

Napisany 16 październik 2009 - 08:44

witam wszystkich, mam takie małe pytanko.w mojej Omedze mam orginalne radio na CD chyba Blaupunkta, chce zakupić radio pionniera.czy sterowanie z kierownicy bedzie dalej działać??jeżeli nie to co trzeba zrobić żeby działało :Dbo nie ukrywam że przydatne to sterowanko:-)

#49 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 październik 2009 - 08:46

nie będzie

www.piloty.pl



 


#50 OFFLINE   gacek1

gacek1
  • 4 postów
  • Dołączył: 06-08-2009

Napisany 16 październik 2009 - 08:49

no to lipa...a da się jakoś wykombinować żeby działało?

#51 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 październik 2009 - 08:53

hmm, czy kliknąłeś w tego linka co Ci podałem???



 


#52 OFFLINE   gacek1

gacek1
  • 4 postów
  • Dołączył: 06-08-2009

Napisany 16 październik 2009 - 09:03

aha, zawiesiłem się:-)dzieki wielkie za pomoc

#53 OFFLINE   kokosanka7878

kokosanka7878
  • 7 postów
  • Dołączył: 08-11-2009
  • Skąd: Bytom

Napisany 27 grudzień 2009 - 12:11

Witam może mi ktoś pomoże gdzie znajdę schemat podłaczenia kostki do radia omega 2,5 V6 CD podłączyłem nie orginalne radio a jak podłączę to do kostki( wyciołem ją mam tylko kabelki) podłączyłem kable z auta jako głośniki grają zasilanie i mase zostało mi jeszcze około 5 wolnych które nie maja par!! jeśli ich nie podłącze to jak włączam swiatła gaśnie mi cała konsola czyli podświetlenie komputer wszystko pokazuje ale jak jest ciemno nic nie wiodać nawet ile jadę
[ Dzisiaj 12:04 ] kokosanka7878: pierwszy raz się z takim czym spotkalem żeby kostka miała tak duże znaczenie! ta dzień dzisiejszy podłączyłem to tak że zależy co włącze to gaśnie lub zapala się inna opcja tzn el. lusterka nie chodzą wystarczy włączyć ogrz. tylnej szyby i lusterka chulają ha ha Zgasze światła radio mi się wyłączy itp nie wiesz może gdzie znajdę na necie orginalny schemat tej kostki?? mam kluchę 2,5 V6 CD 97-98r z klimą automatuchną dwustrefową

#54 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 grudzień 2009 - 14:47

http://studio24.prv.pl/

kablomania \ iso oem - tam szukaj opisu wtyczki OPEL

 


#55 OFFLINE   janoszu

janoszu
  • 22 postów
  • Dołączył: 29-03-2011

Napisany 04 czerwiec 2011 - 15:09

Jakie radio najlepiej współpracuje z wyswietlaczem i sterowaniem z kierownicy? Mam Philipsa 400 z kasetą i chętnie wymieniłbym na jakiegos kompakta :)

#56 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 28 lipiec 2011 - 15:35

Heh :confused: czytam i czytam forum ... przeglądam... i za cholerę nie wiem co zrobić.
Jeżeli chciałbym zostawić oryginalne radio ( DELCO CDR500 ) i jednocześnie podpiąć pod to radio jakimś cudem wzmacniacz, a konkretnie 2 wzmacniacze plus kondensator. Jeden by napędzał subwoofer, a drugi głośniki przód separowane no i może tył.
Jak to zrobić bo nie chcę stracić sterowania z kierownicy i jakichkolwiek funkcji kierownica-radio-wyświetlacz etc... Mam transmiter i ewentualnie na nim będę słuchał czegoś z MP3.

#57 OFFLINE   slipkn0t

slipkn0t

    vectromega

  • 313 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Gubin
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 28 lipiec 2011 - 20:12

Ja w transmiter bym się nie bawił bo to kaszana a nie jakość muzyki.
Na Twoim miejscu bym pokombinował, żeby w zestawie była zmieniarka to już jakoś zagra z "własnych" nośników.

#58 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 lipiec 2011 - 06:07

No ja wiem że kaszana z transmitera, ale pytanie moje dotyczyło jak podłączyć 2 wzmacniacze, kondensator pod oryginalne radio. Kupie konwerter RCA ale nie wiem jak podpiąć REMOTE do wzmaków , bo bez nich wzmaki nie b ędą działały.
Transmiter kaszana, jakość dźwięku często fatalna, ale inaczej się nie da, nie wymieniając radia oryginalnego na inny.

#59 OFFLINE   ramus2

ramus2
  • 11 postów
  • Dołączył: 26-12-2008
  • Skąd: Nowogard

Napisany 26 sierpień 2011 - 19:04

Witam. Ja też mam małe pytanko. Otóż planuję zakup 2din-go radyjka. Czytałem o wyjęciu 8-go pinu z kostki wyświetlacza. Ok, data, godzina jest, ale czy wyświetlane będę wszystkie komunikaty, jakie były na wyświetlaczu? Dodam, że mam sterowanie w kierownicy, oraz sterowanie komp.w manetce wycieraczek i nie chciałbym tego stracić. Pozdrawiam.

#60 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4321 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 sierpień 2011 - 19:08

Dodam, że mam sterowanie w kierownicy, oraz sterowanie komp.w manetce wycieraczek i nie chciałbym tego stracić. Pozdrawiam.

te komunikaty powinny zostać ale o RDSie z radia zapomnij