Wersje silników.
#1 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 12:05
Spotkałem się z opinią, ze niektóre policyjne omegi miały moc od 300 do prawie 380 KM ale to wydaje mi się lekką przesadą...
Jak macie jakieś informacje to chętnie poczytam.
#2 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 12:07
#3 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 12:09
totalna bzduraSpotkałem się z opinią, ze niektóre policyjne omegi miały
moc od 300 do prawie 380 KM ale to wydaje mi się lekką przesadą...
bez turbo albo kompresora nie ma takiej mozliwosci z silnika N/A
takie moce to z silnika V8 co w LS1 jest normalka
w UK tez nic nie robili z silnikami
mialem VB policyjna 2,6 V6 w automacie
jedyna zmiana to inne orpogramowanie do skrzyni
ale to tez nie jest potwierdzone
moc wypluta na hamowni nie potwierdzila zmian w silniku i jego oprogramowaniu
#4 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 14:47
A to dzisiaj znalazłem na allegro. I jakiś czas temu tez coś podobnego było..
http://allegro.pl/it...04r_police.html
#5 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 14:52
totalna bzdura
bez turbo albo kompresora nie ma takiej mozliwosci z silnika N/A
takie moce to z silnika V8 co w LS1 jest normalka
jaka bzdura?
abstrahując od tego czy to z policyjnej omegi, NIE MA PROBLEMU oprócz kosztów by z 3 litrów n/a wycisnąć te 300-380KM. Nawet ze słabowitego X30XE też się da
a na marginesie jako ciekawostkę dam przykład:
z 8 lat temu miałem omegę A kupioną z niemieckiej policji - auto pościgowe latało z videorejestratorem (tak!). Silnik był R6 24v kod SE czyli 200KM z aftomatem, na oko full seria ale w briefie było wbite jeśli dobrze pamiętam 240KM. Auto obniżone, całe wnętrze podziurawione od kilometrów kabli i wyprutych urządzeń, dach porysowany od koguta na magnes.
latało toto jak wściekłe, objeżdżało niemal wszystko
potem po paru latach miałem również A w aftomacie, tym razem z zakutym silnikiem C30XEI moc wg różnych źródeł 230-240KM, do tego aftomat z silnika 4,0 na sterowniku by Irmscher.
bezpośredniego porównania z oczywistych względów nie mam, ale opierając sie na własnej dupohamowni - ta ex policyjna musiała mieć naprawde duuużo nadłubane, bo śmigała co najmniej tak przyjemnie jak zdrowy C30XEI
konkluzja: czasem coś jednak dłubią i przy silnikach
#6 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 15:04
policja w UK nie kupuje aut dwa razy drozszego niz podstawowy model
tutaj mowa o omedze
jak ma bys scigacz to kupuja lancera EVO albo inne mocne auto
uwierz mi przez 10 latach na wyspie naogladalem sie roznych aut cywilnych i oznakowanych od astry 1,7 dti po lexusy golfy R32 i lancery EVO IX
koszt podkrecenia omegi na 300-380 koni mija sie z celem
czytalem dosc obszerny artykul o przerabianiu vauxhalii
na potrzeby policji w gazecie ''total vauxhall''(niestety niedostepnej w PL a szkoda)
a ten gosc w ogloszeniu pisze bajki i to wszystko na temat
to najzwyklejsze 3,2
#7 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 15:10
#8 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 15:15
tylko dla policji wychodzily 3.2 z taka skrzynia
normalnie byly tylko z automatami
a automat na hamowni zaniza i to sporo ,a nie zawyza
#9 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 15:19
a automat na hamowni zaniza i to sporo ,a nie zawyza
Tak, tak, a 3.0 z automatem Maro na hamowni miało 400 KM...
#10 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 15:22
moja viki trzymali godzine na rolkach zanim doszli co do czego
i wyplula mniej niz fabryka podaje
#11 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 15:29
#12 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 15:34
to to ja wiemto tak zawsze jest, bo jednak trochę kucy zdycha z czasem
ale z melexem zawsze sa jaja
mi 2,6 wyplula 164 BHP
a kolesiowi z VVOC w manualu 2,5 V6 178 BHP
wracajac z hamowni dogonic mnie nie mogl
wiec wedlug mnie zanizylo mi wyniki
musze sie tym bialasem wybrac na hamownie i sprawdzic co wypluje x30xe
#13 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 19:13
jak bedziesz mial ze 195 to powinienes byc happy ;)no hyba ze masz cos podlubane przy dolocie i wydechu wtedy przekroczysz 200:)musze sie tym bialasem wybrac na hamownie i sprawdzic co wypluje x30xe
#14 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 23:08
#15 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 23:14
dobry wynik:)a moja 2,5 wypluła na hamowni 174KM a ma 9 lat :)nic nie dlubane wszystko seryjne poza tłumikami
co masz dlubane przy tlumikach jesli mozna wiedziec??
#16 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 23:43
wydaje mi sie ze to nie przeklada sie na moc ale napisalem zebyscie potem nie mowili
#17 OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2009 - 18:10
w UK tez nic nie robili z silnikami
mialem VB policyjna 2,6 V6 w automacie
jedyna zmiana to inne orpogramowanie do skrzyni
ale to tez nie jest potwierdzone
Został zakupiony angol policyjny Oma B oczywiście (białas, automat, mot.x30xe) z przeznaczeniem na części (jest od jakiegoś czasu w trakcie rozbiórki).
Co jest?
Standardowy egzemplarz kręci do około 6,5tys., natomiast w/w kręcił poza skalę
nasunęło by się, iż może jakieś modyfikacje były robione - przynajmniej w niektórych egzemplarzach.
#18 OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2009 - 18:23
Podobno Te Vectry potrafia objechac nie jedno auto ..nawet Porsche..
Wiec gdyby uturbic Omege i zmienic jej program sadze,ze ta moc była by bardzo podobna
#19 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2009 - 02:47
Dolacze sie do Tematu,wczoraj rozmawiałem z kolega ,który ma znajomegow policji i jezdzi nieoznakowana Vektra C z silnikiem 3.2 V6 + turbo = 340 koni..nie wiem na ile te dane sa wiarygodne ale ponoc ta Vectra robi swoje i jest w manualu.
Podobno Te Vectry potrafia objechac nie jedno auto ..nawet Porsche..
Wiec gdyby uturbic Omege i zmienic jej program sadze,ze ta moc była by bardzo podobna
To prawda że są Vektry C nieoznakowane ale motorki mają 2.8 v6 trurbo mocy 280KM i raczej nie dłubane. Na pewno są szybkie no i do pościgów się nadają już.
#20 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2009 - 10:11
wlasnie zmiana programu skrzyniStandardowy egzemplarz kręci do około 6,5tys., natomiast w/w kręcił poza skalę
no wlasnie ''uturbic''gdyby uturbic Omege i zmienic jej program sadze,ze ta moc była by bardzo podobna
z N/A nie jest tak hop siup wykrecic 380 koniszy i o to tutaj biega
bajki wciska ktos a kto ??Vektra C z silnikiem 3.2 V6 + turbo = 340 koni.
policyjne VC w polsce maja program od OPC
oczywiscie te z silnikiem 2,8 turbo
zwykle 3,2 nie maja nic grzebane