POMOCY STRZELA MI GAZ
#1 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2007 - 15:43
#2 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2007 - 16:51
polecam sprawdzic:
przerwa na swiecach - nie wieksza niz 1,0 ale z doswiadzcenia mojego wynika ze 0,8 jest ok
pozniej sklad mieszanki, nie moze byc za uboga bo wtedy wiecej strzela niz jak jest za bogata. Za uboga mieszanka jest spowodowana najczesciej: peknieciem membrany w parowniku, zamarznieciem parownika, złym ustawieniem kata otwarcia krokowego( w pzypadku sruby dokonac korekty), rzadko ale tez wystepuje strzal spowodowany zla lambda tzn. gdy zawiesi sie w górnym polozeniu(np. wysyla 5V) to ecu lpg( w przypadku II gen - pełnej II gen.) bedzie caly czas robil uboga mieszanke. W wielu centralkach lpg jest dioda ktora mruga w zaleznosci od sygnalu lambdy(czerwony kolor to bogato, zielony ubogo) jesli sie swieci caly czas na czerwono tzn ze lambda zle czyta sklad mieszanki.
Ostatnie polecam sprawdzic czy w jednym momencie motor nie ciagnie benz i lpg. Siadniet emulator wtrysków to robi (II gen), mozesz to sprawdzic przez wyciagniecie bezp. od pompy paliwa i zobacz jak wtedy jedzie na gaz. - chociaz ja spotkalem sie z tym ze jak pali 2 paliwka to szarpie muli na niskich obrotach i kicha w wydech ale..... jest roznie
[B]
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2007 - 01:46
#5 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2007 - 21:46
#6 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2007 - 21:53
Co może byc przyczyna? Umyłam silnik i nie chciał mi zapalić po długim czasie po poruszaniu przewodami i kręceniu rozrusznikiem zapalił ale chodzil jak ciągnik nie na wszystkich garkach jak sie nagrzał to juz chodził dobrze wiec postanowiłam przełączyc na lpg i mam ustawiony na spadajace 2800 sie przelącza i wtedy dzieje sie cos ze jest wybuch i wywala mi rure z przepływomierza i jest koniec jazdy. Jak zaloze tą rure to jedzie na bezynie ok i na wysokich na gazie a jak tylko zdejme noge z gazu i spadną obroty to tak jak by sie ten nadmiar gazu nie miał sie gdzie podziać? Co moze byc przyczyna? :sad:
Poprostu masz przebicie na kablach sa zalane woda ,tak sie dzieje ze na wysokich obrotach wmiare chodzi a na niskich ci wali i strzela. Podstawa to albo wysusz kable albo wymien na nowe. kable i swiece oraz filtry gazu i powietrza to podstawa w normalnej pracy silnika jak to jest dobre to mozna kombinowac dalej ja to przezylem jak kupilem swoja .Przerobilem ten temat od podstaw ale zato teraz sie smieje jak widze jak komus naro gasnie czy kicha.Moj gas jest tak zrobiony ze chodzi jak sekwencja i pali mi oma 13 do 14 litrow miasto gazu.Poprostu ja niewiem co to warjowanie gazu czy plywajace obroty a niemowie juz o strzalach bo mialem tylko raz jak ja kupilem.
P.S nigdy sie niemyje silnika w zimie jak jest zimno i wilgotno bo to niechce wyschnac ,jak cos to tylko delikatnie w lato i nie gore gdzie elektronika tylko boki z zarzyganego oleju.
#7 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2007 - 22:00
#8 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2007 - 22:04
Wielkie dzieki. ale moj facet nie pomyslal i umyl wszystko pod maska co sie dalo
Zrob tak odpal auto i niech chodzi non stop na wolnych jak sie da, niech wentylator zacznie chlodzic plyn w chlodnicy wkolko .Poprostu zostaw auto odalone na dluzej niech sie wygrzeje .silnik bedzie goracy to wysuszy co trzeba tylko to troche potrwa.
P.S Bys miala takiego faceta jak ja to by ci autko smigalo jak marzenie i napewno by niebylo zalane woda
#9 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2007 - 22:12
#10 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2007 - 22:15
Pewnie tak by bylo ale nie jest. A poza tym z Zabrza do Zgierza kawalek drogi jest :bigok: :bigok: :bigok: :mrgreen:
Milosc niewybiera a LPG jest u mnie po 1.80 :zabawa: :yes_yes: :driver:
#11 OFFLINE
#12 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2007 - 22:21
#13 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2007 - 22:24
Wracajac do wody jak masz DOHC to raczej bez wykrecania swiec i wytarcia nadmiaru wody :shock: sie nie obejdzie , u mnie w lato przez cztery dni nie odparowala , tylko ze nie byl to opel
W syrenie niema z tym problemu bo ma trzy gary i swiece na gorze wiec wystarczy chusteczka do nosa i po chwili dalej ogien :tere-fere:
Jak na dwa walki to niech sciagnie te plastikowa oslone z napisem ecotec i po akcji , a wlasnie Aniu co ty masz tam za silnik bedzie latwiej :looz:
#14 OFFLINE
#15 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2007 - 22:33
2.0 ohc
Banalnie prosta naprawa i wysuszenie tego auta wszystko jest na gorze a napewno zalal kable i kopulke.Odpal i osusz te auto troche .
#16 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2007 - 22:33
#17 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2007 - 22:52
do czasu umycia silnik pracowal jak pszczolka, palil 11 litrow gazu przy predkosci 180km/h a benzyny nie wie bo uzywam jej tylko do odpalania i rozgrzania silnika a potem juz na gas. Oj wielka szkoda
Bedzie chodzic dalej tylko je wysusz, niema co plakac dal ciala i tyle bo ja wykapal w wodzie ale to niejest problem tylko tzeba teraz do tego madrze podejsc :looz:
P.S koniec pisania z mojej strony w tym temacie bo juz zaduzo postow tu nabilem jak cos sluze pomoca na GG w podpisie
#18 OFFLINE
Napisany 10 lutego 2007 - 10:34
[B]
#19 OFFLINE
Napisany 10 lutego 2007 - 10:40