Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

DUZY PROBLEM !! Olej w płynie chłodniczym !! Prosze o Pomoc


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
13 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mateucho

mateucho
  • 2 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: Gola

Napisany 10 lutego 2007 - 11:14

Witam

ASTRA 2.0 DTI 2003 r. 126 tys. Przebiegu

Mój problem wygląda następująco na początkowo w czasie jazdy z rury wydobywała się duża ilość czarnego dymu następnie zauważyłem w zbiorniczku od płynu chłodniczego jest olej. Silnik pracuje idealnie odpala na dotyk ma równe obroty nie zauważyłem tez dużego spadku oleju w silniku. Musze przyznać ze przejechałem z tym olejem w płynie 1000 km .
Proszę o wasze opinie może ktoś się już spotkam z takim przypadkiem byłem u mechanika stwierdził ze może ty być głowica inny ze uszczelka pod głowica …



#2 OFFLINE   Szwagier

Szwagier
  • 100 postów
  • Dołączył: 10-09-2006
  • Skąd: Zabrze

Napisany 10 lutego 2007 - 11:47

Witam

ASTRA 2.0 DTI 2003 r. 126 tys. Przebiegu

Mój problem wygląda następująco na początkowo w czasie jazdy z rury wydobywała się duża ilość czarnego dymu następnie zauważyłem w zbiorniczku od płynu chłodniczego jest olej. Silnik pracuje idealnie odpala na dotyk ma równe obroty nie zauważyłem tez dużego spadku oleju w silniku. Musze przyznać ze przejechałem z tym olejem w płynie 1000 km .
Proszę o wasze opinie może ktoś się już spotkam z takim przypadkiem byłem u mechanika stwierdził ze może ty być głowica inny ze uszczelka pod głowica …


Dokladnie nato to wyglada, innej diagnozy niepostawi nikt . bo tylko w taki sposob olej dostal sie do plynu chlodzacego chyba ze masz dziure w bloku pomiedzy kanalami .

#3 OFFLINE   mateucho

mateucho
  • 2 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: Gola

Napisany 10 lutego 2007 - 11:52

ale czy ktos sie spotkał z takim przypadkiem bo jesli jest to uszczelka to koszty nie beda duze ale jesli głowica to sprawdzenie wyjdzie mnie gdzies 400 zł i jak okaze sie ze głowica jest uszkodzona to 400 zł w błoto i trzeba kupic nowa głowice ... i jestem w kropce czy zabrac sie za szukanie nowej głowicy czy jest szansa ze głowica jest dobra ...

#4 OFFLINE   Szwagier

Szwagier
  • 100 postów
  • Dołączył: 10-09-2006
  • Skąd: Zabrze

Napisany 10 lutego 2007 - 13:53

ale czy ktos sie spotkał z takim przypadkiem bo jesli jest to uszczelka to koszty nie beda duze ale jesli głowica to sprawdzenie wyjdzie mnie gdzies 400 zł i jak okaze sie ze głowica jest uszkodzona to 400 zł w błoto i trzeba kupic nowa głowice ... i jestem w kropce czy zabrac sie za szukanie nowej głowicy czy jest szansa ze głowica jest dobra ...


Nikt niejest wrozką i bez sciagniecia glowicy ci niepostawi diagnozy ,poprostu sie nieda.
trzeba sciagnac glowice i wtedy to sprawdzic czy glowica albo szczelka albo blok popekal miedzy cylindrami. Na oko to facet umarl w szpitalu znasz to powiedzenie,jak niesciagniesz glowicy to bedziesz gdybal tak az do grudnia. Uwierz mi niema innej opcji jak glowica do gory.

#5 OFFLINE   Luqua

Luqua
  • 941 postów
  • Dołączył: 14-10-2006
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 lutego 2007 - 18:23

Wszystko wszystkim objawy wyraźnie wskazują na uszczelkę ale zastanawia mnie dym z rury... W moim mniemaniu to raz uszelka a 2 to wtryskiwacze ale moze to ma ze soba jakies powiazanie...


