Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

LPG Stag 200


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
135 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   pagaj

pagaj
  • 75 postów
  • Dołączył: 17-10-2009
  • Skąd: wawa

Napisany 15 marca 2010 - 21:39

Daj zrzuty mnożnika i ustawień z pierwszej zakładki programu i zdjęcie, gdzie jest wkrętka do podciśnienia w kolektorze bo nie pamiętam gdzie to masz.


Nie zrobiłem zrzutów z mapy i ustawień zrobę jutro

#102 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 marca 2010 - 22:01

W obecnym stanie
1. Wwiertki ujdą, są równo, w miarę blisko
2. Udało by się skrócić węzyki od wtryskiwaczy, ja wiem, ucierpi na tym wygoda montażu i dokręcania opasek na dyszach ale zdało by się skrócić
3. Króciec podciśnienia umieszczony nad wlotem powietrza dla drugiego, tak drugiego cylindra - możliwe "tętnienia" podcisnienia. Kup u gazowników trójniczek fi5 z plastyku do podciśnień - grosze - i kawałek wężyka. Utnij z 5 cm, załóż ten odcinek na krócieć regulatora ciśnienia paliwa, do którego idzie podciśnienie z silniczka krokowego, tam z tyłu/dołu kolektora, wepnij trójniczek i wepnij wężyk od podciśnienia z silnika krokowego-dzięki temu nie tniesz oryginalnego wężyki od krokowca, oczywiście dotychczasowy króciec zaślep. Do trójniczka dołącz wężyk podciśnienia lecący na parownik i MAP sensor.
4. Ustaw parametr: Przełączenie cylindra na 500ms
5. Mam nadzieję, że podciśnienie do Zavolaka wpiąłeś w ten aluminiowy króciec obok śrubki regulacji. Miedziany króciec to zawór nadmiarowy, który za pomoca trójniczka też można podłączyć do wężyka podciśnienia - ewentualny "śmierdzący bączek", efekt przerostu ciśnienia po Cut-Off'ie zostanie podany do kolektora ssącego. Ciekawostka: włosi zalecają takie podłączenie podciśnienia i zaworu nadmiarowego w Zavoli Zeta. Oczywiście, w Stagu wężyk z podciśnieniem "Pos.1" przecięty jest trójnikiem do MAPu. Co daje podłaczenie Zavolaka dwoma wężykami? Niezakłamany pomiar podciśnienia po zadziałaniu zaworu nadmiarowego w czasie Cut-Off'u.

Czekamy na zrzuty ekranu.

#103 OFFLINE   pagaj

pagaj
  • 75 postów
  • Dołączył: 17-10-2009
  • Skąd: wawa

Napisany 17 marca 2010 - 00:16

zrzuty mapy i innych parametrów

cd....

#104 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 marca 2010 - 12:38

1. Masz rozjazdy na stronach o ~1ms. To dużo, a na wolnych obrotach bardzo dużo! Jeśli wężyki Wtryskiwacz<->Wwiertka są równe to ten fakt jest bardzo dziwny. Nie masz przypadkiem założonych korekt % na strony? Korekcje zrób na 0 jak na obrazku poniżej.
2. Jeśli podłączyłeś się do czujnika temperatury gazu z listwy MagicJet to faktycznie CT-4K5 bo widać, że czasem temperatura gazu jest wyższa niż reduktora co w naturze nie występuje. Jeśli klasycznie z wtyczkę masz podłączoną do trójnika pomiarowego AC to CT-02-2K
3. W tej rozdzielczości, w dodatku na zrzutach słabo widać linie wykresu, zrób nagranie oscyloskopu i wrzuć na forum, bedziemy mogli podejrzeć co się dzieje, jak auto gaśnie tak, jakbyśmy w nim siedzieli ;) Pozaznaczaj "ptaszkami" po prawej wszystkie opcje oprócz lambd i napięcia, coby wykres był czytelny.
4. Rozwierć dysze +0,1mm celem obniżenia linii mnoznika i wyeliminowania błędu całkowicie otwartych wtryskiwaczy gazowych.

#105 OFFLINE   pagaj

pagaj
  • 75 postów
  • Dołączył: 17-10-2009
  • Skąd: wawa

Napisany 17 marca 2010 - 21:04

Dziś spędziłem cały dzień u gazownika......

Robiliśmy co się da dysze 2.0 dysze 2.5 dysze 3.0 i nawet na wykręconych dyszach i nic to samo nie ma żadnej różnicy jedynie mnożnik ustawia się wyżej bądź niżej. Wierciliśmy otwory w przepustnicy i nic po prostu kurde nic żadnych zmian
Jaki byłem szczęśliwy gdy znalazłem na kostce przy komputerze staga śniedź, niestety oczyściłem prze lutowałem i też nic śniedź i przerwane przewody nie miały na nic wpływu (dziwne)po naprawieniu tego nie ma żadnej poprawy

Korekty są na 0 a wężyki mają po 28cm x6, nie podłączałem czujników temperatur z listw magica. Wtej chwili dysze są rozwiercone do 2.5. Błąd otwrtych wtryskiwaczy wywala nie zależnie od średnicy dysz i ustawień ciśnienia czy mapy. po prostu po gwałtownym przyśpieszaniu sprincie powyżej około 4500obr wyskakuje ten błąd


Poddaję się, nie mam ochoty więcej w niej nic robić niech się martwi nowy właściciel sprzedaję mendę i tyle, taka decyzja............
Nie dołożę do niej ani złotówki i tak prawie druga instalacja, dzięki panowie za pomoc ale to już koniec...
:pokoj:

#106 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 marca 2010 - 22:08

Poddaję się, nie mam ochoty więcej w niej nic robić niech się martwi nowy właściciel sprzedaję mendę i tyle, taka decyzja............
Nie dołożę do niej ani złotówki i tak prawie druga instalacja, dzięki panowie za pomoc ale to już koniec...

