Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Sposób na stukający popychacz..


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
45 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 września 2014 - 22:20

Jeszcze jeden post nie na temat i :czerwona:
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#22 OFFLINE   Tomek23

Tomek23
  • 381 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 marca 2017 - 14:58

Koledzy czym grozi długotrwała jazda ze stukajacymi popychaczami ?


tomek14829

#23 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 marca 2017 - 23:55

tym że w najlepszym wypadku w silniku będą krążyć opiłki metalu po złamanie zaworu.
Na jakim jeździsz oleju? Jak często wymieniasz?

#24 OFFLINE   Tomek23

Tomek23
  • 381 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 05 marca 2017 - 00:06

Gm 10w40 wymiana co 13 tys
tomek14829

#25 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 05 marca 2017 - 10:49

Gm 10w40 wymiana co 13 tys

tak właśnie myślałem
pozbądź się tego syfu z silnika czym prędzej i zalej liqiu moly 10w40 MoS2, a Twoje problemy się skończą

#26 OFFLINE   luka628682

luka628682
  • 73 postów
  • Dołączył: 06-11-2016
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 marca 2017 - 02:38

tak właśnie myślałem
pozbądź się tego syfu z silnika czym prędzej i zalej liqiu moly 10w40 MoS2, a Twoje problemy się skończą


Ja zalałem na próbę Valvorine 10w40 i jest d*pa. Słychać popychacze na zimnym. Jak się rozgrzeje to jest ok. To nie jest chyba najlepszy olej do tego silnika...

#27 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 marca 2017 - 08:01

jeżeli już słychać popychacze to znaczy że czas jest po prostu wymienić



#28 OFFLINE   luka628682

luka628682
  • 73 postów
  • Dołączył: 06-11-2016
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 marca 2017 - 16:23

jeżeli już słychać popychacze to znaczy że czas jest po prostu wymienić


Przed zmianą oleju nie było słychać popychaczy na zimnym. Zmienilem na Vlvorine 10w40.

#29 OFFLINE   PiotrV6

PiotrV6
  • 54 postów
  • Dołączył: 18-08-2014

Napisany 22 marca 2017 - 20:18

to jakieś 5w40 ew 0w40



#30 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 marca 2017 - 23:10

wlej LM

#31 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 347 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 23 marca 2017 - 19:31

Ja leje LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W40 i nie słychać popychaczy


Edytowany przez krulik1, 23 marca 2017 - 19:32.


#32 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 marca 2017 - 22:15

nie zapominajcie że jazda po mieście to nie to samo co non stop trasa

przebieg po mieście można wziąć x4, krótkie dystanse, paliwo i wilgoć nie odparowują do końca i rozrzedzają olej,do tego łatwe trafienie na podrobiony olej

sami niszczymy sobie silniki



#33 OFFLINE   luka628682

luka628682
  • 73 postów
  • Dołączył: 06-11-2016
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 25 kwietnia 2017 - 11:22

Nie lejcie vmaxlife 10w40 to już nie pierwszy przypadek kiedy to po wymianie zaczęły klepać popychacze.
Zmiana 10w40 na 5w40 może skończyć się wypłukaniem nagaru i rozszczelnienie się silnika.

#34 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 25 kwietnia 2017 - 16:33

Zmiana 10w40 na 5w40 może skończyć się wypłukaniem nagaru i rozszczelnienie się silnika.


Dobrze, że moje auto nie umie czytać. Zmiana przy 300 000km z 10W40na 5W40 i nic nie cieknie. Co więcej, mniej oleju ubywa, ciszej pracuje silnik. Cuda panie, cuda normalnie. Bajki opowiadaj gdzie indziej, kolego :)

#35 OFFLINE   zico

zico

    :)

  • 377 postów
  • Dołączył: 22-07-2010
  • Skąd: Poznań/Zielona Góra
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 25 kwietnia 2017 - 19:52

Dobrze, że moje auto nie umie czytać. Zmiana przy 300 000km z 10W40na 5W40 i nic nie cieknie. Co więcej, mniej oleju ubywa, ciszej pracuje silnik. Cuda panie, cuda normalnie. Bajki opowiadaj gdzie indziej, kolego :)

Potwierdzam taka zmiana same korzyści. Ja zmieniłem przy 316 tys. Z pół na syntetyk.

#36 OFFLINE   luka628682

luka628682
  • 73 postów
  • Dołączył: 06-11-2016
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 25 kwietnia 2017 - 23:27

No i dobra pomogło, mniej pali oleju?
Ale prędzej czy później taki manewr ma krótkie nóżki. Może płukankę do tego jeszcze przy zmianie? Zmęczone życiem uszczelniacze na pewno wytrzymają.

Żeby nie robić tu offtop zastanawiam się nad zakupem LM do popychaczy.
Zmiana na pełen syntetyk przy starym silniku?

Edytowany przez luka628682, 25 kwietnia 2017 - 23:37.


#37 OFFLINE   Qub@

Qub@
  • 47 postów
  • Dołączył: 29-10-2016
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 26 kwietnia 2017 - 10:07

Zmiana 10w40 na 5w40 może skończyć się wypłukaniem nagaru i rozszczelnienie się silnika.
 

 

Wierutne bzdury, rodem z podwórkowo - januszowych teorii na temat mechaniki. Zachowaj je dla siebie a nie powtarzaj na forum wprowadzając ludzi w błąd. 



#38 OFFLINE   luka628682

luka628682
  • 73 postów
  • Dołączył: 06-11-2016
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 26 kwietnia 2017 - 10:55



Wierutne bzdury, rodem z podwórkowo - januszowych teorii na temat mechaniki. Zachowaj je dla siebie a nie powtarzaj na forum wprowadzając ludzi w błąd.


Dlaczego każdy mechanik odradza zmianę na pełen syntetyk?
No tak przecież wiesz wszystko lepiej

Może jeszcze płukankę zrobić przed zmianą? Co tam stare sparciałe uszczelniacze wytrzymają.

#39 OFFLINE   zico

zico

    :)

  • 377 postów
  • Dołączył: 22-07-2010
  • Skąd: Poznań/Zielona Góra
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 26 kwietnia 2017 - 11:26

Dlaczego każdy mechanik odradza zmianę na pełen syntetyk?
No tak przecież wiesz wszystko lepiej

Może jeszcze płukankę zrobić przed zmianą? Co tam stare sparciałe uszczelniacze wytrzymają.

Przed zmianą zrobiłem płukankę, po 5 tys. Na syntetyku widzę same plusy, uszczelniaczom nic nie jest, mniej oleju dolewam to na 100%.

#40 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 kwietnia 2017 - 12:53

Dlaczego każdy mechanik odradza zmianę na pełen syntetyk?
No tak przecież wiesz wszystko lepiej

Może jeszcze płukankę zrobić przed zmianą? Co tam stare sparciałe uszczelniacze wytrzymają.


Jeżeli uszczelki są już w takim stanie to na starym oleju też puszczą, to tylko odkładanie tego w czasie ;) natomiast to co panewki dostaną w dupe na gorszym oleju to już się tego nie odwróci. :p

Ja dlatego leje porządne oleje