Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Wersje silników.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
85 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Royce

Royce
  • 10 postów
  • Dołączył: 24-12-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 11 grudnia 2009 - 12:05

Jakie były silniki w Policyjnych omegach ? Tzn chodzi mi głownie o różnice w mocach.
Spotkałem się z opinią, ze niektóre policyjne omegi miały moc od 300 do prawie 380 KM ale to wydaje mi się lekką przesadą...

Jak macie jakieś informacje to chętnie poczytam. ;)

#2 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 grudnia 2009 - 12:07

Jest taki jeden na forum co kupił taką policyjną B z angli z silnikiem od X30XE - jak będzie chciaqł to się ujawni i pochwali :D



 


#3 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    vectra SRi3000

  • 54 postów
  • Dołączył: 17-05-2006
  • Skąd: Przywidz

Napisany 11 grudnia 2009 - 12:09

Spotkałem się z opinią, ze niektóre policyjne omegi miały
moc od 300 do prawie 380 KM ale to wydaje mi się lekką przesadą...

totalna bzdura
bez turbo albo kompresora nie ma takiej mozliwosci z silnika N/A
takie moce to z silnika V8 co w LS1 jest normalka

w UK tez nic nie robili z silnikami
mialem VB policyjna 2,6 V6 w automacie
jedyna zmiana to inne orpogramowanie do skrzyni
ale to tez nie jest potwierdzone
moc wypluta na hamowni nie potwierdzila zmian w silniku i jego oprogramowaniu

#4 OFFLINE   Royce

Royce
  • 10 postów
  • Dołączył: 24-12-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 11 grudnia 2009 - 14:47

Tez wydała mi się nie możliwa taka różnica w mocy przy tej samej pojemności...

A to dzisiaj znalazłem na allegro. I jakiś czas temu tez coś podobnego było.. :p

http://allegro.pl/it...04r_police.html

#5 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 grudnia 2009 - 14:52

totalna bzdura
bez turbo albo kompresora nie ma takiej mozliwosci z silnika N/A
takie moce to z silnika V8 co w LS1 jest normalka


jaka bzdura?
abstrahując od tego czy to z policyjnej omegi, NIE MA PROBLEMU oprócz kosztów by z 3 litrów n/a wycisnąć te 300-380KM. Nawet ze słabowitego X30XE też się da :)

a na marginesie jako ciekawostkę dam przykład:
z 8 lat temu miałem omegę A kupioną z niemieckiej policji - auto pościgowe latało z videorejestratorem (tak!). Silnik był R6 24v kod SE czyli 200KM z aftomatem, na oko full seria ale w briefie było wbite jeśli dobrze pamiętam 240KM. Auto obniżone, całe wnętrze podziurawione od kilometrów kabli i wyprutych urządzeń, dach porysowany od koguta na magnes.

latało toto jak wściekłe, objeżdżało niemal wszystko :)

potem po paru latach miałem również A w aftomacie, tym razem z zakutym silnikiem C30XEI moc wg różnych źródeł 230-240KM, do tego aftomat z silnika 4,0 na sterowniku by Irmscher.

bezpośredniego porównania z oczywistych względów nie mam, ale opierając sie na własnej dupohamowni - ta ex policyjna musiała mieć naprawde duuużo nadłubane, bo śmigała co najmniej tak przyjemnie jak zdrowy C30XEI :)

konkluzja: czasem coś jednak dłubią i przy silnikach ;)

#6 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    vectra SRi3000

  • 54 postów
  • Dołączył: 17-05-2006
  • Skąd: Przywidz

Napisany 11 grudnia 2009 - 15:04

abstrahujac czy nie
policja w UK nie kupuje aut dwa razy drozszego niz podstawowy model
tutaj mowa o omedze
jak ma bys scigacz to kupuja lancera EVO albo inne mocne auto
uwierz mi przez 10 latach na wyspie naogladalem sie roznych aut cywilnych i oznakowanych od astry 1,7 dti po lexusy golfy R32 i lancery EVO IX

koszt podkrecenia omegi na 300-380 koni mija sie z celem
czytalem dosc obszerny artykul o przerabianiu vauxhalii
na potrzeby policji w gazecie ''total vauxhall''(niestety niedostepnej w PL a szkoda)

a ten gosc w ogloszeniu pisze bajki i to wszystko na temat
to najzwyklejsze 3,2

#7 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 grudnia 2009 - 15:10

może na hamownii był jakiejś śmiesznej, wiadomo co wychodzi czasami na automatach :p

 


#8 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    vectra SRi3000

  • 54 postów
  • Dołączył: 17-05-2006
  • Skąd: Przywidz

Napisany 11 grudnia 2009 - 15:15

akurat ta oma ma manuala ;)
tylko dla policji wychodzily 3.2 z taka skrzynia
normalnie byly tylko z automatami


a automat na hamowni zaniza i to sporo ,a nie zawyza ;)

#9 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 grudnia 2009 - 15:19

a automat na hamowni zaniza i to sporo ,a nie zawyza


Tak, tak, a 3.0 z automatem Maro na hamowni miało 400 KM...