Szkoda, bo jeśli tak się działo na dyszach 3 to może trzeba było... podmienić MAP sensor na chwilkę - tyle mi przyszło do głowy. Więcej pomysłów też nie mam i za wszystkie poprzednie serdecznie załuję ;) Czyżby niespotykany przypadek?

#107 OFFLINE   Robal91

Robal91

    ŁAAAAAAA___;)););)

  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: w Lubelcu

Napisany 23 marca 2010 - 23:59

Od dłuższego czasu zastanawia mnie fakt dlaczego mam tylko cztery wtryskiwacze :confused: przy V-ce. Dwa po jednej stronie i dwa po drugiej stronie. Na dodatek są to czerwone Valteki. Piszę tutaj ponieważ instalacja to Stag 200.

#108 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 marca 2010 - 00:15

Od dłuższego czasu zastanawia mnie fakt dlaczego mam tylko cztery wtryskiwacze przy V-ce. Dwa po jednej stronie i dwa po drugiej stronie. Na dodatek są to czerwone Valteki. Piszę tutaj ponieważ instalacja to Stag 200

?? Zdjęcia zapodaj

#109 OFFLINE   Robal91

Robal91

    ŁAAAAAAA___;)););)

  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: w Lubelcu

Napisany 24 marca 2010 - 00:21

Zdjęcia zrobię dzisiaj popołudniu, teraz troszkę za późno :p]

Dodaje zdjęcia.

Dodany obrazek
Dodany obrazek

#110 OFFLINE   wrocek66

wrocek66
  • 176 postów
  • Dołączył: 24-02-2010

Napisany 24 marca 2010 - 17:33

Ale numer .....:jump:

#111 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 marca 2010 - 18:20

może pod podszybiem jest jeszcze jedna para wtrysków? bo jakoś nie bardzo sobie wyobrażam podłączenie 6 cylindrów, poza tym stag200-6 krzyczałby, że dwa wtryski mają przerwę w obwodzie

#112 OFFLINE   wrocek66

wrocek66
  • 176 postów
  • Dołączył: 24-02-2010

Napisany 24 marca 2010 - 18:24

Nie , jeśli ustawili ,ze silnik 4 cylindrowy i dwa puścili tylko na Pb .

#113 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 marca 2010 - 22:19

Nie , jeśli ustawili ,ze silnik 4 cylindrowy i dwa puścili tylko na Pb .

mądrze prawi. Ale doncortino też może mieć rację, tam z tyłu lub pod kolektorem może być trzecia para wtrysków.
Niech kolega prześledzi kable od wtrysków, powinny się znależć "ukryte" wtryskiwacze.

#114 OFFLINE   Robal91

Robal91

    ŁAAAAAAA___;)););)

  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: w Lubelcu

Napisany 24 marca 2010 - 23:10

oKej, jutro to zobaczę. :up: czy są gdzieś ukryte.

#115 OFFLINE   matimon

matimon

    Miłośnik modelu...

  • 200 postów
  • Dołączył: 23-04-2009
  • Skąd: Busko Zdrój

Napisany 25 marca 2010 - 06:19

Ej ale są ludzie...Przecież o takim czymś nikt normalny by nawet nie pomyślał. No chyba, że po jednym wtryskiwaczu ukrył gdzieś pod dolotem.

#116 OFFLINE   Robal91

Robal91

    ŁAAAAAAA___;)););)

  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: w Lubelcu

Napisany 25 marca 2010 - 20:26

Wtrysków nie widzę, ale idą kable do podszybia. Hmm... dlaczego jest tak porozdzielane? Pytam, gdyż nie spotkałem się jeszcze, żeby ktoś miał tak rozdzielone. :confused:

#117 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 marca 2010 - 20:31

Wiązki wtryskiwaczy typowo dla STAG 200-6 były rzędowe albo dzielone 1-2-3 i 4-5-6 dla silników w układzie V. Jesli nie możesz znaleźć wtryskiwaczy po przewodach elektrycznych to znajdziesz po wężach doprowadzających gaz do "zagubionej" pary wtryskiwaczy. Ostatecznie podgląd w parametry komputerem powinien rozwiać wątpliwości - najbardziej czysta metoda.

#118 OFFLINE   Robal91

Robal91

    ŁAAAAAAA___;)););)

  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: w Lubelcu

Napisany 26 marca 2010 - 11:16

Florek dzięki za wytłumaczenie, :up:

#119 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 29 marca 2010 - 10:29

Robal, jeśli nie masz dostępu do laptopa+kabelka do lpg. Wpadaj do mnie, odnajdziemy twoje zaginione wtryskiwacze :)

#120 OFFLINE   Robal91

Robal91

    ŁAAAAAAA___;)););)

  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: w Lubelcu

Napisany 29 marca 2010 - 22:38

bula86 poszło na gadulca :D