LPG Stag 200
#61 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 10:35
Oczywiście że najlepiej wymienić na Magic Jet. Robiłem już taką operację u kilku kolegów i zawsze było lepiej niż na Valtekach Ja też kiedyś miałem Valteki i po wymianie na Magiki nie poznałem auta
#62 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 19:28
Ciekawe czy te Valteki w ogóle były kalibrowane po regeneracji, bo jeżeli nie to teraz każdy może miec inną wydajnośc i prawidłowe zestrojenie może być niemożliwe.
Oczywiście że najlepiej wymienić na Magic Jet. Robiłem już taką operację u kilku kolegów i zawsze było lepiej niż na Valtekach Ja też kiedyś miałem Valteki i po wymianie na Magiki nie poznałem auta
Listwa była ustawiana na 45..
#63 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 19:36
I tak do momentu aż czas wtrysku benzyny na benzynie i benzyny na gazie będzie taki sam.
Potem jazda na drogę i ustawianie mapy - najpierw benzynowa, potem gazowa, potem korekcja mnożnikiem, kasowanie gazowej, zebranie ponownej, i tak aż do pokrycia.
Jeżeli ta metodą nie da się wystroić to znaczy ze albo są zwalone wtryski albo jakiś błąd montażowy.
#64 OFFLINE
#65 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 21:38
#66 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 21:48
Marcin L dobrze napisał odnośnie regulacji i postępowania w razie niepowodzenia - może zróbcie sobie minispocik . W programie AcGazSynchro zaznaczona do rysowania wykresu jest tylko sonda 1 ale jest niepodłączona co sugeruje wartość 3,75V, a jak wiadomo, w V-kach są sondy 0-1V. Podłączenie sond pozwala śledzić na wykresie aktualną wartość mieszanki. Żeby nie padać na glebę, schylać się możesz znaleźć przewód wychodzący ze Staga200 fioletowy z najszerszej wyczki pin 22(w Stagu200-4 i Stagu200-6 jest tylko jeden kabelek do sondy) i podłączyć do pinu 28 lub 47 w kostce idącej do ECU benzyny - są opisane. Sonda pod pinem 28 to sonda odpowiadająca cylindrom po stronie pasażera a sonda podłączona do 47 to sonda odpowiadająca za cylindry po stronie kierowcy.
Sonda jest od pięta (fioletowy przewód) ponieważ dziwne akcje działy się na TECHU.
Best powiedział, że skoro się tak dzieje to lepiej ją odczepić a komp będzie sobie uśredniał.
Szczerze mówiąc jak zobaczyłem jak jest podpięta to się przeraziłem zeskrobana izolacja i zakręcony przewód na przewodzie, ciągnący się po ziemi bez żadnej izolacji, jednym słowem masakra.
#67 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 21:51
#68 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 21:52
#69 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 21:59
#70 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 22:13
a zrzuty ekranu nejlepiej robić klawiszem Printscreen a potem kopiować np do Painta..
Następnym razem się poprawię Zadzwonię do ciebie jutro może znajdziesz czas by zerknąć na ten mój wynalazek, kompa brać??
#71 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2010 - 09:42
Następnym razem się poprawię Zadzwonię do ciebie jutro może znajdziesz czas by zerknąć na ten mój wynalazek, kompa brać??
#72 OFFLINE
#73 OFFLINE
Napisany 02 marca 2010 - 16:20
#74 OFFLINE
Napisany 02 marca 2010 - 17:18
Zmiejszcie ciśnienie i wtedy kalibracja.
#75 OFFLINE
Napisany 02 marca 2010 - 18:58
Ta Omega ma 35 koni z cylindra co oznacza ze Valteki sa po prostu za słabe do dynamicznej jazdy, tym bardziej, że Pagaj lubi pocisnąć Moim zdaniem rozsądna opcja to Magic Jety - 2 * 175 pln, godzina montażu i godzina strojenia i auto powinno śmigać jak należy.
#76 OFFLINE
Napisany 02 marca 2010 - 21:08
Ostatnio zauważyłem, że ostatnio wzrósł omie apetyt na benzynę podczas jazdy na lpg.
#77 OFFLINE
Napisany 02 marca 2010 - 22:07
Uściślając - jeżlei się przełącza w czasie butowania, to może być problem reduktora / spadków ciśnienia (ale raczej nie bo pamiętam że nie spadało) a jeżeli podpija bez objawów to przyczyny mogą być dwie 1) problem z elektryką - nie odłącza wtrysków benzynowych podczas pracy na gazie 2) wskaźnik paliwa jest połączony z komputerem benzynowym - ponieważ wtryski benzynowe pracują cały czas (nawet jeżeli nie przepływa przez nie benzyna) to na tej podstawie może mysleć, że paliwa ubywa i wskazówka idzie w dół.
#78 OFFLINE
Napisany 05 marca 2010 - 20:28
Jakie sa objawy pobierania benzyny ? Póżniej się przełącza na gaz po uruchomieniu ? Przełącza na benzynę w czasie jazdy ? Czy po prostu zachowuje się w miarę normalnie, a benzyny ubywa ?
Uściślając - jeżlei się przełącza w czasie butowania, to może być problem reduktora / spadków ciśnienia (ale raczej nie bo pamiętam że nie spadało) a jeżeli podpija bez objawów to przyczyny mogą być dwie 1) problem z elektryką - nie odłącza wtrysków benzynowych podczas pracy na gazie 2) wskaźnik paliwa jest połączony z komputerem benzynowym - ponieważ wtryski benzynowe pracują cały czas (nawet jeżeli nie przepływa przez nie benzyna) to na tej podstawie może mysleć, że paliwa ubywa i wskazówka idzie w dół.
Beny ubywa podczas jazdy na lpg
Będę musiał cie poprosić o meila z tymi moimi ustawieniami, bo powiem szczerze, że po tej regulacji co robiliśmy młóci lpg jakby trochę więcej.
#79 OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 21:01
Podłączyłem ten przewodzik fioletowy do sondy i zastanawiam się czy go nie odpiąć
#80 OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 22:37
Na gazie nic sie nie polepszy, na benzynie nie pogorszy. Znów musisz podregulować sprzęt.Podłączyłem ten przewodzik fioletowy do sondy i zastanawiam się czy go nie odpiąć