 


#6 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 lutego 2007 - 10:15

ale czy ktos sie spotkał z takim przypadkiem bo jesli jest to uszczelka to koszty nie beda duze ale jesli głowica to sprawdzenie wyjdzie mnie gdzies 400 zł i jak okaze sie ze głowica jest uszkodzona to 400 zł w błoto i trzeba kupic nowa głowice ... i jestem w kropce czy zabrac sie za szukanie nowej głowicy czy jest szansa ze głowica jest dobra ...



za 400 to kup druga glowice od razu. u mnie za sprawdzenie biara 50-100 pln. skad wy macie takie ceny :shock:




 


#7 OFFLINE   Klodi LDZ

Klodi LDZ
  • 48 postów
  • Dołączył: 21-11-2006
  • Skąd: Łódź

Napisany 11 lutego 2007 - 10:29

Moj szwagier mial taki problem uszkodzeniu ulegla chlodniczka wodno-olejowa.
A ten silnik jest podatny na takie jaja napewno nie poleciala uszczelka pod glowica bo zadko sie to zdarza raczej glowica. Ten silnik jest to jedena z rzeczy ktore Adam Opel przekabinowal

#8 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 11 lutego 2007 - 12:45

ale jesli głowica to sprawdzenie wyjdzie mnie gdzies 400 zł i jak okaze sie ze głowica jest uszkodzona to 400 zł w błoto

mój brat w zeszłym roku za planowanie głowicy +docieranie zaworów+ sprawdzanie szczelności w 5 cyl.audi zapłacił 120 zł,takie są ceny w moim rejonie

#9 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 lutego 2007 - 00:34

Przenoszę do PORAD


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#10 OFFLINE   konrad

konrad
  • 261 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Skąd: piaseczno

Napisany 12 lutego 2007 - 17:29

ale czy ktos sie spotkał z takim przypadkiem bo jesli jest to uszczelka to koszty nie beda duze ale jesli głowica to sprawdzenie wyjdzie mnie gdzies 400 zł i jak okaze sie ze głowica jest uszkodzona to 400 zł w błoto i trzeba kupic nowa głowice ... i jestem w kropce czy zabrac sie za szukanie nowej głowicy czy jest szansa ze głowica jest dobra ...


Nikt niejest wrozką i bez sciagniecia glowicy ci niepostawi diagnozy ,poprostu sie nieda.
trzeba sciagnac glowice i wtedy to sprawdzic czy glowica albo szczelka albo blok popekal miedzy cylindrami. Na oko to facet umarl w szpitalu znasz to powiedzenie,jak niesciagniesz glowicy to bedziesz gdybal tak az do grudnia. Uwierz mi niema innej opcji jak glowica do gory.


miałem ten sam problem i okazało się że to chłodniczka oleju ja sprawdziłem tak ; wymontowałem chłodniczke umyłem dokładnie i wziołem ją pod ciśnienie i wyszło że dziurawa zamontowałem drógą i jest git
v6 i wiesz co mruczy pod machą

#11 OFFLINE   Szwagier

Szwagier
  • 100 postów
  • Dołączył: 10-09-2006
  • Skąd: Zabrze

Napisany 12 lutego 2007 - 17:47

ale czy ktos sie spotkał z takim przypadkiem bo jesli jest to uszczelka to koszty nie beda duze ale jesli głowica to sprawdzenie wyjdzie mnie gdzies 400 zł i jak okaze sie ze głowica jest uszkodzona to 400 zł w błoto i trzeba kupic nowa głowice ... i jestem w kropce czy zabrac sie za szukanie nowej głowicy czy jest szansa ze głowica jest dobra ...


