obawiam sie troche jakichs strzalow w dolot itp, ale miejmy nadzieje, ze bedzie dobrze...POwiadom o wynikach OKP
Podgrzewanie przepustnicy
#41 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2009 - 00:08
#42 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2009 - 16:51
Strzały to miałem jak był wypięty czujnik temp. powietrza. Pod opel scanera podpinam w przyszłym tygodniu tylko nie wiem jaki potencjometr kupić. Może ktoś podpowie?obawiam sie troche jakichs strzalow w dolot itp, ale miejmy nadzieje, ze bedzie dobrze...
#43 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2009 - 17:03
Strzały to miałem jak był wypięty czujnik temp. powietrza. Pod opel scanera podpinam w przyszłym tygodniu tylko nie wiem jaki potencjometr kupić. Może ktoś podpowie?
ja kupilem dzis 2.2 kilo ohma, ale laptopa z opelscannerem zostawilem w pracy w wawie, wiec ciag dalszy zabawy w czwartek...
#44 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2009 - 10:50
#45 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2012 - 09:17
#46 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2012 - 10:33
#47 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2012 - 10:41
Cześć. A poszukać tematu to nie łaska? Przeniosłem.Czesc.
#48 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2012 - 10:45
http://forum.omegakl...67&postcount=92
szybsze nagrzewanie - tu temat uległ zdecydowanej poprawie po: porządnym przepłukaniu całego układu wodnego i wymianie płynu na Valvoline MaxLife (doskonałe parametry cieczy, również na punkt wrzenia - szybko docenisz również latem, że przy okazji poprawiłem cyrkulację powietrza od frontu ), +nowa pompa wody, +nowa chłodniczka olej/woda. No i troszkę mniejsza pojemność układu
...i apropos, uważaj przy dużym minusie na przepustnicę - sam nie przetestowałem na dużych mrozach, Ilku miał spoko przy -10 więc i tu nie powinno byc niespodzianek.
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#49 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2012 - 11:03
Pytalem czy mozna na stale wykluczyc przewody od przepustnicy (przy zbiorniczku wyrownawczym i mostku wodnym z tylu) i zaslepic tylko wyjscia.
Mozliwe ze ten obieg jest do czegos potrzebny - czy z WPIĘTĄ przepustnicą czy z obejsciem tak jak mam teraz.
silnik rozebrany dlatego pytam
#50 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2012 - 11:13
Kolega jak miał niedrożny ten cienki wąż od przepustnicy do zbiorniczka, to cholernie grzał się silnik. Po przeczyszczeniu jak ręką odjął, stałe 95 stopni.Pytalem czy mozna na stale wykluczyc przewody od przepustnicy
#51 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2012 - 17:43
po cos ten plyn tam krązy. wiec zostaje baypass
#52 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2012 - 00:10
Na pewno jak zaślepisz to nic nie wybuchnie itd itp. Jak nie chcesz mieć podgrzewania przepustnicy to zaślep, jak byś miał problemy z temperaturą to go udrożnij i zobaczysz czy się poprawi. Stawiałbym, że się nic nie stanie, ale przypadek opisany przez Sypusa należy wziąć pod uwagę.
#53 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2012 - 18:59
#54 OFFLINE
#55 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2012 - 15:20
tak sie potocznie mówi na podwyższone wolne obroty w zimnym silnikuSsanie w silniku na wtrysku?
#56 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2012 - 17:11
tak sie potocznie mówi na podwyższone wolne obroty w zimnym silniku
No tak się domyślam. Ale podgrzewanie przepustnicy do programu w ECU, że na zimnym silniku utrzymują się większe obroty ma się nijak.
#57 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2012 - 17:28
#58 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2012 - 17:45