parowanie szyb
#121 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2014 - 12:44
#122 OFFLINE
#123 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2014 - 17:31
a ile powinno byc stopni ?
temperatura mierzona w kratce powinna oscylować w okolicy 3-5'C
#124 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2014 - 17:38
#125 OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2014 - 09:24
#126 OFFLINE
Napisany 12 lutego 2015 - 18:40
:masakra::masakra:
Jeżeli szyby parują, a by ciekło przez nagrzewnice to można jakoś sprawdzić czy ona przecieka ? płynu troszkę ostatnio dolałem bo teraz mam koncentrat w miałem wcześniej jakieś miesiąc wodę latem przed wymiana chłodnicy , bo wydaje mi sie ze woda odparowała .
#127 OFFLINE
Napisany 12 lutego 2015 - 20:06
Jak przecieka to szukaj zacieków koło nóg pasażera i wilgoci pod dywanikiem pasażera.Jeżeli szyby parują przez nagrzewnice to można jakoś sprawdzić czy ona przecieka ? płynu troszke ostatnio dolałem bo teraz mam koncentrat w miałem wczesniej jakies miesiac wode latem przed wymiana chłodnicy.
#128 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2015 - 01:17
sprawdź czy klapka od obiegu wewnętrznego się nie przykleiła w pozycji zamkniętej
#129 OFFLINE
#130 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2015 - 20:48
woda w okolicach filtra, woda w dywanikach
#131 OFFLINE
#132 OFFLINE
#133 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2015 - 14:23
#134 OFFLINE
#135 OFFLINE
Napisany 25 marca 2015 - 10:27
Dorzucam swoje 3 grosze do tematu parowania szyb.
U mnie była woda pod nogami pasażera ,wymieniając kapcie na letnie znalazłem ognisko rdzy i bawiąc się śrubokrętem znalazłem to co na foto nr 1
kupiłem zestaw naprawczy żywica z mata szklaną wyczyszczone i zaklejone foto nr 2
U mnie co ważne odpływ z podszybia niby był czysty ale wlewając wode do niego nie cała i nie od razu odpływała. Powodem okazała się zabrudzona i przymknięta klapka odplywu która znajduje się po lewej stronie za otworem na foto nr 3 wystarczy włożyć palec i jest wyczuwalna.
Może komuś to pomoże
Pozostaje jeszcze wyjęcie i wysuszenie wygłuszenia z wnętrza auta
#136 OFFLINE
Napisany 25 marca 2015 - 11:40
temat bardzo znany, rewelacyjne rozwiązanie Opla .Powodem okazała się zabrudzona i przymknięta klapka odplywu
#137 OFFLINE
Napisany 27 marca 2015 - 21:25
spływ z podszybia przedłużyłem i sobie teraz kapie deszczówka pod silnik a nie na blache