Nikt niejest wrozką i bez sciagniecia glowicy ci niepostawi diagnozy ,poprostu sie nieda.
trzeba sciagnac glowice i wtedy to sprawdzic czy glowica albo szczelka albo blok popekal miedzy cylindrami. Na oko to facet umarl w szpitalu znasz to powiedzenie,jak niesciagniesz glowicy to bedziesz gdybal tak az do grudnia. Uwierz mi niema innej opcji jak glowica do gory.


miałem ten sam problem i okazało się że to chłodniczka oleju ja sprawdziłem tak ; wymontowałem chłodniczke umyłem dokładnie i wziołem ją pod ciśnienie i wyszło że dziurawa zamontowałem drógą i jest git


Czegos tu nierozumie ,to chlodnica oleju jest polaczona z wodą .bo w kazdym aucie ktore widzialem chldnica oleju czy inne ustrojstwo to osobny uklad i jak jest dziura w chlodnicy oleju to olej kapie z przodu auta bo cieknie z chlodnicy .wiec jakim sposobem jak jest chlodnica oleju dziurawa olej leci do ukladu chlodzenia :looz:

#12 OFFLINE   Klodi LDZ

Klodi LDZ
  • 48 postów
  • Dołączył: 21-11-2006
  • Skąd: Łódź

Napisany 12 lutego 2007 - 21:13

Praktycznie w kazdym aucie jest chlodniczka wodno-olejowa nawet w twoim

#13 OFFLINE   gmurawsk

gmurawsk
  • 2 023 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Warszawa-Grochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 lutego 2007 - 15:20

Dzisiaj byłem u mechanika i rozmawiałem o twoim problemie. Koledzy dobrze mówią. Bez zdjęcia głowicy nic się nie da ocenić. W takich przypadkach na 50 % to jest uszczelka. Po zdjęciu głowicy trzeba sprawdzić uszczelkę, a jeśli jest cała to trzeba szukać pęknięć na głowicy, a w ostateczności na bloku. W kadetach z reguły pękały bloki. W Omegach przypadki sporadyczne. Z reguły uszczelka albo głowica ( rzadziej ).

#14 OFFLINE   konrad

konrad
  • 261 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Skąd: piaseczno

Napisany 15 lutego 2007 - 11:08

ale czy ktos sie spotkał z takim przypadkiem bo jesli jest to uszczelka to koszty nie beda duze ale jesli głowica to sprawdzenie wyjdzie mnie gdzies 400 zł i jak okaze sie ze głowica jest uszkodzona to 400 zł w błoto i trzeba kupic nowa głowice ... i jestem w kropce czy zabrac sie za szukanie nowej głowicy czy jest szansa ze głowica jest dobra ...


Nikt niejest wrozką i bez sciagniecia glowicy ci niepostawi diagnozy ,poprostu sie nieda.
trzeba sciagnac glowice i wtedy to sprawdzic czy glowica albo szczelka albo blok popekal miedzy cylindrami. Na oko to facet umarl w szpitalu znasz to powiedzenie,jak niesciagniesz glowicy to bedziesz gdybal tak az do grudnia. Uwierz mi niema innej opcji jak glowica do gory.


miałem ten sam problem i okazało się że to chłodniczka oleju ja sprawdziłem tak ; wymontowałem chłodniczke umyłem dokładnie i wziołem ją pod ciśnienie i wyszło że dziurawa zamontowałem drógą i jest git


Czegos tu nierozumie ,to chlodnica oleju jest polaczona z wodą .bo w kazdym aucie ktore widzialem chldnica oleju czy inne ustrojstwo to osobny uklad i jak jest dziura w chlodnicy oleju to olej kapie z przodu auta bo cieknie z chlodnicy .wiec jakim sposobem jak jest chlodnica oleju dziurawa olej leci do ukladu chlodzenia :looz:


u mnie chłodniczka oleju jest zanurzona w kanale w którym przepływa płyn z chłodnicy a olej jest pod ciśnieniem więc jak chłodniczka oleju będzie dziurawa to olej pod ciśnieniem wejdzie do układu chłodzenia i jak to olej pójdzie do góry gdzieś wrzuciłem fotke jak to wygląda
v6 i wiesz co mruczy pod machą