Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Odpowietrzanie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
88 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   redies

redies

    honor&patria

  • 638 postów
  • Dołączył: 12-07-2009
  • Skąd: Brzeziny
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 lutego 2010 - 17:33

Piotrze, nie wydaje mi się aby winny był spadek napięcia, bo ja u siebie dwa razy podgrzałem świece i odpalałem w trakcie trzeciego grzania. To musi być coś innego.


podwójne grzanie świec nic nie daje a jedynie osłabia ich żywotność. Wystarczy zagrzać jeden raz i po zgaśnięciu kontrolki grzania odczekać około 4-5 sekund dłużej bez rozruchu i wówczas pewne jest , że wszystkie świece dogrzały komorę to sprawdzony patent ponieważ okazuje się , że po zgaśnięciu kontrolki grzania świec one nie są w pełni zagrzane a pełnię osiągają dopiero po kilku sekundach.

#82 OFFLINE   Piotr40

Piotr40
  • 77 postów
  • Dołączył: 10-08-2009

Napisany 10 lutego 2010 - 08:02

Redies , czy mógłbyś w jakikolwiek sposób wytłumaczyc nasz przypadek opisany wcześniej?? Chodzi o idealne odpalanie po 3 sekundach od przekręcenia kluczyka bez czekania , az zgaśnie spiralka świec?? Każde dłuższe grzanie pogarsza rozruch. Pozdrawiam

#83 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 lutego 2010 - 09:37

Radies, opowiadasz rzeczy oczywiste, o których wiemy. Różnica jest tylko taka, że to nie działa w naszych przypadkach. Ku ścisłości, w 2.0 i 2.2dti, świece grzeją jeszcze przez ok 10-15 sek po zgaśnieciu kontrolki grzania na desce (ile? - to zależy od temp. otoczenia), a po rozruchu załączają się jeszcze do osiągnięcia pewnej temperatury przez silnik (nie pamiętam jakiej).

#84 OFFLINE   nutellson

nutellson
  • 117 postów
  • Dołączył: 23-03-2010

Napisany 17 kwietnia 2010 - 14:52

Wymieniłem filtr paliwa w swojej Omce i pewnie układ się zapowietrzył bo jak odpalam to próbuje załapać, ale nic z tego. Macie jakiś szybki, domowy sposób na odpowietrzenie go ? Mam nadzieję, że zrobię to dziś, bo samochód to mój przedmiot pracy.

#85 OFFLINE   BenekKNS

BenekKNS
  • 609 postów
  • Dołączył: 27-11-2008
  • Skąd: Teresin

Napisany 17 kwietnia 2010 - 15:26

najszybciej to na linkę ją i musi chodzic.

#86 OFFLINE   nutellson

nutellson
  • 117 postów
  • Dołączył: 23-03-2010

Napisany 17 kwietnia 2010 - 17:25

Pokręciłem kilka razy rozrusznikiem i załapała. Odpala normalnie. Ciekawe na jak długo.

#87 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 kwietnia 2010 - 17:50

Można na placka w dolot.

#88 OFFLINE   nutellson

nutellson
  • 117 postów
  • Dołączył: 23-03-2010

Napisany 17 kwietnia 2010 - 22:19

Można na placka w dolot.


Co to znaczy? :)

#89 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 17 kwietnia 2010 - 22:26

Ściagasz gumową rurę z kolektora dolotowego i psikasz tam Plackiem (tym środkiem do nabłyszczania tapicerki).