 


#10 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    vectra SRi3000

  • 54 postów
  • Dołączył: 17-05-2006
  • Skąd: Przywidz

Napisany 11 grudnia 2009 - 15:22

no popatrz nie pochwalil mi sie ;)

moja viki trzymali godzine na rolkach zanim doszli co do czego
i wyplula mniej niz fabryka podaje ;)

#11 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 grudnia 2009 - 15:29

A to tak zawsze jest, bo jednak trochę kucy zdycha z czasem. Na zlocie będzie hamownia to zobaczymy ile wyjdzie po wałkach i puszkach. Niech będzie te 200, to będę happy :D

 


#12 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    vectra SRi3000

  • 54 postów
  • Dołączył: 17-05-2006
  • Skąd: Przywidz

Napisany 11 grudnia 2009 - 15:34

to tak zawsze jest, bo jednak trochę kucy zdycha z czasem

to to ja wiem ;)
ale z melexem zawsze sa jaja
mi 2,6 wyplula 164 BHP
a kolesiowi z VVOC w manualu 2,5 V6 178 BHP
wracajac z hamowni dogonic mnie nie mogl
wiec wedlug mnie zanizylo mi wyniki ;)

musze sie tym bialasem wybrac na hamownie i sprawdzic co wypluje x30xe ;)

#13 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 11 grudnia 2009 - 19:13

musze sie tym bialasem wybrac na hamownie i sprawdzic co wypluje x30xe

jak bedziesz mial ze 195 to powinienes byc happy ;)no hyba ze masz cos podlubane przy dolocie i wydechu wtedy przekroczysz 200:)

#14 OFFLINE   Odi18

Odi18
  • 557 postów
  • Dołączył: 25-12-2008

Napisany 11 grudnia 2009 - 23:08

a moja 2,5 wypluła na hamowni 174KM a ma 9 lat :)nic nie dlubane wszystko seryjne poza tłumikami

#15 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 11 grudnia 2009 - 23:14

a moja 2,5 wypluła na hamowni 174KM a ma 9 lat :)nic nie dlubane wszystko seryjne poza tłumikami

dobry wynik:)
co masz dlubane przy tlumikach jesli mozna wiedziec??

#16 OFFLINE   Odi18

Odi18
  • 557 postów
  • Dołączył: 25-12-2008

Napisany 11 grudnia 2009 - 23:43

nic wielkiego stare byly do wywalenia to sie dalem naciagnac na jakies lepsze koncowy jest irmiego a srodkowe to nie wiem jakiej firmy ale drogie byly :p
wydaje mi sie ze to nie przeklada sie na moc ale napisalem zebyscie potem nie mowili :p

#17 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • 94 postów
  • Dołączył: 22-12-2008
  • Skąd: Bolesławiec

Napisany 13 grudnia 2009 - 18:10

Gawlak

w UK tez nic nie robili z silnikami
mialem VB policyjna 2,6 V6 w automacie
jedyna zmiana to inne orpogramowanie do skrzyni
ale to tez nie jest potwierdzone



Został zakupiony angol policyjny Oma B oczywiście (białas, automat, mot.x30xe) z przeznaczeniem na części (jest od jakiegoś czasu w trakcie rozbiórki).
Co jest?
Standardowy egzemplarz kręci do około 6,5tys., natomiast w/w kręcił poza skalę
nasunęło by się, iż może jakieś modyfikacje były robione - przynajmniej w niektórych egzemplarzach.

#18 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 grudnia 2009 - 18:23

Dolacze sie do Tematu,wczoraj rozmawiałem z kolega ,który ma znajomegow policji i jezdzi nieoznakowana Vektra C z silnikiem 3.2 V6 + turbo = 340 koni..nie wiem na ile te dane sa wiarygodne ale ponoc ta Vectra robi swoje i jest w manualu.
Podobno Te Vectry potrafia objechac nie jedno auto ..nawet Porsche..
Wiec gdyby uturbic Omege i zmienic jej program sadze,ze ta moc była by bardzo podobna

#19 OFFLINE   bredo1

bredo1
  • 311 postów
  • Dołączył: 01-07-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 grudnia 2009 - 02:47

Dolacze sie do Tematu,wczoraj rozmawiałem z kolega ,który ma znajomegow policji i jezdzi nieoznakowana Vektra C z silnikiem 3.2 V6 + turbo = 340 koni..nie wiem na ile te dane sa wiarygodne ale ponoc ta Vectra robi swoje i jest w manualu.
Podobno Te Vectry potrafia objechac nie jedno auto ..nawet Porsche..
Wiec gdyby uturbic Omege i zmienic jej program sadze,ze ta moc była by bardzo podobna


To prawda że są Vektry C nieoznakowane ale motorki mają 2.8 v6 trurbo mocy 280KM i raczej nie dłubane. Na pewno są szybkie no i do pościgów się nadają już.

#20 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    vectra SRi3000

  • 54 postów
  • Dołączył: 17-05-2006
  • Skąd: Przywidz

Napisany 14 grudnia 2009 - 10:11

Standardowy egzemplarz kręci do około 6,5tys., natomiast w/w kręcił poza skalę

wlasnie zmiana programu skrzyni ;)

gdyby uturbic Omege i zmienic jej program sadze,ze ta moc była by bardzo podobna

no wlasnie ''uturbic''
z N/A nie jest tak hop siup wykrecic 380 koniszy ;) i o to tutaj biega

Vektra C z silnikiem 3.2 V6 + turbo = 340 koni.

bajki wciska ktos a kto ??
policyjne VC w polsce maja program od OPC
oczywiscie te z silnikiem 2,8 turbo
zwykle 3,2 nie maja nic grzebane