Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ustawienie nastawnika samemu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
165 odpowiedzi na ten temat

#161 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 marca 2015 - 09:32

Rzeczywiście, nie doczytałem. W tym wypadku musisz odpalać ją z kimś i dusić ją na dolocie, zakrywać czymś. To już wiesz i nie wysadzisz samochodu w kosmos:p Ja montowałem nastawnik bez kolektora a dawkę już z kolektorem.

#162 OFFLINE   szuler28

szuler28
  • 51 postów
  • Dołączył: 01-10-2009
  • Skąd: mieszkam w Szczecinie w dzielnicy Skolwin ul.Biwakowa 60
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 01 marca 2015 - 09:39

ok dzięki mam nadzieje że faktycznie w kosmos nie poleci:)

#163 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 marca 2015 - 23:00

z boku pompy zaraz pod nastawnikiem jest śruba na chyba klucz 17, odkręć ją i strzykawką zalej ropą (wcześniej ją odciągnij, będzie lepiej widać czy bolec trafia).

#164 OFFLINE   szuler28

szuler28
  • 51 postów
  • Dołączył: 01-10-2009
  • Skąd: mieszkam w Szczecinie w dzielnicy Skolwin ul.Biwakowa 60
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 02 marca 2015 - 07:39

Dzięki serdeczne każda podpowiedz jest na wagę złota na pewno ją wykorzystam.Tylko martwi mnie te ustawienie od zera nastawnika czy zapali i te tłamszenie obrotów jak zacznie silnik szaleć będę robił sam i troszke mnie to przeraża :(

#165 OFFLINE   debug

debug
  • 6 postów
  • Dołączył: 18-08-2014

Napisany 02 marca 2015 - 17:04

jak wyłączysz zapłon to i tak zgaśnie,od biedy nad odcięciem paliwa nadzoruje ecu też odłączając zasilanie elektozaworu paliwa w pompie wtryskowej,gdyby silnik się "rozbiegał" na skutek np. awarii nastawnika.:)

#166 OFFLINE   szuler28

szuler28
  • 51 postów
  • Dołączył: 01-10-2009
  • Skąd: mieszkam w Szczecinie w dzielnicy Skolwin ul.Biwakowa 60
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 03 marca 2015 - 18:23

Zabieg zaczęty :) kolektor ssący na biurku stary nastawnik obok niego a nowy nastawnik już w pompie.Jakoś poszło myślałem że będzie trudniej w celować w ten pierścień dozatora ale poszło szybko i sprawnie.Nowa uszczelka po nastawnik wsadzona,wszystko po wycierane i po skręcane.Został mi jeszcze tylko kolektor ale to już jutro i będzie gotowe do ustawiania dawki:)jutro dam znać jak mi poszło ustawienie i w jakim przedziale ustawiłem.Będę się starał ustawić na 5.5mg ale jak wyjdzie to zobaczymy jutro.

Wymiana nastawnika skończona :) ustawienie dawki przebiegło szybko i bez problemowo.Praktycznie ustawienie trwało około 50 minut razem z rozgrzaniem silnika.Więcej miałem dłubania z dokręceniem kolektora i pozostałych pierdółek :) Dawka ustawiona na 6mg silnik pracuje mięciutko i cicho a wszystkie nie domagania ustąpiły do 100 w 11 sek. a wcześniej 20sek.Krótko mówiąc demon nie omesia :) 2.5TD chodzi teraz jak szwajcarski zegarek :) z robię 100km i zobaczymy ile pali mam nadzieje że nie będzie zle.